Golf 3 mootorijama
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- TFY
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 27 Sept 2010, 08:15
- Auto: Volkswagen 3 GTI 1.8 turbo
- Asukoht: Eesti
Golf 3 mootorijama
Küsimus selline et kas siis võivad olla kolvirõngad läbi kui auto peenestamise ajal välja sureb,vahest ei lähe käima, pöörded tõusevad kiirelt aga võimu taga ei ole. Kõik kadus ühe päevaga. Alles olid detonatsiooni anduri jamad ja süüde oli ka paigast ära....kas süüte viga ei või olla???? Kui õli kork maha võtta siis veidike rohkem surub õhku välja kui tegelikult tohiks, käsi peale pannes korgi asemele, siis on mootoris tõmme olemas (vaakum). Vahest sureb niisama ka välja kui õlikork maha võtta.... Pakuti seda ka et äkki karteri jahuti toru umbes aga ei olnud , kõik korras
Äkki kellegil on kogemusi sellise veaga....ei tahaks et kolvid läbi oleks.
Äkki kellegil on kogemusi sellise veaga....ei tahaks et kolvid läbi oleks.
Viimati muutis TFY, 22 Aug 2011, 18:50, muudetud 3 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 mootorijama
Kindlasti ei ole asi kolvirõngastes. Kirjeldus on piisavalt segane, et sealt faktid välja sõeluda. Mõõda silindrites surved ära, vaata süüde stroboga üle, hammasrihma märgid jm. sellised põhiasjad mida kontrollida. Üldse võiks alustada sellest, mis mootoriga tegu (või tuled oletada, et tegu profiilis oleva autoga?).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- TFY
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 27 Sept 2010, 08:15
- Auto: Volkswagen 3 GTI 1.8 turbo
- Asukoht: Eesti
Re: Golf 3 mootorijama
2.0 85KW, oskad sa äkki öelda palju see mootoris kompressioon peab olema et õige oleks.???? ja tegu on selle autoga ja.GTI kirjutas:Kindlasti ei ole asi kolvirõngastes. Kirjeldus on piisavalt segane, et sealt faktid välja sõeluda. Mõõda silindrites surved ära, vaata süüde stroboga üle, hammasrihma märgid jm. sellised põhiasjad mida kontrollida. Üldse võiks alustada sellest, mis mootoriga tegu (või tuled oletada, et tegu profiilis oleva autoga?).
Viimati muutis TFY, 22 Aug 2011, 18:56, muudetud 3 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 mootorijama
norm oleks 11...12, peamine et oleks enam-vähem võrdne kõikides silindrites.TFY kirjutas: 2.0 85KW, oskad sa äkki öelda palju see mootoris kompressioon peab olema et õige oleks.???? ja tegu on selle autoga ja.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- TFY
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 27 Sept 2010, 08:15
- Auto: Volkswagen 3 GTI 1.8 turbo
- Asukoht: Eesti
Re: Golf 3 mootorijama
Lisan oma vigadesse veel asju siis....nüüd on hoopis nii et kui natuke rohkem gaasi peale annad siis 300m sõitu ja auto sureb välja......peaks auto varujuppideks müüma
vaikselt hakkab jaks otsa saama. Kas võib olla kütusepumb? Oli selline juhtum et sõitsin ja siis käis autost mingi jõnksatus läbi ja suri välja >selline tunne et mootor kui et kütust ei saanud kätte .siis sain käima ja mõned meetrid sõitu ja jälle seisis. Kas pump peab alati taha lööma kui süüdet keeran a la 4 sek vahedega.....sest mul taha ei võta....või on see et surve olemas et pole vaja lüüa???

Viimati muutis TFY, 24 Aug 2011, 18:20, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Golf 3 mootorijama
Peab tööle hakkama jah - mingit kütuserõhust sõltuvat pumba juhtimist tal ei ole. Võib ka pumba relee viga olla.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Golf 3 mootorijama
Rääkidest Kütte pumbast(G3. 2,0 85 KW.),siis tema toimetab alati,kui mootor töötab´, või siis kui süüde sees 4 sek. Relee rikke korral pump ei rakendu. Eraldi teema. Kui tihti on esinenud küttepumba relee viga?
- TFY
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 27 Sept 2010, 08:15
- Auto: Volkswagen 3 GTI 1.8 turbo
- Asukoht: Eesti
Re: Golf 3 mootorijama
üks mu sõber elektrik arvas ka relee viga aga kas ta teeks siis selliseid imelikke asju....1) sureb sõidu pealt välja 2) Ei lähe vahest käima 3) tõmmates läheb kuigi variant sureb 300m välja.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Golf 3 mootorijama
Silda kütusepumba relee klemmid. Siis saad teada kas relee mure.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Re: Golf 3 mootorijama
mõõda ära kütte surve endal oli viga selles, küttesurve oli aind 1 bar aga peab olema 3bar-i samamoodi suri auto välja vahetasin pumba ära ja nüüd käib 
