VW Passat TDi turbo ei tule taha
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VW Passat TDi turbo ei tule taha
-
Viimati muutis HawkHill, 30 Mai 2024, 20:31, muudetud 3 korda kokku.
Põhjus: Teemasi ei solgita, kuna neist võib abi olla ka teistele!
Põhjus: Teemasi ei solgita, kuna neist võib abi olla ka teistele!
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
Kui need asjad tehtud siis tasuks panna vag-comiga kohapeal vaakum turbo vaakumklappi liigutama ja vaadata kas see liigub. Pane kaabel taha, arvuti käima, vali engine-output test- ja siis otsi üles kas on seal N75 test , actuator vms. Siis paned testi käima ja vaatad kas geomteeria hoob liigub mingi 10 sekundilise intervalliga täies ulatuses ülevalt alla ja jääb peale käiku kümneks sekundiks vaakumit hoidma. Kui see toimib tõrgeteta siis vaata MAP anduri näite (measurng blocks), võibolla see paneb villast ja aju arvab et on ülerõhk.
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
Tere
mul siis umbes sama mure
masinaks on skoda superb 1,9 tdi 96 kw 2006
mure on siis selline et ennem kadus turbo tagant ära kui kiirus oli üle 120 km/h
käisin siis forsis vahetati mingi vaakumklapp
ja läks nagu paremaks
aga mingi aeg hakkas jama jälle pihta
siis läksin jälle forssi ja diagnost näitas õhulugeja viga
vahetati siis õhulugeja ära
läksin proovima
ja mingiaeg lõi jälle turbo tagant ära
jälle forssi ja juhe külge ja näitas jälle õhulugeja
ühesõnaga pani segast
siis vahetasin õhulugeja tagasi
siis pakuti forsis selline variant [VW Bot: "Keel korda!"] välja et geomeetria on paigast ära
ja hakati siis seda paika timmima
peale timmimist tundus jälle kõik ok
nädal hiljem jälle hakkas jamama
siis öeldi et tuleb turbo maha võtta ja ära puhastada
sai siis turbo maha võetud ja ära puhastatud ise
paar laba käisid kuidagi raskel
aga peale puhastamist oli kõik nagu uus
panime peale ja läksime proovima kõik oli väga hea
see vahetus toimus mingi kuuaega tagasi
kuid nüüd mingi nädalaega hakkas jama jälle pihta
nüüd siis kaob jõud juba ära 40-70 km/h ära ja mootori tuli lööb põlema
see on suhteliselt ainult hommikuti külma mootoriga pärast kui süüde välja siis jälle kõik korras
käisin siis panin täna juhtme külge ja vastus oli turbo tuleb remonti viia
näitab mingi turbo rõhu probleemi et saab liiga palju rõhku ja viskab turbo tagant ära
on see reaalne
keegi midagi konkreetset ei tea
täitsa hädas kohe mis sellega edasi teha
minu suureks üllatuseks oli see et isegi forss laiutab käsi ja ei tea mida ette võtta
pakuti ka selline variant [VW Bot: "Keel korda!"] et viga võib olla ajus.
ja kuidas saab turbo remonti vajada kui võtsin ta mingi kuuaega tagasi lahti ja puhastasin ära ja kõik oli ok
diagnosti tüüp ütles et ilmselt on jälle tahma täis
kas turpsi peab siis iga kuu puhastama ja mis tahmast jut käib kui mul sumpsist ei löö musta suitsu kui pedalit annad.
käisin siin nädal 2 tegin ka ülevaatuse ära kõik oli ok
milles siis võib asi olla.
soovitati skoda esindusse minna aga mida nad seal ütlevad mis te arvate ,kõigepealt panevad juhtme külge see läheb mingi 40 euri ja siis ütlevad et turbo on läbi ja tuleb uus tellida nii mingi 1500 euri.
võtab täitsa sõnatuks.
