Kuidas käib küljest Passati esiots? (2004)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Kuidas käib küljest Passati esiots? (2004)
Üritasin sarnast teemat leida, kuid ei õnnestunud. Teen siis uue teema, äkki on teistele ka vaja.
Mure siis selline: Täiesti tühja koha pealt, kiirendamise ajal, viskas jahutusventilaatori tiivikust ühe laba välja. Õnneks on radikas terve. Nüüd on tiivik tasakaalust väljas, ning annab tühikäigul mootorile vibratsiooni. Selge on see, et asi tuleb kiiremas korras vahetada. Ülevalt vaadates tundub aga, et sinna ei saa kuidagi ligi. Uus tiivik on juba olemas. Kas seda saab vahetada ainult nii, et esiots koos radikaga küljest? Või pääseb näiteks alt ka ligi?
Kui esiots vaja küljest võtta, siis kas on olemas skeemi, millises järjekorras seda teha, milliseid polte/mutreid/kruvisid lahti päästa jne. Kardan et ilma kogemusteta võib seal midagi ära lõhkuda või siis liiga palju asju küljest mõtetult ära kiskuda. Kui keegi saaks selle skeemi siia visata, oleksin tänulik.
Mure siis selline: Täiesti tühja koha pealt, kiirendamise ajal, viskas jahutusventilaatori tiivikust ühe laba välja. Õnneks on radikas terve. Nüüd on tiivik tasakaalust väljas, ning annab tühikäigul mootorile vibratsiooni. Selge on see, et asi tuleb kiiremas korras vahetada. Ülevalt vaadates tundub aga, et sinna ei saa kuidagi ligi. Uus tiivik on juba olemas. Kas seda saab vahetada ainult nii, et esiots koos radikaga küljest? Või pääseb näiteks alt ka ligi?
Kui esiots vaja küljest võtta, siis kas on olemas skeemi, millises järjekorras seda teha, milliseid polte/mutreid/kruvisid lahti päästa jne. Kardan et ilma kogemusteta võib seal midagi ära lõhkuda või siis liiga palju asju küljest mõtetult ära kiskuda. Kui keegi saaks selle skeemi siia visata, oleksin tänulik.
Viimati muutis argo, 03 Mär 2012, 16:24, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: Kuidas käib küljest Passati esiots? (2004)
Ei, ma mõtlen see osa, mis jääb mootorist ettepoole. See mis eemaldatakse ka hammasrihma vahetuseks.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Kuidas käib küljest Passati esiots? (2004)
Pole seal midagi keerulist. Mootori põhjakate alt eest servast lahti (kui on üldse), logaritest kruvid välja, iluvõre eest lahti-üles ja sealt alt poldid välja ja vist oligi kõik. Edasi peaks ettepoole tõmmates ära tulema. Seejärel vaja veel udutulede kaablid eraldada juhul kui udutuled on.

Viimati muutis HawkHill, 22 Aug 2011, 20:57, muudetud 1 kord kokku.
Re: Kuidas käib küljest Passati esiots? (2004)
Natukene sellest abi http://www.passatworld.com/forums/61-b5 ... -pics.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Terve internet on infot tegelikult täis.
Terve internet on infot tegelikult täis.

-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: Kuidas käib küljest Passati esiots? (2004)
Tänud! Kindlasti on internet infot täis, aga selle leidmine pole alati nii lihtne. Eks selleks need foorumid ongi, et üksteist toetada ja aidata. Tänud veelkord!
Re: Kuidas käib küljest Passati esiots? (2004)
Mootor selles mõttes, et mis mootor vahel on? 1.8l saab siduriga ventilaatori ilma esiotsa laiali võtmata kätte ja seda umbes 5 minutiga.
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: Kuidas käib küljest Passati esiots? (2004)
Tänud kõigile, ventikas vahetatud ja kõik OK! Vibra tühikäigul ka mootorist kadunud. Lisaks sai parandatud mitmeid kinnitusi, mis seal olid katki läinud, ning esiots nüüd ette sätitud palju paremini kui enne.
Infoks teistele et selleks tööks radiaatoreid küll päris eest võtma ei pea, kuid ülemine lõdvik tuleb lahti lasta, seega jahutusvedelik välja. siis saab radiaatorid niimoodi eemale painutada, et pääseb ventika poltidele ligi. Alt on nii kliima kui jahutusvedeliku torudel pehmed voolikud vahel.
Mootoriks oli 1,9 tdi 74kw
ja mina ei näinud ventika vahetamiseks muud võimalust, kui esiots laiali võtta.
Infoks teistele et selleks tööks radiaatoreid küll päris eest võtma ei pea, kuid ülemine lõdvik tuleb lahti lasta, seega jahutusvedelik välja. siis saab radiaatorid niimoodi eemale painutada, et pääseb ventika poltidele ligi. Alt on nii kliima kui jahutusvedeliku torudel pehmed voolikud vahel.
Mootoriks oli 1,9 tdi 74kw
