Nimelt sai panna uued sidurikatted masinale ja uus surveplaat. Hiljem avastasin, et käigukasti küljes olev hoob asub käigukastiga paralleelselt, kus hakkab sidur lahutama. Kas mitte ei peaks asuma see hoob hoopis all? Käigukastist tuleb välja üks väike "muhk" mille taha jääb hoob seisma.
Et kui sidur kulub, hakkab hoob liikuma alllapoole. Selline tundub see süsteem hetkel olevat. Sidrutrossi tööpõhimõte on just vastupidi, et altpoolt ülessepoole peaks hoob liikuma, mitte ülevaltpoolt allapoole.
Mõtlesime, mis me mõtlesime, aga asja ei saanud.
Uued sidurikatted on 3,5mm paksud(üks on 3,5mm).
G3 1.9 TD siduri töösüsteem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: G3 1.9 TD siduri töösüsteem
Rusika reegel G.-e. sidurile. Mida paksem siduri ketas,seda kõrgem on käigukasti küljes olev siduri kang. Siduri kuludes vajub jah allapoole. Automaatse reguleeringuga siduri tross seda kulumist reguleerib.
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
- Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
- Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 1.9 TD siduri töösüsteem
Aga siduritross laseb tõmmata ainult trossi ju koomale mitte ei lase seda lõõgemaks?
-
- Huviline
- Postitusi: 71
- Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
- Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
- Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 1.9 TD siduri töösüsteem
Hoob läheb allapoole, kui sidur kulub. Aga tross ju pingutab just vastupidi. Tross ei lase ennast pikemaks venitada, vaid pingutab ennast just kokku poole.
-
- Huviline
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
- Skype: altzu007
- Auto: Audi A4 TDI
- Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
- Tänatud: 1 kord
Re: G3 1.9 TD siduri töösüsteem
Ega endalegi kohele tegelikult probleem ei jõua.
Igatahes, kui hoob on keskel, siis ju väga hea. Siis sidurdamisel on ruumi hoob üles tõsta ning allavajumisruumi ka kulumisel olemas
See automaatreguleeringuga tross ongi selline imelik asi, mis hoiab hooba kogu aeg vajalikult pingul ning kompenseerib kulumist. Minu meelest see tross püüabki enam-vähem seda hooba hoida keskel. Kõrguse erinevused tulevad siis terasvarda või siduriketta kulumisest põhiliselt
Igatahes, kui hoob on keskel, siis ju väga hea. Siis sidurdamisel on ruumi hoob üles tõsta ning allavajumisruumi ka kulumisel olemas

See automaatreguleeringuga tross ongi selline imelik asi, mis hoiab hooba kogu aeg vajalikult pingul ning kompenseerib kulumist. Minu meelest see tross püüabki enam-vähem seda hooba hoida keskel. Kõrguse erinevused tulevad siis terasvarda või siduriketta kulumisest põhiliselt