Asub vasakul ( kõrvalistuja) pool plokikaane küljes, tulemüüri lähedal. Kui käe sumbutajapükste kohalt läbi ajad siis on see täitsa vahetatav. Pead vaatama, et anduri vana tihend sealt pesast ka välja tuleb. Kui ei tule koos anduriga siis tuleb see urgitseda sealt välja. Enne seda lased paisupaagist surve välja ja siis jookseb seda jahutusvedelikku vähem maha. Kui enne sellist asja teinud ei ole siis lase kellegil seda tega sest kui sa ei vaheta seda küllalt kiiresti siis jookseb palju jahutusvedelikku välja. Loodan, et sul on ikka selle uue anduriga ka uus tihend olemas. Küsin ka mis see andur sul ka maksis. Kui ostsid selle kõige odavama mis maksab ca. 12-14 EUR siis ei pruugi sul see töötama hakata. Enda Passat 1,9 96 kw 2002.a. peal järgi proovitud ja lõpuks sai sinna FAE andur pandud ja see maksis ca 18 EUR. Selle anduri vahetasin ise ja kui küsimusi on siis minu nr. 56458883.Originaalandur on veel kallim.
erki1974 kirjutas:Asub vasakul ( kõrvalistuja) pool plokikaane küljes, tulemüüri lähedal. Kui käe sumbutajapükste kohalt läbi ajad siis on see täitsa vahetatav. Pead vaatama, et anduri vana tihend sealt pesast ka välja tuleb. Kui ei tule koos anduriga siis tuleb see urgitseda sealt välja. Enne seda lased paisupaagist surve välja ja siis jookseb seda jahutusvedelikku vähem maha. Kui enne sellist asja teinud ei ole siis lase kellegil seda tega sest kui sa ei vaheta seda küllalt kiiresti siis jookseb palju jahutusvedelikku välja. Loodan, et sul on ikka selle uue anduriga ka uus tihend olemas. Küsin ka mis see andur sul ka maksis. Kui ostsid selle kõige odavama mis maksab ca. 12-14 EUR siis ei pruugi sul see töötama hakata. Enda Passat 1,9 96 kw 2002.a. peal järgi proovitud ja lõpuks sai sinna FAE andur pandud ja see maksis ca 18 EUR. Selle anduri vahetasin ise ja kui küsimusi on siis minu nr. 56458883.Originaalandur on veel kallim.
Kas sul on võimalik seda vahetada? Palju eurosid sa soovid selle eest? Abovost küsisin andurit, öeldi roheline ja 16.xx€ ega ma täpsemalt ei teagi.
Kui vahetad siis vähemalt FAE anduri vastu. Sellel anduril on 4 klemmi ja selle 2 klemmi on temp näidiku jaoks ja 2 pidid ajuga suhtlema. Kõige odavama anduriga ongi see jama, et see ei pruugi 90`c-ni jõuda ja jääb sinna 60-70`C juurde. Võimalik, et jamab ainult näidiku osa aga ikkagi on mul tutvusringkondades nende kõige odavamatega olnud enamasti jama. Kui nüüd kiiresti ja osavalt seda andurit vahetada siis võib kõige vähem 200 ml jahutusvedelikku kaotsi minna ja kui ei oska seda siis võid vaata, et pool jahutusvedelikku maha lasta. Kui mootor on suht maha jahutatud siis on see anduri vahetamine koos eeltöödega 5-10minutit. Abovost ma selle kõige odavama (ilma karbita) sain ja siis vahetasin selle Abovos FAE anduri (karbi sees)vastu välja. Jäi tööle ilusti ja VAG-com kaabliga( endal olemas) kontrollimisel näitas õigesti.
Paistab, et andur ikka päris küpse, ei võta kuidagi õiget tempi, eks sellest ka siis linnas suurem küttekulu, kui normaalsem oleks (10.5 kesk/300+km kohta)
erki1974 kirjutas:Kui vahetad siis vähemalt FAE anduri vastu. Sellel anduril on 4 klemmi ja selle 2 klemmi on temp näidiku jaoks ja 2 pidid ajuga suhtlema. Kõige odavama anduriga ongi see jama, et see ei pruugi 90`c-ni jõuda ja jääb sinna 60-70`C juurde. Võimalik, et jamab ainult näidiku osa aga ikkagi on mul tutvusringkondades nende kõige odavamatega olnud enamasti jama. Kui nüüd kiiresti ja osavalt seda andurit vahetada siis võib kõige vähem 200 ml jahutusvedelikku kaotsi minna ja kui ei oska seda siis võid vaata, et pool jahutusvedelikku maha lasta. Kui mootor on suht maha jahutatud siis on see anduri vahetamine koos eeltöödega 5-10minutit. Abovost ma selle kõige odavama (ilma karbita) sain ja siis vahetasin selle Abovos FAE anduri (karbi sees)vastu välja. Jäi tööle ilusti ja VAG-com kaabliga( endal olemas) kontrollimisel näitas õigesti.
