Mootor läheb keema
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mootor läheb keema
Tere! Probleem on VW passat 1993. a 1.8 bensukas. Viga on siis sellest, et mootor läheb keema. Vahetatud on: plokikaas [VW Bot: "Keel korda!"], plokikaane tihend, termostaat. Ikka läheb mootor keema. Milles võib asi olla? Palun abi!!!!!
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Mootor läheb keema
Termostaat avaneb? Süsteem õhutihe? Õhku pole kuskil vahel?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
- Telefon: 53067590
- Auto: Vento TD
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: Mootor läheb keema
Termostaat peaks avanema, kuna ostsin uue. Lõdvikutes nagu eriti ei ole. Radikas läheb soojaks aga ventilaator ei hakka tööle.
Re: Mootor läheb keema
Andurid ei pane pange. Seda on kohe näha kui vesi on keema läinud.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

-
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
- Telefon: 53067590
- Auto: Vento TD
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: Mootor läheb keema
V33k kirjutas:Termostaat peaks avanema, kuna ostsin uue. Lõdvikutes nagu eriti ei ole. Radikas läheb soojaks aga ventilaator ei hakka tööle.
Kui vent tööle ei hakka siis termolüliti läbi, ventilaatori kaitse läbi või mõni kontakt ei anna läbi.Wizard kirjutas:Veepumbal labad ikka kenasti kinni?
Kui radikas soojeneb välistaks veepumba, aga täitsa võimalik et ei vea vedelikku piisavalt kiiresti ringi.(et kütaks radika piisavalt kuumaks)
Viimati muutis J2germeister, 28 Aug 2011, 08:17, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mootor läheb keema
Tere! Viga on teada, asi on arvatavasti soojendusradikas. Ajasin auto kallaku peale, et esiosa on kõrgemal ja siis hakkas auto salongist auru sisse ajama. Aga suured tänud vastuste eest! 

Re: Mootor läheb keema
Tere! Kahjuks pean teatama, et asi ei olnud ikkagist soendusradikas. Mootor läheb ikkagist keema!
Ma lihtsalt enam ei tea mida teha. Kui temp. on kusagil 100+ siis on alumine lõdvik mis on termostaadi ja radika vahel on jahe.

Viimati muutis V33k, 10 Sept 2011, 14:13, muudetud 1 kord kokku.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Mootor läheb keema
No siis järelikult termostaat ikka ei avane.Said poest järsku mittetöötava termostaadi.V33k kirjutas:Tere! Kahjuks pean teatama, et asi ei olnud ikkagist soendusradikas. Mootor läheb ikkagist keema!Ma lihtsalt enam ei tea mida teha. Kui temp. on kusagil 100+ siis on alumine lõdvik mis on termostaadi ja radika vahel on jahe.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 401
- Liitunud: 13 Sept 2005, 17:10
- Telefon: 5510911
- Auto: Golf mk1, T3+ T3 syncro, Audi 80, Octavia 4x4, Lada 1200, Jawa 360, Dnepr Mt-10
- Asukoht: Viljandi
Re: Mootor läheb keema
On endalgi korduvalt ette tulnud, sama nali ka anduritega olnud, enam odavama otsa juppe ei osta.Priidik333 kirjutas:No siis järelikult termostaat ikka ei avane.Said poest järsku mittetöötava termostaadi.V33k kirjutas:Tere! Kahjuks pean teatama, et asi ei olnud ikkagist soendusradikas. Mootor läheb ikkagist keema!Ma lihtsalt enam ei tea mida teha. Kui temp. on kusagil 100+ siis on alumine lõdvik mis on termostaadi ja radika vahel on jahe.
Stuck in the 70's
Re: Mootor läheb keema
Radikas ei ole umbne puhusin sealt ilusti läbi. Ma mingipäev proovin korra yldse ilma termostaadita. Ma ei saanud sellest anduri jutust aru. Muideks kui mootor keema läheb on radikas kylm, vähemalt sõidu ajal ja sealt ei saa hakata ka eest ventikas tööle. Proovisin ka nii, et panin ventika ise tööle ja ikka läheb keema. Kahjujs jõudsin juba plokikaane tihendi läbi lasta. Vahetan ära ja hakkab proovima igasuguseid variante. Ma olen põhimõtteliselt terve vee süateemi välha vahetanud aga tulemus on täielik null! MA EI SAA ARU, MISMOODI SAAB ÜKS AUTO NIIMOODI N*SSIDA!!!!!!!
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

