Golf IV Diisli küttekulu !!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf IV Diisli küttekulu !!
Tere
Autoks on mul Golf IV diisel, automaat 1.9 TDI 81 Kw
Mureks on see, et küttekulu on meeletu sellise väikse auto kohta
Pm. alla 8l küttekulu ei lange, maanteelgi sõites küttekulu suur
samas ka pöörded suht kõrged, 90 km/h on pöördeid 2000
Milles võib probleem olla.
Kirjutagu aint inimesed ,kes asjaga kokku puutunud ja võiks teada!
Autoks on mul Golf IV diisel, automaat 1.9 TDI 81 Kw
Mureks on see, et küttekulu on meeletu sellise väikse auto kohta
Pm. alla 8l küttekulu ei lange, maanteelgi sõites küttekulu suur
samas ka pöörded suht kõrged, 90 km/h on pöördeid 2000
Milles võib probleem olla.
Kirjutagu aint inimesed ,kes asjaga kokku puutunud ja võiks teada!
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 11 Mai 2011, 19:13
- Auto: Golf 3
- Asukoht: Tallinn
Re: Golf IV Diisli küttekulu !!
Kuidas mootor töötab (jõudlus, ühtlus, turbo puhub ...)?
Veakoodid?
Samas ülemisega - õhulugeja näit normaalne? Injection Quantity korras?
---
Rehvirõhud normaalsed? Pidurid ei poo? Lisakaalu ei kanna kaasas?
Maanteepööre on täitsa okei ju...
Ja kas ei lange kompuutri küttekulu? Sel juhul, ega pole reaalset mõõtnud?
E: nii ulme su kulu ka vist ei ole, tava 110hp 5ukseline tomaat Golf IV autoweek.nl andmetel linnas 9 sotile
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 1&cache=no" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma sõidan oma manuaaliga autoweekist nii ~1l vähem (6,5 näitab seal), seega sinu 8 päris ponks äkki
Veakoodid?
Samas ülemisega - õhulugeja näit normaalne? Injection Quantity korras?
---
Rehvirõhud normaalsed? Pidurid ei poo? Lisakaalu ei kanna kaasas?

Maanteepööre on täitsa okei ju...
Ja kas ei lange kompuutri küttekulu? Sel juhul, ega pole reaalset mõõtnud?
E: nii ulme su kulu ka vist ei ole, tava 110hp 5ukseline tomaat Golf IV autoweek.nl andmetel linnas 9 sotile

http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 1&cache=no" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma sõidan oma manuaaliga autoweekist nii ~1l vähem (6,5 näitab seal), seega sinu 8 päris ponks äkki

Viimati muutis ValgeKotkas, 23 Juul 2011, 20:00, muudetud 5 korda kokku.
Re: Golf IV Diisli küttekulu !!
need kõik on korras mida sai küsitud ja kompuuter puudub sel autol.
samas sõbral on sama mootoriga, ainuke erinevus on ainult temal manuaalkast ja keskmine on alla 5/100.
samas sõbral on sama mootoriga, ainuke erinevus on ainult temal manuaalkast ja keskmine on alla 5/100.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 09 Veebr 2009, 15:40
- Auto: VW Passat B5.5 4Motion AVF
- Asukoht: Pärnu
Re: Golf IV Diisli küttekulu !!
Kõigepealt räägi, kas sul see kulu (8l/100km) on kliimaga või ilma.
Automaatkastil on ka oma osa muidugi.
90 juures 2000 pööret on igati normaalne ülekanne.
Diisli kütusekulu sõltub põhiliselt pihustite korrasolekust, pumba korrasolekust, katalüsaatori korrasolekust ja turbost. Kulunud mootorit ei julgeks sinu auto puhul pakkuda.
Automaatkastil on ka oma osa muidugi.
90 juures 2000 pööret on igati normaalne ülekanne.
Diisli kütusekulu sõltub põhiliselt pihustite korrasolekust, pumba korrasolekust, katalüsaatori korrasolekust ja turbost. Kulunud mootorit ei julgeks sinu auto puhul pakkuda.
Re: Golf IV Diisli küttekulu !!
Erilist erinevust ei ole tunda, kas on konditsioneer sees või mitte.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf IV Diisli küttekulu !!