Mul armatuuris ongi ilusti 90C, aga VAG-iga vaatan, et mis siis aju näeb ja seda näeb juba sealt graafikust.
Viimati muutis Nokia555, 10 Apr 2011, 14:13, muudetud 1 kord kokku.
selge siis tuleb ka vahtus vahetus plaani võtta sest armatuuris on ammu 90 C aga vag üle 84 C ei näita kuidagi ja peale 3km tõmbas juba 82 C peale tagasi.
Ints6 kirjutas:selge siis tuleb ka vahtus vahetus plaani võtta sest armatuuris on ammu 90 C aga vag üle 84 C ei näita kuidagi ja peale 3km tõmbas juba 82 C peale tagasi.
Äkki sul on see 84C termostaat peal?, midagi pidi liikvel olema, kes ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab mida kunagi peale topitud on.
terekest mure ml järgmine autoks on passat 1,9 85 kw salongi temp näidik näitab et on 90 kraadi aga vag kaabliga vaadates näitab et on 120 kraadi .Kuulsin et kui temp anduril juhe tagant ära võtta peaks kaabliga näitama -40 kraadi kuid mul näitas vaid 8 pluss kraadi. Kaabliga mingeid vea teateid ei anna , kuid auto edas ei liigu vaevaliselt vaid. oskab keegi aidata ?
no nii uut teemat ei tee. Autoks on sama 1,9TDI 96 kw 2001 aasta. Minul probleem selline et arvuti näitas et temp andur ära, probleem ilmnes sellega et auto hakkas käike paugutama vahetasin ära sama anduro mis asub tulemüüri juures , käikude paugutamine kadus aga ilmnes uus mure, ehk enam ei näita enam temperatuuri armatuuris ja ka eelsüüteküünlaid hoiab ka sooja mootoriga järel pikalt, liiga pikalt. Seda andurit vahetasin kakskorda kuna on olnud juttu et võivad ka vigaseid andureid olla odavamate anduritega. Kas see andur millest siin jutt on annab info ka armatuuri näidikule ja ka eelsüüteküünaldele v teeb seda hoopis andur mis asub auto ninas paremal pool all, lõdviku küljes mis välimuselt sama mis eelpool mainitud kuid värvus on sinine. Ehk keegi oskab aidata.
svennA kirjutas:no nii uut teemat ei tee. Autoks on sama 1,9TDI 96 kw 2001 aasta. Minul probleem selline et arvuti näitas et temp andur ära, probleem ilmnes sellega et auto hakkas käike paugutama vahetasin ära sama anduro mis asub tulemüüri juures , käikude paugutamine kadus aga ilmnes uus mure, ehk enam ei näita enam temperatuuri armatuuris ja ka eelsüüteküünlaid hoiab ka sooja mootoriga järel pikalt, liiga pikalt. Seda andurit vahetasin kakskorda kuna on olnud juttu et võivad ka vigaseid andureid olla odavamate anduritega. Kas see andur millest siin jutt on annab info ka armatuuri näidikule ja ka eelsüüteküünaldele v teeb seda hoopis andur mis asub auto ninas paremal pool all, lõdviku küljes mis välimuselt sama mis eelpool mainitud kuid värvus on sinine. Ehk keegi oskab aidata.
Armatuuri tuleb sealt mootori tagant, see must (orig), roheline oli vist siis järelturu oma.
teatavasti ei pidavat armatuuris näidatav temp ja tegelik temp reaalajas üks ühele liikuma ja see niiviisi sisse programeeritud. Eesmärk olevat siis see et hoida ära moto keema ajamist v siis ülekuumenemisega tekkivaid kahjusid. Seoses eepromi muuta võimaldavate kaabliga sai sellise tarkusetera otsa koperdatud ja seal oli isegi mingid õpetused mis numbreid tuleb muuta eepromis...kuidas ja palju erineb see erinevatel mudelitel ei tea, aga sedapsi pidi see asi olema. Kuid eks asi võib olla ka termostaadis mis nn soojale maalde mõeldud v siis peetis andurist.