loodan et keegi midagi ikka tarka oskab öelda
mul siis umbes sama mure
masinaks on skoda superb 1,9 tdi 96 kw 2006
mure on siis selline et ennem kadus turbo tagant ära kui kiirus oli üle 120 km/h
käisin siis forsis vahetati mingi vaakumklapp
ja läks nagu paremaks
aga mingi aeg hakkas jama jälle pihta
siis läksin jälle forssi ja diagnost näitas õhulugeja viga
vahetati siis õhulugeja ära
läksin proovima
ja mingiaeg lõi jälle turbo tagant ära
jälle forssi ja juhe külge ja näitas jälle õhulugeja
ühesõnaga pani segast
siis vahetasin õhulugeja tagasi
siis pakuti forsis selline variant [VW Bot: "Keel korda!"] välja et geomeetria on paigast ära
ja hakati siis seda paika timmima
peale timmimist tundus jälle kõik ok
nädal hiljem jälle hakkas jamama
siis öeldi et tuleb turbo maha võtta ja ära puhastada
sai siis turbo maha võetud ja ära puhastatud ise
paar laba käisid kuidagi raskel
aga peale puhastamist oli kõik nagu uus
panime peale ja läksime proovima kõik oli väga hea
see vahetus toimus mingi kuuaega tagasi
kuid nüüd mingi nädalaega hakkas jama jälle pihta
nüüd siis kaob jõud juba ära 40-70 km/h ära ja mootori tuli lööb põlema
see on suhteliselt ainult hommikuti külma mootoriga pärast kui süüde välja siis jälle kõik korras
käisin siis panin täna juhtme külge ja vastus oli turbo tuleb remonti viia
näitab mingi turbo rõhu probleemi et saab liiga palju rõhku ja viskab turbo tagant ära
on see reaalne
keegi midagi konkreetset ei tea
täitsa hädas kohe mis sellega edasi teha
minu suureks üllatuseks oli see et isegi forss laiutab käsi ja ei tea mida ette võtta
pakuti ka selline variant [VW Bot: "Keel korda!"] et viga võib olla ajus.
ja kuidas saab turbo remonti vajada kui võtsin ta mingi kuuaega tagasi lahti ja puhastasin ära ja kõik oli ok
diagnosti tüüp ütles et ilmselt on jälle tahma täis
kas turpsi peab siis iga kuu puhastama ja mis tahmast jut käib kui mul sumpsist ei löö musta suitsu kui pedalit annad.
käisin siin nädal 2 tegin ka ülevaatuse ära kõik oli ok
milles siis võib asi olla.
soovitati skoda esindusse minna aga mida nad seal ütlevad mis te arvate ,kõigepealt panevad juhtme külge see läheb mingi 40 euri ja siis ütlevad et turbo on läbi ja tuleb uus tellida nii mingi 1500 euri.
võtab täitsa sõnatuks.
loodan et keegi midagi ikka tarka oskab öelda
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
Aga ehk on selline variant, et turbo ja selle juhtimine on kõik OK (mis ka tundub nii olevat kuna kõik võimalik on tehtud), aga MAP andur mis turbo rõhku ajule ette kannab paneb villast? Aju arvab, et väiksemalgi vajutusel on ülerõhk ja tõmbab jõu maha. Kui saaksid kellegi masina pealt MAP-i korra proovida siis saaksid selle vea välistada. Muul juhul tunudb tõesti nagu turbo geomeetria oleks valesti regullitud.
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
nüüd hakkas veel valget tossu kah sumpsist aegajalt valja ajama
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
Turbo tahab remonti,sellepärast tahmab geomeetria ära.Valge toss tähendab õli põlemist summutis.
Treimine jaturbo rem.
Tel.56565512
Treimine jaturbo rem.
