Rehvi kulumine?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Rehvi kulumine?
Autoks Sharan ja mure selles, et sööb esimesi rehve seestpoolt.
Peale amortide ja rooliotsade vahetust sai käidud ka kohe silla stendis. Alguses üses firmas siis teises. Mõlemast vaadati üle ja sillad on ilusti paigas. Kuna kulusid sellepärast käisingi teises firmas ka.
Rehvide mõõt on muidugi lubatust suurem. 225/60/15. ja samas tundub, et velg selle rehvi jaoks oleks nagu natuke kitsas.
Milles võib probleem olla ?
Peale amortide ja rooliotsade vahetust sai käidud ka kohe silla stendis. Alguses üses firmas siis teises. Mõlemast vaadati üle ja sillad on ilusti paigas. Kuna kulusid sellepärast käisingi teises firmas ka.
Rehvide mõõt on muidugi lubatust suurem. 225/60/15. ja samas tundub, et velg selle rehvi jaoks oleks nagu natuke kitsas.
Milles võib probleem olla ?
Viimati muutis argo, 16 Nov 2014, 21:48, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
EX; BMW 518 Touring e34 94.a. EX: BMW 730i 160kW e38 95.a. VW Sharan 96.a.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: K: Rehv kulumine
Rehv on laiem kui peaks olema. Kui lai velg üldse on?
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: K: Rehv kulumine
Peaks olema 15x7VWM kirjutas:Rehv on laiem kui peaks olema. Kui lai velg üldse on?
EX; BMW 518 Touring e34 94.a. EX: BMW 730i 160kW e38 95.a. VW Sharan 96.a.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: K: Rehv kulumine
Ilmselt jah kokkujooksu viga ja arvesta, et kui juba seest kulunud siis isegi kui silda regullida jääb juba tekkinud kulumine ikka alles niiet mingit silmnähtavat muutust ei saagi olla.
Re: K: Rehv kulumine
Küsimus mul ikkagi üleval, et kuidas ingel [VW Bot: "Keel korda!"] need sisemised pooled niimodi kuluvad ? Sillad on kontrollitud ja paigas. Ise kahtlustan, et ikkagi rehvide viga. Just esimesi rehve sööb ja tundub, et juhipoolset nati rohkem.
Kui muud üle ei jää siis lasen kallet nati juurde keerata.
Kui muud üle ei jää siis lasen kallet nati juurde keerata.
Viimati muutis Mogge, 17 Aug 2011, 09:46, muudetud 1 kord kokku.
EX; BMW 518 Touring e34 94.a. EX: BMW 730i 160kW e38 95.a. VW Sharan 96.a.
Re: K: Rehv kulumine
Soovitan ikkagi silla üle vaadata sest kokku jooks võib seda jama tekkitada.
Mul endal kah sõi sisemised rehvide ääred ära ning kui kontrolli läksin siis selgus et silla jooks pisut paigast.
Aga enne silla jooksu reguleerimist soovitaks kõik silla detailid üle kontrollida sest viga võib kah nendes olla..
Mul endal kah sõi sisemised rehvide ääred ära ning kui kontrolli läksin siis selgus et silla jooks pisut paigast.
Aga enne silla jooksu reguleerimist soovitaks kõik silla detailid üle kontrollida sest viga võib kah nendes olla..
http://www.ak47.ee/bmw/Treila/
Re: K: Rehv kulumine
Olen kunagi midagi sarnast Volvo 440-ga läbi elanud. Auto käis mitmeid kordi sillastendis, kuid ikka kulusid esirehvide sisemised küljed. Viga oli selles, et tal oli mingi imalik poolraam, selline U kujuga, mida oli võimalik eemaldada. Ma päris täpselt ei mäleta, mis sinna külge kinnitus ja kas ka mootor peale toetas, kuid see oli keskelt roostes ja paindus läbi. Ehk siis stendis võis küll silla paika panna, kuid nagu väike sõit tehtud oli kõik vanaviisi. Peale seda, kui see poolraam ära vahetati oli kõik ideaalne.
Minu soovitus, kontrolli kas esisild kinnitub kere külge korralikult, või kui ka Sharanil on eelpool nimetatud poolraam, siis kas see on "terve".
EDIT: Soovitaks veel sarniirid, puksid vms üle kontollida, kui need on liiga palju kulunud siis ei saagi sild paika jääda. Tean, et osad sillastendid ei hakka enne masinat külge panemagi, kui on silla üldise seisukorra üle kontollinud. Kui midagi on ülemäära kulunud saadetakse tagasi ja öeldakse, et tule uuesti, kui need ja need vahetatud.
Minu soovitus, kontrolli kas esisild kinnitub kere külge korralikult, või kui ka Sharanil on eelpool nimetatud poolraam, siis kas see on "terve".
EDIT: Soovitaks veel sarniirid, puksid vms üle kontollida, kui need on liiga palju kulunud siis ei saagi sild paika jääda. Tean, et osad sillastendid ei hakka enne masinat külge panemagi, kui on silla üldise seisukorra üle kontollinud. Kui midagi on ülemäära kulunud saadetakse tagasi ja öeldakse, et tule uuesti, kui need ja need vahetatud.
Viimati muutis martinto, 03 Sept 2011, 16:52, muudetud 1 kord kokku.
Life is a peace of s..t when you look (ätt) it
-
- Huviline
- Postitusi: 87
- Liitunud: 06 Sept 2012, 18:12
- Telefon: 56243147
- Auto: Passat 2002 2.5TDI 4motion
- Asukoht: Kohila-Tallinn
Re: K: Rehv kulumine
Vana teema, aga mul teistmoodi küsimus.
Kui rehv on keskelt rohkem kulunud, kui äärtest, siis liiga suur rõhk rehvides?
Kui rehv on keskelt rohkem kulunud, kui äärtest, siis liiga suur rõhk rehvides?
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: K: Rehv kulumine
jahurmet25 kirjutas:Vana teema, aga mul teistmoodi küsimus.
Kui rehv on keskelt rohkem kulunud, kui äärtest, siis liiga suur rõhk rehvides?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: K: Rehv kulumine
ELSAWIN kirjutab selle kohta veel muudki huvitavat st alati ei pruugi olla viga rõhus, seda enam kui auto koormusele ja rehvidele vastav rõhk on. Kuigi jah üldiselt viga liigsuures rõhus. Muidugi kui öelda oskad, kui suurest rõhust räägime?Deemu kirjutas:jahurmet25 kirjutas:Vana teema, aga mul teistmoodi küsimus.
Kui rehv on keskelt rohkem kulunud, kui äärtest, siis liiga suur rõhk rehvides?
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 281
- Liitunud: 08 Sept 2010, 23:03
- Telefon: 53067590
- Auto: Vento TD
- Asukoht: Ida-Virumaa
Re: K: Rehv kulumine
Levinum põhjus üldjuhul rõhust, aga võib ka olla et velg liiga kitsas/rehv liiga lai. Velje/rehvi suhet auto omast esialgu silma ei hakkanud aga jalgratta omast saab ka aru(kontakt maapinnaga)
Sõltuvus rõhust:

Velje-rehvi suhe:

Sõltuvus rõhust:

Velje-rehvi suhe:
