1,9 TDI 74 kw-st teha 96 kw-ne
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 16 Nov 2010, 21:55
- Asukoht:
1,9 TDI 74 kw-st teha 96 kw-ne
Olen kuulnud, et mootorid on samad, kuid kilovattide erinevus lausa 22. 2001-2005 aasta Passatitest jutt.
Kuidas võimalik lisada 74 kw 1,9 TDI mootorile võimsust?
Siinsetest ka keegi teinud seda ja kuidas (kas ainult chippimine)?
Palju maksab umbes?
Aitüma
Kuidas võimalik lisada 74 kw 1,9 TDI mootorile võimsust?
Siinsetest ka keegi teinud seda ja kuidas (kas ainult chippimine)?
Palju maksab umbes?
Aitüma
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 25 Mär 2008, 19:12
- Auto: passat 1,9 tdi 96kw bora 1,6
- Asukoht:
Re: 1,9 TDI 74 kw-st teha 96 kw-ne
chippimine kõige lihtsam ja odavam. http://www.hmkauto.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 1,9 TDI 74 kw-st teha 96 kw-ne
Kui suur valu sul selle sõiduki võimsamaks saamisega on. kas sul on see 74 kw lahja või on konkreetselt see mootor tuim. Mul endal 96 kw ja panin sellele lisaks küttetemperatuuri petja s.o näitab kütte temperatuuri nüüd 123 kraadi juures( normaalne 74 kandis) ja andis madalatel pööreter väänet juurde.Pihustid saavad selle abil lisa küttekogust. Panin selle peale 2009 aastal ja olen jõudnud arusaamisele, et see lahendus ei ole õige ja mõni asjatundlikum isik väidab, et selline poolik lahendus võib pihustid pikapeale normaaltööst välja viia. Mul praegu selline asi, et 2 pihustit on reguleeringust väljas ja viskab veojõukontrolli põlema ja 2000 pöörde juures hakkab hirmsasti raputama. Võimalik, et pihustid lihtsalt oma töö lõpusirgele jõudnud kuid arvestades, et see kütte temperatuuri petja( mõned takistid) mis ma vahele panin maksis 900 krooni siis kindlasti ei saa seda Chippimiseks nimetada. Mul tuttaval oli 2003 passat 74 kw ja sellel oli minek sama mis minu 96 kw ja jooksis lõppkiiruseks 200km/h kuigi tehaseandmed seda ei lubanud.Tahan lihtsalt öelda, et uuri neid võimalusi ja ära hakka sinna mingeid võimsamaid pihusteid toppima siis läheb küttekulu suuremaks ja turbo ei anna ikka sul sellist võimsust välja.
Re: 1,9 TDI 74 kw-st teha 96 kw-ne
mootorid ei ole kindlasti samad... http://www.seatcupra.net/forums/showthread.php?t=68606
chippimisega lühendad mootori eluea... soome foorumites tuntud teema kui peale chippimist 40-100k sõita saad ja siis mootorit hakkad vahetama... ja ise ka sama läbi teinud...
chippimisega lühendad mootori eluea... soome foorumites tuntud teema kui peale chippimist 40-100k sõita saad ja siis mootorit hakkad vahetama... ja ise ka sama läbi teinud...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: 1,9 TDI 74 kw-st teha 96 kw-ne
Mõni takisti 900 krooni, ei tea küll millest nad tehtud olid. Lisaks selle temperatuuri petjaga võid palju muud tuksi keerata.erki1974 kirjutas:Kui suur valu sul selle sõiduki võimsamaks saamisega on. kas sul on see 74 kw lahja või on konkreetselt see mootor tuim. Mul endal 96 kw ja panin sellele lisaks küttetemperatuuri petja s.o näitab kütte temperatuuri nüüd 123 kraadi juures( normaalne 74 kandis) ja andis madalatel pööreter väänet juurde.Pihustid saavad selle abil lisa küttekogust. Panin selle peale 2009 aastal ja olen jõudnud arusaamisele, et see lahendus ei ole õige ja mõni asjatundlikum isik väidab, et selline poolik lahendus võib pihustid pikapeale normaaltööst välja viia. Mul praegu selline asi, et 2 pihustit on reguleeringust väljas ja viskab veojõukontrolli põlema ja 2000 pöörde juures hakkab hirmsasti raputama. Võimalik, et pihustid lihtsalt oma töö lõpusirgele jõudnud kuid arvestades, et see kütte temperatuuri petja( mõned takistid) mis ma vahele panin maksis 900 krooni siis kindlasti ei saa seda Chippimiseks nimetada. Mul tuttaval oli 2003 passat 74 kw ja sellel oli minek sama mis minu 96 kw ja jooksis lõppkiiruseks 200km/h kuigi tehaseandmed seda ei lubanud.Tahan lihtsalt öelda, et uuri neid võimalusi ja ära hakka sinna mingeid võimsamaid pihusteid toppima siis läheb küttekulu suuremaks ja turbo ei anna ikka sul sellist võimsust välja.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1,9 TDI 74 kw-st teha 96 kw-ne
See 200 on nii suhteline. Selle kiiruse pealt valetab spido juba ise mingi 15 km/h vähemalt. Kui GPS järgi, siis teine asi.
Aga chippimine ja mootori tapmine, siis eks ta midagi rohkem mõjutab, aga eks see sõltub ju ka auto varasemast seisukorrast. Kui juba enne kohvi on, eks siis paneb see rõhu tõstmine loomulikult põntsu. Ma tunnistan, et mul autod vahetuvad tavaliselt enne 15000 täis saamist, aga ühe 1.8T olen ära chippinud ja sai 4 võistlust kiirendusi ja selle aja jooksul küll midagi ei märganud.
Aga chippimine ja mootori tapmine, siis eks ta midagi rohkem mõjutab, aga eks see sõltub ju ka auto varasemast seisukorrast. Kui juba enne kohvi on, eks siis paneb see rõhu tõstmine loomulikult põntsu. Ma tunnistan, et mul autod vahetuvad tavaliselt enne 15000 täis saamist, aga ühe 1.8T olen ära chippinud ja sai 4 võistlust kiirendusi ja selle aja jooksul küll midagi ei märganud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 1,9 TDI 74 kw-st teha 96 kw-ne
See 200 oli sellel passatil ikka Gps-ga spido oli üle 210. Istusin ise kõrval kui see juhtus. Imestasin isegi sest minu 96 kw ei jooksnud ka nii hästi. Samas olid minu pihustid ka juba lõpusirgel ja nüüd ostsin endale kasutatud kuid heas korras 96 kw pealt. Ei ole jõudnud piitsa anda ja ega ole ka plaanis. Pihustite peale läks ka omajagu pappi ja kui veel hirmsasti piitsa anda ega siis tea mis veel lagunema hakkab