Tel.56565512
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
täna käisin diagnostis
öeldi et kuskil laseb õhku läbi sest kui ta arvutiga kaasi lisas hakkas vilistama kapoti all
öeldi et kuskil laseb õhku läbi sest kui ta arvutiga kaasi lisas hakkas vilistama kapoti all
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
tõenöoliselt jah turbo...eiriti veel see vilin kah. Nii et autoga mitte sõita muidu oht et mootor läheb nn "lõhkuma" ja kokkuvõttes see kah kottis._rein_ kirjutas:Turbo tahab remonti,sellepärast tahmab geomeetria ära.Valge toss tähendab õli põlemist summutis.
Treimine jaturbo rem.
Tel.56565512
väike video seletuseks:
http://www.youtube.com/watch?v=Sg4YSk7a ... re=related
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
kuigi täna käisin peale diagnosti sõitmas ja kiirendus päris korralik ja tundub nagu kõik oleks korras jälle
-
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
- Telefon: 53067590
- Auto: Vento TD
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
All oli kirjas et võtmed väljas ja mootor undas. Kui süüde väljas kas siis ei peaks mootor seisu jääma(suletakse kütte pealevool vms)? Samas oleks võinud raske käigu sisse panna ja sidur ruttu lahti.copilot kirjutas:tõenöoliselt jah turbo...eiriti veel see vilin kah. Nii et autoga mitte sõita muidu oht et mootor läheb nn "lõhkuma" ja kokkuvõttes see kah kottis._rein_ kirjutas:Turbo tahab remonti,sellepärast tahmab geomeetria ära.Valge toss tähendab õli põlemist summutis.
Treimine jaturbo rem.
Tel.56565512
väike video seletuseks:
http://www.youtube.com/watch?v=Sg4YSk7a ... re=related
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3362
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
Väidetavalt on isegi Saksa Auto suutnud kunagi ühe mootori lõhkuma ja ribadeks lasta. Automaatkasti puhul pole ka võimalust sidurit ja rasket käiku kasutada, niiet ainult oota kuni laks käib lõpuks.
EDIT: Uurisin netist huvipärast nüüd, mis võimalused on automaatkastiga perutavat diislit peatada või kontrolli alla saada ja selgub, et aitab 2 asja:
1. sulgeda sisselaskes õhu juurdevool
2. lasta sisselaskesse CO2 tulekustutiga gaasi, et takistada põlemist.
Natuke ingliskeelset juttu kontrollimatust diisli töötamisest siin:
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine_runaway" onclick="window.open(this.href);return false;
EDIT: Uurisin netist huvipärast nüüd, mis võimalused on automaatkastiga perutavat diislit peatada või kontrolli alla saada ja selgub, et aitab 2 asja:
1. sulgeda sisselaskes õhu juurdevool
2. lasta sisselaskesse CO2 tulekustutiga gaasi, et takistada põlemist.
Natuke ingliskeelset juttu kontrollimatust diisli töötamisest siin:
http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine_runaway" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimati muutis HawkHill, 13 Aug 2011, 05:23, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
sellisel juhul on see 6li ise diisli asemel mida imetakse mootorisse siis sisselaske kaudu ja teinekord see ajaliselt lyhike 6hupealevoolu katkestamine ei aita. ss nn suretusklapp suletakse pmt korraks aint peale mida uuesti avaneb...nii v2hemalt olen mina oma 81kw diisli pealt aru saanud. sellisel juhul kui moto l6hkuma l2heb oleks hea m6te ise k2sitsi see klapp kinni suruda kuni moto v2lja sureb(mis 81kw ja ka 66kw puhul igatahes v6imalik, pd kohta ei oska 8elda kus ja kuidas see asi toimib).teine asi jah vb jah CO2, aga vaevalt ei suurem anamusel tavainimestel selline tulekustuti kohe k2p2rast v6tta oleks? ja teine asi on see et siis peab olema ikka suht kiire ja k2ep2rast olema ka m6ni t88riist et n2iteks 6hufiltri korpus lahti v6tta v sellest tulev voolik katki l6igata et siis seda CO2 sisseaskesse lasta
muidugi kes selle mootori koha pealt v6hikud on, neil on jah aint 1 saatus pmt.

