pumppihustitega vw diagnost

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
raul582
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 30 Sept 2010, 06:17
Asukoht:

pumppihustitega vw diagnost

Lugemata postitus Postitas raul582 »

Tervist,
probleem selline et mul omal diag seade, tegin quantity comparison testi näitab -0komamidagi, -1komamidagi ja pluss koma midagi. lihtsalt öeldes üks silinder ei tööta ja oleks vaja teada mis vahemikku peaks jääma numbrid mg/s olid need ühikud vist. Igatahes kes midagi teab,võtku sõna.
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 02:46, muudetud 1 kord kokku.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: pumppihustitega vw diagnost

Lugemata postitus Postitas Wizard »

otsingut kasutades oleksid kindlasti leidnud, et pihustite pistikud väga levinud probleem
Br.

raul582
Uustulnuk
Postitusi: 4
Liitunud: 30 Sept 2010, 06:17
Asukoht:

Re: pumppihustitega vw diagnost

Lugemata postitus Postitas raul582 »

täitsa usun, aga ma arvan et sellist küsimust pole küsitud nagu mina esitasin ja teadjaid on kindlasti, seetõttu jäi otsing tegemata algul.

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: pumppihustitega vw diagnost

Lugemata postitus Postitas Wizard »

tegu on pihustuse korrigeerimis numbriga.
1.x ei ole palju
Viimati muutis Wizard, 23 Juul 2011, 07:01, muudetud 1 kord kokku.
Br.

VeiksK
Huviline
Postitusi: 315
Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
Asukoht: Võru

Re: pumppihustitega vw diagnost

Lugemata postitus Postitas VeiksK »

olen küll suht võhik, aga olen aru saanud, et +-3,0 jääb veel normi piiresse. Seda ütleb ka diagnostiprogramm.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: pumppihustitega vw diagnost

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

raul582 kirjutas:Tervist,
probleem selline et mul omal diag seade, tegin quantity comparison testi näitab -0komamidagi, -1komamidagi ja pluss koma midagi. lihtsalt öeldes üks silinder ei tööta ja oleks vaja teada mis vahemikku peaks jääma numbrid mg/s olid need ühikud vist. Igatahes kes midagi teab,võtku sõna.



Kas sul on mootori töös probleeme või küsid seda niisama?! Kui on probleemid siis pöördu spets meeste poole kes su pihustid üle kontrollivad. Niisama pole nende andmete pärast vaja põdeda kui mootor hästi töötab ja küttekulu ka normaalne on.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2667
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 51 korda

Re: pumppihustitega vw diagnost

Lugemata postitus Postitas argo »

See skaala diagnostikas normaal piirides on -2.8 - +2.8. Endal passatil hakkas sama jama, et mootor käivitus imelikult ja kohapeal hüppas nagu üks silinder ei töötaks. Viskasin kaabli taha ja näitas neljandal pihustil +3.0, teised pihustid olid normi piires. Kiskusin ka klapikambrikaane maha ja liigutasin ning mudisin seal neid pihusti pistikuid, kuid ei aidanud midagi. Nüüd esmaspäevast läheb remonti ja siis saab näha kas pihusti viga.
Viimati muutis argo, 12 Aug 2011, 13:48, muudetud 1 kord kokku.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: pumppihustitega vw diagnost

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

argo1987 kirjutas:See skaala diagnostikas normaal piirides on -2.8 - +2.8. Endal passatil hakkas sama jama, et mootor käivitus imelikult ja kohapeal hüppas nagu üks silinder ei töötaks. Viskasin kaabli taha ja näitas neljandal pihustil +3.0, teised pihustid olid normi piires. Kiskusin ka klapikambrikaane maha ja liigutasin ning mudisin seal neid pihusti pistikuid, kuid ei aidanud midagi. Nüüd esmaspäevast läheb remonti ja siis saab näha kas pihusti viga.


Kui see pihusti sul selliseid andmeid näitas siis võid arvestada et see pihusti tuleb sul välja vahetada ja eks sellega siis üks jant hakkab kui see uus pihusti sul teistega ühes taktis ei tööta s.t. hakkab ennast kompenseerima ja võib samuti rguleeringust välja ajada s.t. aju hakkab blokeerima pihustit. Kui hea pihusti saad siis on kõik OK.

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: pumppihustitega vw diagnost

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Lisan juurde, et see +3,0 näitajaga võib seotud olla asjaolu, et sul ei pea selle pihusti tihendid ja siis hakkab hirmsasti kompenseerima ja viib selle pihusti näitaja lakke. Olen seda oma VW passat 2002.a. 96 kw peal kogenud. Need pihustid hakkavad pikapeale ära väsima ja siis lekivad need. Kas sul õlitase ei ole tõusnud ja kuidas käivitub peale pikemaajalist seismist .

