G3 1.9 TD siduri töösüsteem

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

G3 1.9 TD siduri töösüsteem

Lugemata postitus Postitas Mätu »

Nimelt sai panna uued sidurikatted masinale ja uus surveplaat. Hiljem avastasin, et käigukasti küljes olev hoob asub käigukastiga paralleelselt, kus hakkab sidur lahutama. Kas mitte ei peaks asuma see hoob hoopis all? Käigukastist tuleb välja üks väike "muhk" mille taha jääb hoob seisma.
Et kui sidur kulub, hakkab hoob liikuma alllapoole. Selline tundub see süsteem hetkel olevat. Sidrutrossi tööpõhimõte on just vastupidi, et altpoolt ülessepoole peaks hoob liikuma, mitte ülevaltpoolt allapoole.
Mõtlesime, mis me mõtlesime, aga asja ei saanud.
Uued sidurikatted on 3,5mm paksud(üks on 3,5mm).

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: G3 1.9 TD siduri töösüsteem

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Rusika reegel G.-e. sidurile. Mida paksem siduri ketas,seda kõrgem on käigukasti küljes olev siduri kang. Siduri kuludes vajub jah allapoole. Automaatse reguleeringuga siduri tross seda kulumist reguleerib.

Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: G3 1.9 TD siduri töösüsteem

Lugemata postitus Postitas Mätu »

Aga siduritross laseb tõmmata ainult trossi ju koomale mitte ei lase seda lõõgemaks?

T6nis2
Huviline
Postitusi: 1843
Liitunud: 15 Juun 2008, 11:22
Asukoht: Harjumaa

Re: G3 1.9 TD siduri töösüsteem

Lugemata postitus Postitas T6nis2 »

Sinu tehnilisest vastusest aru(mõistus) ei saanud. Täpsusta.

Mätu
Huviline
Postitusi: 71
Liitunud: 22 Veebr 2011, 20:08
Telefon: 5344 kaheksa kaks viis viis
Auto: B5.5 1.9 TDI 96kw '03
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 1 kord

Re: G3 1.9 TD siduri töösüsteem

Lugemata postitus Postitas Mätu »

Hoob läheb allapoole, kui sidur kulub. Aga tross ju pingutab just vastupidi. Tross ei lase ennast pikemaks venitada, vaid pingutab ennast just kokku poole.

Deemu
Huviline
Postitusi: 1403
Liitunud: 19 Aug 2009, 18:16
Skype: altzu007
Auto: Audi A4 TDI
Asukoht: Tartu,Jõgevamaa,Torma
Tänatud: 1 kord

Re: G3 1.9 TD siduri töösüsteem

Lugemata postitus Postitas Deemu »

Ega endalegi kohele tegelikult probleem ei jõua.

Igatahes, kui hoob on keskel, siis ju väga hea. Siis sidurdamisel on ruumi hoob üles tõsta ning allavajumisruumi ka kulumisel olemas :D

See automaatreguleeringuga tross ongi selline imelik asi, mis hoiab hooba kogu aeg vajalikult pingul ning kompenseerib kulumist. Minu meelest see tross püüabki enam-vähem seda hooba hoida keskel. Kõrguse erinevused tulevad siis terasvarda või siduriketta kulumisest põhiliselt

Vasta

Mine “Ülekanne”