Diesel Power KEEPS ME GOING
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3362
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
Kui juba sisselase noaga või muudmoodi avatud siis võib sinna augu ette mingi riide toppida ja healjuhul jääb mootor veel tervelt seisma. Igaljuhul targem tegu kui taskust kaamera välja tirida ja suitsupilve filmima asuda niikui paljud juutuubis on teinud.
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
nii täna siis jälle natuke targem
sõitsin täna 590km
Probleeme ei olnud,kiirendus oli hea turbo tagant ära ei kadunud ja ei suitsend kah
täna mulle siis seletati et kui sumpsist tuleb valget suitsu ja jahutusvedelik kaob kuhugi võib see mootorisse lekkida
ja tulemus on et plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] kõver või tihend laseb läbi
niiet läheb siis kaane mahavõtmiseks ja lihvimiseks .
vaatasin täna hommiku siis õli oli suht miinimumi peal ostsin siis filtrid ja õli et vahetan täna ära viimati vahetasin kuskil 13000km tagasi
aga kuna läheb siis plokikaane remondiks pole mõtet õli täna vahetada valain lihtsalt liitri juurde
koos kaanega vahetatakse kohe rihm koos rullikutega ära
ja veel mingid tihendid
eile ostsin diagnostika kaabli ja täna panin külge, turbol mingit viga ei näidanud.
vahetatakse vaakum voolikud välja
oskab keegi pakkuda tööraha ,palju see remont kõik maksma läheb plokikaane mahavõtmine lihvimine hammasrihma vahetus turbo vaakumvoolikud välja vahetamine +veel väljalaske ja sisselaske kollektori tihendid
mis töö umbes maksma läheks
sõitsin täna 590km
Probleeme ei olnud,kiirendus oli hea turbo tagant ära ei kadunud ja ei suitsend kah
täna mulle siis seletati et kui sumpsist tuleb valget suitsu ja jahutusvedelik kaob kuhugi võib see mootorisse lekkida
ja tulemus on et plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] kõver või tihend laseb läbi
niiet läheb siis kaane mahavõtmiseks ja lihvimiseks .
vaatasin täna hommiku siis õli oli suht miinimumi peal ostsin siis filtrid ja õli et vahetan täna ära viimati vahetasin kuskil 13000km tagasi
aga kuna läheb siis plokikaane remondiks pole mõtet õli täna vahetada valain lihtsalt liitri juurde
koos kaanega vahetatakse kohe rihm koos rullikutega ära
ja veel mingid tihendid
eile ostsin diagnostika kaabli ja täna panin külge, turbol mingit viga ei näidanud.
vahetatakse vaakum voolikud välja
oskab keegi pakkuda tööraha ,palju see remont kõik maksma läheb plokikaane mahavõtmine lihvimine hammasrihma vahetus turbo vaakumvoolikud välja vahetamine +veel väljalaske ja sisselaske kollektori tihendid
mis töö umbes maksma läheks
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
kas keegi tark teab kas viljandis lihvitakse plokikaant
ja kas tehakse ikka korralikult antakse mingi garantii kah
ja kas tehakse ikka korralikult antakse mingi garantii kah
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
Tervitus
sai siis asi korda
plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] sai siis ära lihfitud ja peale pandud
uued tihendid ja poldid
hammasrihm koos kogu komplektiga
õli ja filtrid
kütusefilter
turbovoolikud sai kah ära vahetud ja leitsime lekke ühes voolikus oligi auk päris hästi oli teine ära kulunud ,oli seal õhuklapi all see voolik ja seda auku polnud üldse näha.