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2667
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 51 korda

Re: pumppihustitega vw diagnost

Lugemata postitus Postitas argo »

erki1974 kirjutas:Lisan juurde, et see +3,0 näitajaga võib seotud olla asjaolu, et sul ei pea selle pihusti tihendid ja siis hakkab hirmsasti kompenseerima ja viib selle pihusti näitaja lakke. Olen seda oma VW passat 2002.a. 96 kw peal kogenud. Need pihustid hakkavad pikapeale ära väsima ja siis lekivad need. Kas sul õlitase ei ole tõusnud ja kuidas käivitub peale pikemaajalist seismist .
Diislimeeste juures selgus lõpuks, et neljas silinder ei pea survet. Surve kaob nii üles kui allapoole. Nüüd võetakse mootor lahti ja eks lähipäevadel selgub milles viga, kas siis rõngad kinni või mida iganes. Eks nüüd teevad kaane ja klapid ka kõik korda.. ühesõnaga kapremont tuleb. Loodan, et see mootor peale sellist remonti pidama ka jääb.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: pumppihustitega vw diagnost

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

Mis mõttes ei pea survet!? Võimalik, et sul lekib hoopis pihusti ja selle pärast hakata mootorile kap. remonti tegema!! Samas sa ei väljendanud ennast selgelt ja diislimeestel võib tõsi taga olla. Kuidas käivitamine peale pikemat seismist( nt. hommikul) on. Kui kohe käima ei taha minna siis praegusel ajal võib viga olla ka kütte mahalangemises.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2667
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 51 korda

Re: pumppihustitega vw diagnost

Lugemata postitus Postitas argo »

erki1974 kirjutas:Mis mõttes ei pea survet!? Võimalik, et sul lekib hoopis pihusti ja selle pärast hakata mootorile kap. remonti tegema!! Samas sa ei väljendanud ennast selgelt ja diislimeestel võib tõsi taga olla. Kuidas käivitamine peale pikemat seismist( nt. hommikul) on. Kui kohe käima ei taha minna siis praegusel ajal võib viga olla ka kütte mahalangemises.
Selguski selline asi, et neljanda silindri kolb puru. Tänu sellele lähebki kõik seal vahetusse, kuna mootor nagu nii täiesti laiali võetud. Pole õrna aimugi, kuidas ta lambist puru läks :roll:
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: pumppihustitega vw diagnost

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

kas sellest purunenud kolvist ka pilti on. Millest see purunemine? Kuidas küttekulu eelnevalt oli?

Kasutaja avatar
erki1974
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
Telefon: 56458883
Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
Asukoht: Viljandimaa

Re: pumppihustitega vw diagnost

Lugemata postitus Postitas erki1974 »

unustasin küsida, kas sul olid kõik ühesuguse koodiga pihustid peal. Diislimehed räägivad ka seda , et kui nt. üks pihusti on teise koodiga s.t. erineva pritsega siis võib juhtuda, et lahja kütteseguga pidi kolvi ära põletama. Väidan seda sellest , et äsja oli plaan panna oma 96kw Passatile 74 kw pihustid ja see laideti asjatundjate poolt maha. Olin Tartus Disellandis ja nägin 74 kw ja 96 kw pihustite testi numbreid ja peab paika, et 74 kw pihustid jäävad lahjaks 96 kw peal. Sellest võib ka juhtuda et kolvid põlevad ära. Nii väitis mulle Viljandis diisliremontija Kärmas.

Kasutaja avatar
argo
Foorumi arendaja
Postitusi: 2667
Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
Asukoht: Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 51 korda

Re: pumppihustitega vw diagnost

Lugemata postitus Postitas argo »

erki1974 kirjutas:unustasin küsida, kas sul olid kõik ühesuguse koodiga pihustid peal. Diislimehed räägivad ka seda , et kui nt. üks pihusti on teise koodiga s.t. erineva pritsega siis võib juhtuda, et lahja kütteseguga pidi kolvi ära põletama. Väidan seda sellest , et äsja oli plaan panna oma 96kw Passatile 74 kw pihustid ja see laideti asjatundjate poolt maha. Olin Tartus Disellandis ja nägin 74 kw ja 96 kw pihustite testi numbreid ja peab paika, et 74 kw pihustid jäävad lahjaks 96 kw peal. Sellest võib ka juhtuda et kolvid põlevad ära. Nii väitis mulle Viljandis diisliremontija Kärmas.
Ei tea veel täpselt üksikasju, aga annan teada. Küttekulu väga täpselt ei oska öelda, kuna ise ei sõitnud selle autoga koguaeg, aga minu meelest oli mingi 4-5L/100km maanteel. Ei usu millegi pärast, et pihustid erinevad. Kuna kui ma ise k.k.kaane maha võtsin, et pihusti juhtmeid kontrollida, siis ei paistnud küll, et kaas oleks maas käinud..ingel [VW Bot: "Keel korda!"] seda teab.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi
PiltPiltPilt

Vasta

Mine “Diislid”