abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13 Mai 2009, 15:52
- Telefon: 53308851
- Auto: G3 GTI '95
- Asukoht: Pärnu
abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
Autoks Vw Golf 3 GTI 2.0 85kw.
Suurem mure on selline, et auto on kuidagi uimane, jõud on ära kadunud. Lisaks olen täheldanud, et just külma mootoriga kui natuke agressiivsemalt kiirendada siis auto puterdab ja jõnksutab. Sai vähe eelnevalt uuritud mida kontrollida ja nüüd siis on üle vaadatud küünlajuhtmed, jagaja, küünlad (asjatundja sõnul kerged põlemismärgid, soovitas vahetada), ning kontrollitud sai ka õhulugejat. Huvitav tähelepanek oli, et kui õhulugeja lahti ühendada siis ei muutnud see midagi, auto liikus samamoodi uimaselt. Järelduseks vist, et õhulugeja õhtal? Lambdat on mitmed korrad mõõdetud diagnostikas (viimane kord umbes kuu tagasi) ning näidud on korras olnud.
Lisaks veel, et auto üle 3000-3100 pöörde üleüldse ei lähegi, hakkab seal maal jõnksutama ja edasi rohkem ei liigu.
Suurem mure on selline, et auto on kuidagi uimane, jõud on ära kadunud. Lisaks olen täheldanud, et just külma mootoriga kui natuke agressiivsemalt kiirendada siis auto puterdab ja jõnksutab. Sai vähe eelnevalt uuritud mida kontrollida ja nüüd siis on üle vaadatud küünlajuhtmed, jagaja, küünlad (asjatundja sõnul kerged põlemismärgid, soovitas vahetada), ning kontrollitud sai ka õhulugejat. Huvitav tähelepanek oli, et kui õhulugeja lahti ühendada siis ei muutnud see midagi, auto liikus samamoodi uimaselt. Järelduseks vist, et õhulugeja õhtal? Lambdat on mitmed korrad mõõdetud diagnostikas (viimane kord umbes kuu tagasi) ning näidud on korras olnud.
Lisaks veel, et auto üle 3000-3100 pöörde üleüldse ei lähegi, hakkab seal maal jõnksutama ja edasi rohkem ei liigu.
Viimati muutis Tartz, 04 Sept 2010, 15:38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 160
- Liitunud: 22 Juun 2007, 09:26
- Auto: VW golf 3 2.0 85 kw
- Asukoht: Kuressaare
Re: abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
kui selle pöörete jamale lahenduse saad, anna ka siia teada, mul see piir 4000-peal, siis on jokk
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13 Mai 2009, 15:52
- Telefon: 53308851
- Auto: G3 GTI '95
- Asukoht: Pärnu
Re: abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
ühe lahendusena pakuti kütusefiltrit, homme võtan selle vahetuse ette ja annan siis teada kas aitas
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 496
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
Äkki kütuse-rõhuga mingi kala, filter umbes, pump kulunud!
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13 Mai 2009, 15:52
- Telefon: 53308851
- Auto: G3 GTI '95
- Asukoht: Pärnu
Re: abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
kütusefiltri vahetusest abi ei saanud, järgmine ettevõtmine pensupump
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 09 Mär 2008, 19:54
- Auto: Bora AUQ(rip), Golf3 GTI(ex) , Audi A4 ASN
- Asukoht: Soome/Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
aga kiire lõdvikute ülevaade , et lisaõhku ei võta/väljuta kuskilt ?
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13 Mai 2009, 15:52
- Telefon: 53308851
- Auto: G3 GTI '95
- Asukoht: Pärnu
Re: abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
kütust pumpab ka vähe peale....aga kas keegi teab öelda, et kui MAF-i mõõta, et mis vahemikku pinge peab jääma? Autodatas pidavat kirjas olema, aga enda Win7 autodataga läbi ei saa
Viimati muutis Tartz, 08 Sept 2010, 13:21, muudetud 1 kord kokku.