ja sellepärast vahepeal tunduski kõik korras kuna see voolik oli suht tihkelt seal vastas
lihtsalt ajab päris tigetaks see
et lähed kuskile teenindusse või remondikohta siis seal ajavad sulle sellist udu pähe ,
mulle väideti et küll on turbo läbi küll mingid klapid siis hakkati mingit aju juttu ajama
ja tegelik viga oli mingis voolikus kus oli auk.
minu suureks üllatuseks oli see et isegi forss laiutas käsi ja määrisid mulle mingit jama pähe teenindused kellel on viimasepeal tehnika ja kogend mehaanikud ja spetsialistid ei leidnud viga üles vaid läksid kergemat teedpidi
ja üks vana enda koduhoovipeal leiab vea üles
täiesti uskumatu.
põhimõteliselt kui ikka ise asja ei jaga ja pole kedagi tuttavat kah kes jagaks siis jäädki jooksma nende remonditöökojatesse ja maksad lihtsalt lampi
või juhtus ainult minuga nii
sai siis asi korda
plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] sai siis ära lihfitud ja peale pandud
uued tihendid ja poldid
hammasrihm koos kogu komplektiga
õli ja filtrid
kütusefilter
turbovoolikud sai kah ära vahetud ja leitsime lekke ühes voolikus oligi auk päris hästi oli teine ära kulunud ,oli seal õhuklapi all see voolik ja seda auku polnud üldse näha.
ja sellepärast vahepeal tunduski kõik korras kuna see voolik oli suht tihkelt seal vastas
lihtsalt ajab päris tigetaks see
et lähed kuskile teenindusse või remondikohta siis seal ajavad sulle sellist udu pähe ,
mulle väideti et küll on turbo läbi küll mingid klapid siis hakkati mingit aju juttu ajama
ja tegelik viga oli mingis voolikus kus oli auk.
minu suureks üllatuseks oli see et isegi forss laiutas käsi ja määrisid mulle mingit jama pähe teenindused kellel on viimasepeal tehnika ja kogend mehaanikud ja spetsialistid ei leidnud viga üles vaid läksid kergemat teedpidi
ja üks vana enda koduhoovipeal leiab vea üles
täiesti uskumatu.
põhimõteliselt kui ikka ise asja ei jaga ja pole kedagi tuttavat kah kes jagaks siis jäädki jooksma nende remonditöökojatesse ja maksad lihtsalt lampi
või juhtus ainult minuga nii
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
See ongi nii. 
Kõige parem on ikka ise teha.
(muidugi kui tööriistad ja natuke mõistust on)

Kõige parem on ikka ise teha.

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
see näitab seda, et iga teenindus ei oska TDI probleeme pädevalt diagnoosida. selle augu osas on nii et seda oleks saanud ka ise kontrollida võttes see pool lahti mis läheb sinna N75(solenoidklapp mis vaakumit sellele turbo küljes olevale klapile jagab) ja suuga ise vaakumisse imeda ja vaadata kas hoiab samal ajal ise voolikut mudides ja kui ikka tõsine leke peaks olema väga hästi tunda kuidas vaakum maha jookseb. Selliste vaakumilekete/turbo rõhu lekete kontroll peaks olema esmane mida teha.ricardo25 kirjutas:Tervitus
sai siis asi korda
plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] sai siis ära lihfitud ja peale pandud
uued tihendid ja poldid
hammasrihm koos kogu komplektiga
õli ja filtrid
kütusefilter
turbovoolikud sai kah ära vahetud ja leitsime lekke ühes voolikus oligi auk päris hästi oli teine ära kulunud ,oli seal õhuklapi all see voolik ja seda auku polnud üldse näha.
ja sellepärast vahepeal tunduski kõik korras kuna see voolik oli suht tihkelt seal vastas
lihtsalt ajab päris tigetaks see
et lähed kuskile teenindusse või remondikohta siis seal ajavad sulle sellist udu pähe ,
mulle väideti et küll on turbo läbi küll mingid klapid siis hakkati mingit aju juttu ajama
ja tegelik viga oli mingis voolikus kus oli auk.