Nii alustame siis pea igas kütusekulu teemas küsitust:
1) kas see 8 on sul paagi keskmine, linn maantee jne? Või mis koosluses? Mis on sinu mõistes linn. Mina näiteks ei kaasaks puhta linnakulu võrdlemisse lasnamäe kanalit, pirita teed jne, mis on ühtlaselt tiksumise kohad. Kui ainult maantee 8, kas siis tõesti sõidad terve paagi ainult maanteed ja paned jälle täis?
2) Automaatkast oli vist ju 4 käiguline, manuaal on 5-ne. Eks ülekanded teised, aga kulu mõjutab vast ka. Samas ära seda sõbra juttu ka puhta kullana võta, kui tehas annab 6.5 linnas. Või on ka tema "linn" selliseid teid täis, kus rahulikult tiksud.
3) Mul endal on sama kooslus Bora peal (aut 81). Ma hommikuti tööle lähen siis saan kuskil 6.5-7.5 (see sisaldab kanalit täies pikkuses, natuke enne majade vahel kruttimist, kanali teises otsas Gonsiorit pidi Vabaduse Väljakule, seal veel paar väiksemat tänavat keeramist. 6.5 on tõesti siis, kui enamus foore klapib ja liiklus pole väga tihe. Samas kui aga ikka niisama vähe suuremal tipptunnil sõita, siis pigem tõesti 8-9 vahel see kulu ja kui rohkem vajutada siis saaks 10 ka kätte. Hiljuti ma muidugi enda kasti tuunisin sportlikumasse olekusse. Seda saab datakaabliga teha, tasuks äkki korra uurida, mis olekus sul on.
1) kas see 8 on sul paagi keskmine, linn maantee jne? Või mis koosluses? Mis on sinu mõistes linn. Mina näiteks ei kaasaks puhta linnakulu võrdlemisse lasnamäe kanalit, pirita teed jne, mis on ühtlaselt tiksumise kohad. Kui ainult maantee 8, kas siis tõesti sõidad terve paagi ainult maanteed ja paned jälle täis?
2) Automaatkast oli vist ju 4 käiguline, manuaal on 5-ne. Eks ülekanded teised, aga kulu mõjutab vast ka. Samas ära seda sõbra juttu ka puhta kullana võta, kui tehas annab 6.5 linnas. Või on ka tema "linn" selliseid teid täis, kus rahulikult tiksud.
3) Mul endal on sama kooslus Bora peal (aut 81). Ma hommikuti tööle lähen siis saan kuskil 6.5-7.5 (see sisaldab kanalit täies pikkuses, natuke enne majade vahel kruttimist, kanali teises otsas Gonsiorit pidi Vabaduse Väljakule, seal veel paar väiksemat tänavat keeramist. 6.5 on tõesti siis, kui enamus foore klapib ja liiklus pole väga tihe. Samas kui aga ikka niisama vähe suuremal tipptunnil sõita, siis pigem tõesti 8-9 vahel see kulu ja kui rohkem vajutada siis saaks 10 ka kätte. Hiljuti ma muidugi enda kasti tuunisin sportlikumasse olekusse. Seda saab datakaabliga teha, tasuks äkki korra uurida, mis olekus sul on.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Golf IV Diisli küttekulu !!
kui kaugele pöörded lähevad, kui automaat käiku vahetab? pea 3000? mul endal ka automaat (10 linnas, manuaal=7 linnas), laseb pea 3000 pööret ja pole ime. Neid sõbra jutte on raske uskuda, igaüks kiidab enda autot ja ütleb, et tal võtab 1l sajale, eks kõik tahavad millegiga uhkustada, linnas ja alla 5l sajale, ingel [VW Bot: "Keel korda!"] isegi see hübriid vist sai 5l peale? või oli 4l ja kui tavaline disla sama teeb siis, ma arvan, et ta ei sõida sellega vaid kohapeal ja mootor seisab .D
Viimati muutis Nokia555, 23 Juul 2011, 21:53, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf IV Diisli küttekulu !!
No oleneb ju sellest ka, kuidas sa peale vajutad, kui rahulikult kiirendada vahetab varem. Samas jah, selle reziimi valikuga see muutub. Ma endal programmeerisin sportliku peale, see vahetab kõrgemalt. Samas rahulikult tiksudes vahetab ta ikkagi altpoolt ka, aga see võtab aega, jääb äraootavale seisukohale.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Golf IV Diisli küttekulu !!
Kus juures ma proovisin, selleks, et ta umbes 2000-2200 pealt vahetaks, siis pead gaasi no ikka väga õrnalt näppima, nagu pühapäeva liikleja põhimõtteliselt. Ta teeb seda just teiselt kolmandale vahetades minu teada, esimene ja 3 -> 4 on juba 2000 juures.dellu kirjutas:No oleneb ju sellest ka, kuidas sa peale vajutad, kui rahulikult kiirendada vahetab varem. Samas jah, selle reziimi valikuga see muutub. Ma endal programmeerisin sportliku peale, see vahetab kõrgemalt. Samas rahulikult tiksudes vahetab ta ikkagi altpoolt ka, aga see võtab aega, jääb äraootavale seisukohale.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Golf IV Diisli küttekulu !!
Vaatasin enda autol (samad parameetrid) täna huvi pärast- 90kmh on pöördeid 1850. 2000 pöördel on kiiruseks juba pisut alla 100kmh. Seega vaatasid kiirust kas valesti või on käigukastis midagi mäda. Kütusekulu koha pealt niipalju, et kõik oleneb tingimustest. Kui käin talvel külmaga läbi kesklinna iga päev 10km edasi-tagasi tööle siis tuleb nädala keskmiseks umbes 8,5-9l sajale. Soojemal ajal on linna keskmine 7-8l sajale. Maanteel võtab legaalse kiirusega sõites keskmiselt 5, kuid Tallinn-Rakveres kesmiseks tuleb talvel (90kmh) näiteks 4,5l sajale. Seega see sinu 8l sajale on igati saavutatav, kuid ütleks, et täielikult linnas sõites ja suhteliselt hoogsalt liigeldes.fregon kirjutas:Tere
Autoks on mul Golf IV diisel, automaat 1.9 TDI 81 Kw
Mureks on see, et küttekulu on meeletu sellise väikse auto kohta
Pm. alla 8l küttekulu ei lange, maanteelgi sõites küttekulu suur
samas ka pöörded suht kõrged, 90 km/h on pöördeid 2000
Milles võib probleem olla.
Kirjutagu aint inimesed ,kes asjaga kokku puutunud ja võiks teada!
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Golf IV Diisli küttekulu !!
Ma arvan et nii 1:1 ei saa kiirust ja pöördeid ka võtta. Siin tuleb juba mängu ka rehvi kõrguse profiil ja sellest muutuv kiiruse viga. Kui te mõlemad vaataks kiirust GPS järgi 90 ja siis pöördeid võrdleks oleks vist teine asi. Ma muidugi ei tea, kas erinev rehvikõrgus üldisemalt võiks ka pöördeid mõjutada, selles osas pole nagu testinud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Golf IV Diisli küttekulu !!
Jah seda küll, unustasin mainimast, et mul on 17'' velg, kuid suhteliselt madal rehv, nii et lõppkokkuvõttes ei tohiks 16'' veljega väga suurt vahet olla. Aga loo moraal oli selles, et täpsustagu kust ta selle 8l sajale võttis ja ärgu pabistagu. Eks see ole inimeste kiiks tänapäeval, et ostetakse endale diiselauto olles ennem kuulnud, et see annab suisa võlgu ja võtab 4l sajale ja kui reaalseks kasutamiseks läheb siis selgub, et see auto põletab ka edasiliikumiseks siiski kütust mitte ainult õhku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Golf IV Diisli küttekulu !!
nuh, kui võtta sama kw bensukas vs diisel siis minu arvates annab see diisel ikka veidi võlgu külltobimarg kirjutas:Jah seda küll, unustasin mainimast, et mul on 17'' velg, kuid suhteliselt madal rehv, nii et lõppkokkuvõttes ei tohiks 16'' veljega väga suurt vahet olla. Aga loo moraal oli selles, et täpsustagu kust ta selle 8l sajale võttis ja ärgu pabistagu. Eks see ole inimeste kiiks tänapäeval, et ostetakse endale diiselauto olles ennem kuulnud, et see annab suisa võlgu ja võtab 4l sajale ja kui reaalseks kasutamiseks läheb siis selgub, et see auto põletab ka edasiliikumiseks siiski kütust mitte ainult õhku.

Diesel Power KEEPS ME GOING