-
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
- Telefon: 53067590
- Auto: Vento TD
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: Mootor läheb keema
Ennist mainisid et radikas soe, nüüd külm. Kui külm ja termostaate vahetanud saab olla: julm ummistus, veepump läbi või siis õhk vahel.
EDIT: arvan et ikkagit veepump.
EDIT: arvan et ikkagit veepump.
Viimati muutis J2germeister, 12 Sept 2011, 08:43, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mootor läheb keema
keera salongi soojendus temp. max. peale vendikas ka tööle,lase töötada veidi aega.kas tuleb kuuma õhku? kui tuleb pidevalt kuuma õhku,siis peaks veepump töötama.kui nii,siis ikka termostaat,või ummistus kusagil.kas termostaati minev plokikaanest tulev "väikese ringi" voolik läheb kuumaks,et termostaati üldse kuum vedelik jõuaks?
Re: Mootor läheb keema
Veepump töötab äsja vahetasin selle ära. Ja see voolik läheb soojaks. Kuuma õhku tuleb.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: Mootor läheb keema
jahutusradikas siis ikka. see et sa läbi puhusid teda, ei tähenda midagi. radikas on ju suur, ja kui seal kasvõi mingi läbipääs on, siis läheb sinu puhutav õhk sealt läbi. samas pole see läbipääs piisav jahutamiseks. Kas jahtutslõdvikud oled kõik maha võtnud? mõnikord võib seal ka mingi "koll" sees olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Re: Mootor läheb keema
Küsiks kas termostaat on õieti sees?On olnud juhuseid et on valepidi.Targemad võivad kommenteerida kas on võimalik valepidi panna.
Re: Mootor läheb keema
Selge, radika asja ma veel uurin. Termostaat on kindalt õieti sees. Minumeelest ei ole seda võimalik valesti panna, pole ise kahjuks proovinud, täna ma vahetan termostaadi uuesti ära ja proovin, kas on seda võimalik valepidi panna ja annan siis teada. 

Re: Mootor läheb keema
Mis erinevus on kummi tihendiga termostaadil ja raud tihendiga termostaadil? Ma mõtlen seda osa mis peaks avanema.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Mootor läheb keema
Kummitihendiga on viimase aja trend - eks ta ole tihedam kui vana metall vastu metalli, muud vahet seal pole.V33k kirjutas:Mis erinevus on kummi tihendiga termostaadil ja raud tihendiga termostaadil? Ma mõtlen seda osa mis peaks avanema.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Mootor läheb keema
Vaata radikakork üle, kas kummitihend on ikka õiges kohas ja terve.
plokikaante remont, survestamine, lihvimine, valuvelgede sirgestamine, sõiduautode veermiku ja mootori remont.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 01 Okt 2011, 16:59
- Telefon: 5060586
- Asukoht:
Re: Mootor läheb keema
Minul samalaadne mure, lolliks võib minna lihtsalt. Ei oska enam kuskilt midagi otsida
Autoks on passat b3 1.8 66kW 1993a konditsioneeriga variant [VW Bot: "Keel korda!"]. Mure siis selline, et autol läks koguaeg temperatuur kõrgeks, enamasti linnas sõites maanteel aga hoidis enam vähem stabiilsena. Avastasin, et jahutusventilaator ei tööta ja sellepärast linnas kippuski temperatuur kõrgeks minema. Aga siis ükspäev jooksis väike ilvesepoiss autole ette ja lõhkus ka radika, otsustasin siis korraga mõlemad ära vahetada, panin uue radika ja ka uue ventilaatori(kaks vurri). Kui jubinad vahetatud said, siis proovisin et kas kõik ikka töötab korrektselt, aga tuhkagi. Temperatuur tõuseb üle saja juba, hakkab siis korraks madalal pöördel vent käima ja jahutab kuskil 70 kraadini ja jääb seisma, siis kuumeneb jälle üle saja kõvasti ja vahest hakkab käima ja vahest ei hakka üldse tööle. Mõistus on otsas, olen uurinud ja puurinud sealt võimalikke vigu aga ei midagi, temp. andur on vahetatud, siis see mis radika küljes on mis juhib ventilaatori töötamist, see on samuti uus. Ja ikka ei midagi, sõiduaeg loobib temp. näidikut üles alla koguaeg stabiilsusest pole haisugi, normaalne temp peaks 90 olema ja seisma ühekohapeal, aga koguaeg muutub. 70-110-80-100 jnejne. Samas kui temperatuur on 110 peal siis lõdvikut pigistades tundub surve olevat täiesti normaalne, keemist ei ole . Ventilaator ei taha nüüd üldse enam järgi võtta õigel ajal, hakkab tööle kuskil seal enne 110-t ja jahutab vaiksetel pööretel kui üldse jahutab. Hullumaja , mõistus otsas. Radikas läheb soojaks, salongi sooja tuleb lausa tulist ja ühtlaselt, aga vendi tööst ei haisugi.
Äkki oskab keegi aidata, olen väga tänulik.

Äkki oskab keegi aidata, olen väga tänulik.