G1 ja G2 GTI mootori erinevused.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

G1 ja G2 GTI mootori erinevused.

Lugemata postitus Postitas Mätu »

Plaan lähitulevikus omale G1 soetada ja hakata seda ehitama. Aga esmalt tahaks teada, kas G2 GTI sobib G1-le? Nii 8 kui ka 16 klapilise mootori kohta kehtib see küsimus.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: G1 ja G2 GTI mootori erinevused.

Lugemata postitus Postitas Siim »

Sobib küll. 1.8 8v on mõlemal sama mootor. 16v mootorit tehasest mk1 ei tulnudki välja, vb mõni prototüüp vms. Aga peaks istuma küll, sest foorumis on päris mitu mk1 16v(Evens, ja üks hall mk1 Cabrio on ka, aga ei mäleta nime)

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Re: G1 ja G2 GTI mootori erinevused.

Lugemata postitus Postitas pppp »

botzor kirjutas:1.8 8v on mõlemal sama mootor.
Selline väike nüanss DX ja EV mootoritel on, et drosselklapp ja kogu sellele järgnev sisselase käib kollektori erinevas otsas (DX-l siis vasakul ja EV-l paremal). 16V mootorit pandi MK1 platvormil vaid Sciroccole.

DX: http://de.wikipedia.org/wiki/Datei:Moto ... 112_PS.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;
EV kohta üks kehvapoolne pilt: http://image.europeancarweb.com/f/89145 ... engine.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: G1 ja G2 GTI mootori erinevused.

Lugemata postitus Postitas Mätu »

Suured tänud info eest. Aga oskab keegi veel mõnda bensiin mootorit soovitada, mida võiks sinna peale panna?/et kinnitused sobivad või ei peaks neid palju ümber tegema) Endal eelmised autod pmst kõik diislid olnud ja tahaks pühapäeva sõidukiks teha ühte natuke jörmimat bensukat.

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 17 korda

Re: G1 ja G2 GTI mootori erinevused.

Lugemata postitus Postitas pppp »

Peab selline mootor olema, mille ametlikult paberitesse kah saab?

Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: G1 ja G2 GTI mootori erinevused.

Lugemata postitus Postitas Mätu »

Võiks olla küll jah. Vahetan nii mootori ja mõttes on vahetada ka värv ära. Mis need reeglid muidu olid, et kui suure mootori võisin ma kapoti alla tõsta? Samas ega see midagi hullu tee, kui pole amtlikult kirjas mootor, kes seda ikka vaatama hakkab.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: G1 ja G2 GTI mootori erinevused.

Lugemata postitus Postitas Siim »

Mätu kirjutas:Võiks olla küll jah. Vahetan nii mootori ja mõttes on vahetada ka värv ära. Mis need reeglid muidu olid, et kui suure mootori võisin ma kapoti alla tõsta? Samas ega see midagi hullu tee, kui pole amtlikult kirjas mootor, kes seda ikka vaatama hakkab.
Kas oli nii, et originaalist(kõige võimsam siis mk1'l, 82 kw??) 10% võimsam? No mine tea, VR6 ja r4 vahe on ikka küll. :P Ise soovitaks ka mk1 VRT näiteks. See on ka vähe vihasem siis. :bigsmile:
Viimati muutis Siim, 17 Juun 2011, 13:50, muudetud 1 kord kokku.

Vasta

Mine “Mootor”