Olen täiesti murest murtud ja äkki saate teie oma suurtele kogemustele tuginedes mind aidata.
Nimelt oman Vw Passat syncro-t , millel originaalis 2,0 R5 85kw mootor (audi oma) peal on.
Masinal lõpetas paagisisene bensiinipump töölepingu tänu solkkütusele (vesi ja peenike liiv sees) ja vanusele.
Kuna uut originaalpumpa ei suutnud soetada (rahaliselt tundus ebaotstarbekas) , sai enamvähem samade parameetritega odavam pump ostetud poest aga enam käima korralikult masin ei haklanudki. Nagu oleks kütuse puudus. Kütuse filtreid on vahetatud peale solkkütuse välja imemist korduvalt.
Täna semu kakkus siis ühe pihusti maha ja süüdet andes või käivitades peaks tema jutu järgi pihustist kytet tulema- seda ei tulnud.
Muidugi olid pihustid ka väga väsinud näoga ja ka torud pihusti ja pritse vahel tahaksid vahetust.
Süüdet sisse-välja kruttides mitu korda teevad pihustid kerget kiginat või vilisevat häält (samuti ebatavaline ja tekkinud peale solkkütuse jama).
Äkki keegi suudab-tahab aidata või pakub uut (kasutatud) pumpa , pihusteid , torusid , pritset jne.
Tartu kandis võiks leiduda keegi taibu,kes tuleb ja selle masina minu garaažis uuesti käima paneb .
Vaev ei jää tasumata.
Ühendust võiks võtta emaili jyritoru@jyritoru.ee või telefoni teel: 5115287
Sander
2,0 R5 85kw Passat ei taha käia
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: 2,0 R5 85kw Passat ei taha käia
Pihustite pihustamist kontrollisite, siis õhuklappi ka üles tõmbasite?
Lisaks: ma ei tea kas passatil võib sama moodi olla, aga pritsepeasse mineva vooliku poldil võib sõel sees olla mis äkki umbes.
Lisaks: ma ei tea kas passatil võib sama moodi olla, aga pritsepeasse mineva vooliku poldil võib sõel sees olla mis äkki umbes.