Kui vahetada esisilla puksid , konkreetselt tagumised suured, kas on vaja panna hülsid , mis käivad mõne totja puksidega kaasas?

Milleks see hüls on ? Otsisin nettis aga täpselt vastust ei saanud. Mõne räägib , et on ikka vaja tsentreerimiseks , teine aga ütleb , et ei ole vaja G3ele .
Varuosade kataloogid ja poed ikka pakkuvad selliseid G3e jäoks kah.

See oli siis teoreetiline küsimus .
Praaktika siis näitab sedasi, et siis hiljuti vahetasin enda golfile esisilla puksid. Nüüd panin poly puksid , nendel ei ole selle metallist rõngast ümber. Kolin kadus , nagu oligi oodata . Nüüd aga tekkis selline ragin . Krigiseb või ragiseb just kui järsku pidurdada / gaasi anda / rooli keerata. Algul mõtlesin ,et ülemised amordi padjad on väsinud ja / või tugilaagrid. Padjad said vahetatud , laagrid kontrolitud - olid korras. Kontrollisime veel kord , et kõik poldid all on ikka kõvasti kinni ja esisild on tugevasti kinni kerega. Peale padjate vahetust see krigin kostab esisillas alt pool. Selle peale ma mõtlesin , et äkki just sellepärast , et me ei pannud neid hülse ,need õõtshoovad "mängivad" oma pesades poltide peal. Sest polt on palju peenem , kui tugilaagri sisemine hüls.
Ehk siis on hülse vaja installida või mitte ?