Re: abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
http://iff.planet.ee/vwf/maf.pngTartz kirjutas:kütust pumpab ka vähe peale....aga kas keegi teab öelda, et kui MAF-i mõõta, et mis vahemikku pinge peab jääma? Autodatas pidavat kirjas olema, aga enda Win7 autodataga läbi ei saa
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13 Mai 2009, 15:52
- Telefon: 53308851
- Auto: G3 GTI '95
- Asukoht: Pärnu
Re: abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
Suur tänu! Niivõrd kuivõrd kurb tõsiasi on nüüd see, et nii pensupump kui ka õhulugeja on mõõtmiste tulemuse järgi täiesti korras. Ei oskagi enam midagi kahtlustada. Kellel soovitusi mida sellise probleemi korral veel kontrollida, andke teada! Ehk saab asja ise korda, ilma et peaks kuskile kalli spetsialisti käe alla saatma
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
Minul oli sarnane jama, siis oli abi hallianduri reguleerimisest.
elu on nautimiseks
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 13 Mai 2009, 15:52
- Telefon: 53308851
- Auto: G3 GTI '95
- Asukoht: Pärnu
Re: abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
auto käis töökojas ja veaks selgus et pütad umbes. Autol vahetati kuu-2 tagasi kat. ja sealt ka see probleem. Aga nüüd selline küsimus et kas 2.0 85kw Vento summuti ja pütad sobiks minu autole?
Re: abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
Minul sama probleem, vr6 mootor ei lähe üldse pöördesse, kas peaksin alustama ka õhulugejatest ja muudest teemadest või peaks kohe pütade kallale asuma? Pööretega mul probleemi pole (nagu limiit vms) läheb pöördesse küll aga aeglaselt. Tühikäigul pöörded kõiguvad tublisti, ja kui käivitada siis läheb ikka aega veits, kuid peale seiskamist kohe proovides käivitub ilusti ja mootor käib ilusti, kuigi pöörded on ca 2000 ja peale u 5 sec lähevad normaalseks ja siis hakkab häda pihta, ei käi enam ühtlaselt.
Auto oleks vaja korda saada kiiresti ja ehk oskate veel abi jagada
Auto oleks vaja korda saada kiiresti ja ehk oskate veel abi jagada
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
Alustaks ikka diagnostikast, kas veakoode on jne..Sanki kirjutas:Minul sama probleem, vr6 mootor ei lähe üldse pöördesse, kas peaksin alustama ka õhulugejatest ja muudest teemadest või peaks kohe pütade kallale asuma? Pööretega mul probleemi pole (nagu limiit vms) läheb pöördesse küll aga aeglaselt. Tühikäigul pöörded kõiguvad tublisti, ja kui käivitada siis läheb ikka aega veits, kuid peale seiskamist kohe proovides käivitub ilusti ja mootor käib ilusti, kuigi pöörded on ca 2000 ja peale u 5 sec lähevad normaalseks ja siis hakkab häda pihta, ei käi enam ühtlaselt.
Auto oleks vaja korda saada kiiresti ja ehk oskate veel abi jagada
Tallinna piires võin aidata.
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
VR6 süüde ei saa paigast ära minna, kuna seal pole midagi mis saaks paigast ära minna. Lisaks paigast ära süütega kas mootor ei käivitu üldse või lööks tagasi kas sisselaskesse või summutisse.Sanki kirjutas:Aga kas võib olla süüde paigast ära?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: abi ja nõu mootori (2.0 85kw) tõrkumisega
GTI kirjutas:VR6 süüde ei saa paigast ära minna, kuna seal pole midagi mis saaks paigast ära minna. Lisaks paigast ära süütega kas mootor ei käivitu üldse või lööks tagasi kas sisselaskesse või summutisse.Sanki kirjutas:Aga kas võib olla süüde paigast ära?
Suured tänud aitamast.