Õli immitsemine

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Siksaator
Huviline
Postitusi: 1060
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Õli immitsemine

Lugemata postitus Postitas Siksaator »

Mainiks kõige pealt ära, et tegu 1.9TD 55kw mootoriga ning pesitseb ta siis b3 Passati peal.
Viimasel ajal olen täheldanud, et peale pikemat sõitu on näha summuti suka peal mingit õli ollust ehk siis ajab toda kraami läbi suka. Endale on igatahes müsteerium, et kuidas õli sinna pääseb? :o .
1)Õlikulu suur pole- olen teinud kolm õlivahetust ning 10000km peale olen õli maximum 0,8l juurde valanud.
2)Tundub, et turbo toimetab nii nagu peab
3)Autol peal ka katalüsaator, kuigi passis selle kohta märget pole (eelmise omaniku leiutis tundub)
4)Survet karteris pole.
5)EGR-le on ,,pime'' ette pandud- peale toda tegevust märkasingi toda õli immitsemist sukast.
6)Kiirendab ning kogub suuri kiirusi hästi.
7)Turbo külma poole pealt sai ka toda turbovõlli lõtke proovitud- vaevu tuntav lõtk oli.
Tuleb EGR-lt ikkagi pime eest ära võtta? Võtta katalüsaator maha ning vaadata seisukorda?
Viimati muutis Siksaator, 07 Aug 2011, 23:10, muudetud 1 kord kokku.

_rein_
Huviline
Postitusi: 391
Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
Telefon: 56565512
Auto: Vento 2.o Cadillac STS
Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
Tänatud: 2 korda

Re: Õli immitsemine

Lugemata postitus Postitas _rein_ »

On kaks võimalust:esimne plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"](klapissäärejuhtpuksid+tihendid),teine turbo kuumpool(õli kinnihoidev rõngas kulunud).

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1060
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Õli immitsemine

Lugemata postitus Postitas Siksaator »

_rein_ kirjutas:On kaks võimalust:esimne plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"](klapissäärejuhtpuksid+tihendid),teine turbo kuumpool(õli kinnihoidev rõngas kulunud).
Ühe või teise asja välistamiseks ka mingit lihtsat meetodit on? Nii palju veel, et toda õlipõlemise lõhna on rohkem tunda pöörete ajal, tühikäigul on okitoki. Viimane kord kui sisselaskekollektori maha kakkusin, siis kogu see pahna ollus seal sees oli vedel (tunnus, et turbo on tõesti väsinud?):
Pilt
Väike lisaküsimus veel- nimelt autol on katalüsaator, kuigi passis selle kohta märget pole (mootoritüüp on passis lihtsalt DIISEL, mitte DIISEL-KAT). On tollest katalüsaatorist üldse mingit tolku ka? (lambda andureid tal ju küljes pole, mis näiteks ajule infi annaksid kütusesegust jne)
Olen kuulnud ka sellist juttu, et turbomootorid on eriti tundlikud umbes katalüsaatori puhul- vastab too tõele?

jankii
Klubiline
Postitusi: 383
Liitunud: 02 Dets 2010, 13:38
Telefon: 53732492
Auto: vw golf 3 1,9TDi 66kw aut. 95a oli aut.nüüd man. passat 1,9tdi
Asukoht: karksi-nuia lilli küla
Tänanud: 18 korda

Re: Õli immitsemine

Lugemata postitus Postitas jankii »

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=63519" onclick="window.open(this.href);return false; uuri ka siit endal ka mõttes kat eemaldada
"Elu kui selline on sugulisel teel leviv haigus mis ALATI lõppeb surmaga."

Siksaator
Huviline
Postitusi: 1060
Liitunud: 24 Nov 2009, 20:58
Auto: Borat
Asukoht: Lõuna-Eesti
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Õli immitsemine

Lugemata postitus Postitas Siksaator »

Täna sai auto all käidud ning asja uuritud- kogu jama tekitas parempoolse pooltelje sisemine kaitsekumm, keskelt oli katki läinud. Kaitsekummi sees olev määre aga lendas sõites sealt väljalaskekollektori ning summuti esimese osa peale ning tekitas kogu seda pahandust :roll: .
Ütleme nii, et seekord läks õnneks :roll: .
Kel aga midagi tolle katalüsaatori teema kohta öelda, siis võib sõna võtta. Nagu arusaan, siis endal ma autol ma võin katalüsaatori eemaldada?

Vasta

Mine “Ülekanne”