Vibratsiooni lõõb sisse!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 57
- Liitunud: 12 Jaan 2009, 17:14
- Telefon: 56759651
- Auto: VW Passat TDI 1.9 TDI
- Asukoht: Pärnumaa
Vibratsiooni lõõb sisse!
Autoks 1.9 tdi passat 2000a. Probleem selles, et üle 90 sõites lõõb teatud hetkel vibratsiooni sisse (Rehvid tasakaalus ja mootoripadajd ka korras) Mida peaks veel vaatama?
Viimati muutis argo, 17 Nov 2014, 14:01, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Powered by TDi
-
- Huviline
- Postitusi: 919
- Liitunud: 24 Juun 2006, 19:29
- Auto: Volkswagen Golf III 1,6 55kW 1993, Golf 6 90kW TSI 2012
- Asukoht: Keila
Re: Vibratsiooni lõõb sisse!
minul oli roolis vibra sees, kuna mul oli kokkujooks 11mm paigast ära, tehti täna kokkujooks korda ja kadus ka vibra roolist.
[color=blue]GOLF- Great, Outstanding, Lovely, Finest[/color]
Re: Vibratsiooni lõõb sisse!
Mul sama aasta auto ja sama jama.Rool on hea aga vibrab nagu keresse,mootoripadjad korras,sillastend tehtud.Kohapealt ära minnes ka väristab.
Re: Vibratsiooni lõõb sisse!
Kas mootor ka tahmab? Kui jah siis kas nukkvõll või turbo vähemalt minul olid mõlemad pees. Tänu vähesele või valele õlile. Auto 1.9tdi/96kw, passat b5.5
Diisel
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Vibratsiooni lõõb sisse!
Jamasin sama asjaga ja tuli välja, sisemine pooltelje ots. Kohapealt minnes oli selline vastik vibra ja sõites oli ka imelik värin. Pea oli täitsa nõutu otsas kuni sattusin ühe Audi klubi teema peale, kus soovitati sisemisi kontrollida ja kuna teadsin, et vasakul sisemisel oli kumm 3 kohast lõhki vahetasin sisemise ära.
Tegelikult lootsin, et ei pea, kuna sisemist pooltelje otsa minule ei pakkunud peale A osa, küll aga peale pooltelje küljestvõttu, et vaadata ja vahetada ehk võibolla lootuses ainult kaitsekumm lendas lahtivõtmisel sisemine ots täiesti algosadeks(kuulid, separaator ja võru läksid kõik oma teed). Tänu sellele sai võetud välimine ja sisemine võru ja poest sobitati mulle mõõtudelt täpselt paras transporteri pooltelje ots, mis sobis täielikult.
Kohe esimene sõit oli palju mugavam ja aru oli saada, et midagi on teisiti. Küll aga panevad kortsus Eesti teed vahel mõtlema, et midagi on ikka viltu aga tegelikult on ainult teed.
Aga ma ei tea, mis tüüpi siseots sul on. VW kasutab kaht tüüpi: kuullaagritel(välimine on samasuguse ehitusega) ja tripleks(ehk siis toetub kolmele laagrisarnasele rullile).
Tegelikult lootsin, et ei pea, kuna sisemist pooltelje otsa minule ei pakkunud peale A osa, küll aga peale pooltelje küljestvõttu, et vaadata ja vahetada ehk võibolla lootuses ainult kaitsekumm lendas lahtivõtmisel sisemine ots täiesti algosadeks(kuulid, separaator ja võru läksid kõik oma teed). Tänu sellele sai võetud välimine ja sisemine võru ja poest sobitati mulle mõõtudelt täpselt paras transporteri pooltelje ots, mis sobis täielikult.
Kohe esimene sõit oli palju mugavam ja aru oli saada, et midagi on teisiti. Küll aga panevad kortsus Eesti teed vahel mõtlema, et midagi on ikka viltu aga tegelikult on ainult teed.
Aga ma ei tea, mis tüüpi siseots sul on. VW kasutab kaht tüüpi: kuullaagritel(välimine on samasuguse ehitusega) ja tripleks(ehk siis toetub kolmele laagrisarnasele rullile).
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus