


Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
tundub et keegi ikka viitsinud seda linki uurida...Boxerdaja kirjutas:Igasuguste pealekeeramiste puhul on see tähtis, et summutist ikka koormuse all natukenegi musta tuleks, vähemalt diislitel. See näitab ära et küttesegu pole vähemalt lahja. Omast kogemusest võin öelda, et lahja segu võib ka diislile lõpu peale teha.
Kui sa freeser tahad oma 1,6-st veel rohkem jõude välja pigistada siis jätta oma k24 peale. Kahtlen kas 1,9 turbost mingit erilist kasu on, pigem on mõtekas mängida külma ja kuumkodade suurusega. Sellest kuidas need omavahel kompromissis on ei oska kahjuks väga rääkida, nii peensusteni pole veel jõudnud. Igatahes mis mul silma on jäänud, siis Tdi-del on üllatavalt väike kuum koda ja külm koda sama mis enamamustel 1,6, 1,9 diislitel. Kas siit võib siis seda järeldada, et väiksema kuuma kojaga tuleb turbo rõhk varem üles? Mis juhtub kui pannagi igat pidi väiksem turbo, kas võib tekkib situatsioon kus toodetakse rõhku juba meeldivalt vara... aga kas nüüd jääb piduriks külm koda, mis puht füüsiliselt ei jaksa enam nii palju õhku läbi puhuda?
Kunagi lugesin kuskilt kuuma koja kohta sellist infi(audiclub või turboclub), et kuum koda võib väike olla küll, kuid wastegate laseb kõrgetel pööretel osa heitgaasidest mööda ja oluliselt ei piira aga rõhk selle arvelt langeb. Ühesõnaga saan niimoodi aru, et rõhu pealekeeramisega ei tohi üle pingutada, sest kui wastegate on täiesti kinni siis ilmneb poomisefekt.turbohoolik kirjutas:Pisikese turboga tekib see teema, et ta hakkab süürtel pööreltel gaase takistama, eriti just kuum koda.
51kw on lihtsalt turboga, üle selle on juba vahejahutid jms...botzor kirjutas:Mis 59 ja 51 kW mootorite vahe on?
natukle hiljavõitu. ca 2000 pealt peaks kogu jõud taha tulema.freeser kirjutas:Kuskil 1800 peal hakkab vilisemaBoxerdaja kirjutas:Neil äkki geomeetriline turbo ka, seatil kindlasti ma arvan. Ega see viivitus väga pikk ka ei tohi olla, ca 1800-2000 peal peab juba märgatav jõud taha tulema.2000-e pealt hakkab sis vaikselt koguma ja 3000-e pealt tuleb alles tõmme, nagu pmst 3000 pealt hakkab auto alles elama.