minu suureks üllatuseks oli see et isegi forss laiutas käsi ja määrisid mulle mingit jama pähe teenindused kellel on viimasepeal tehnika ja kogend mehaanikud ja spetsialistid ei leidnud viga üles vaid läksid kergemat teedpidi
ja üks vana enda koduhoovipeal leiab vea üles
täiesti uskumatu.
põhimõteliselt kui ikka ise asja ei jaga ja pole kedagi tuttavat kah kes jagaks siis jäädki jooksma nende remonditöökojatesse ja maksad lihtsalt lampi
või juhtus ainult minuga nii
kuigi see valge tossu tekkimine....et huvitav kas see oli kah sellest põhjustatud v see oli ikkagi midagi muud. et sul oli jahutusvedeliku kadu kui ei eksi....et palju ja kui tihti pidid peale kallama? ise arvan et see oli ikkagi sellest et jahutusvdelik lekkis põlemiskambrisse.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
- Telefon: 55943096
- Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
- Asukoht:
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
valge toss oli juba teine probleem
2 erinevat viga
kuna jahutusvedelik kadus kah kuhugi siis räägiti mulle et plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] kõver või et tihend laseb läbi
ja siis saigi kaas maha võetud ja lihvija juurdeviidud ja ära lihvitud kuna kaas oligi kõver siis see probleem on nüüd kah kenasti korda tehtud enam ei tossa kiirendus on isegi parem kui ennem.
ei ole enam uimane.
nii nüüd siis selle turbo jandi juurde tagasi
kas minna nüüd forssi võtta see katkine toru kaasa ja näitan neile kus viga oli et millega nemad hakkama ei saanud vaid pakkusid mulle igasugust jama ja küsiks raha tagasi selle n75 klapi mille nemad mul ära vahetasid.
viga ei olnud ju tegelikult selles n75 klapis vaid selles voolikus mis lekkis
2 erinevat viga
kuna jahutusvedelik kadus kah kuhugi siis räägiti mulle et plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"] kõver või et tihend laseb läbi
ja siis saigi kaas maha võetud ja lihvija juurdeviidud ja ära lihvitud kuna kaas oligi kõver siis see probleem on nüüd kah kenasti korda tehtud enam ei tossa kiirendus on isegi parem kui ennem.
ei ole enam uimane.
nii nüüd siis selle turbo jandi juurde tagasi
kas minna nüüd forssi võtta see katkine toru kaasa ja näitan neile kus viga oli et millega nemad hakkama ei saanud vaid pakkusid mulle igasugust jama ja küsiks raha tagasi selle n75 klapi mille nemad mul ära vahetasid.
viga ei olnud ju tegelikult selles n75 klapis vaid selles voolikus mis lekkis
Viimati muutis ricardo25, 20 Aug 2011, 15:20, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
vut ei tea kas annavad raha tagasi v mitte.
Diesel Power KEEPS ME GOING
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
Üks variant on see, et ütlevad - "see oligi juba peaaegu läbi" vms..
Aga proovida ikka võib
Aga proovida ikka võib

-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: VW Passat TDi turbo ei tule taha
jah, proovida v6ib, aga teinekord kui nn millegi vahetamine k2ib siis oleks hea kui ikka selle vana jupi kah enda k2tte saad, seda enam kui ei ole mingi 6lis vms m22riva asjaga, sest kui t6esti selgub et asi korras siis on v6imalik ehk kasv6i see uus ostetud jupp edasi myyes mingigi raha tagasi saada kui teenindus peaks keelduma raha tagasi maksmisest.walkman kirjutas:Üks variant on see, et ütlevad - "see oligi juba peaaegu läbi" vms..
Aga proovida ikka võib
Diesel Power KEEPS ME GOING