Piduriprobleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Piduriprobleem
Passat 2003 1,9TDI
Probleem selline et eile sõitsin, läks järsku pidurite veatuli vms armatuuris põlema! sai veel natukene aega sõita siis järsku pidurdamisel viskas pedaali pehmeks ja pidurid võtavad ainult põhjast, nagu laseks rõhu välja. Pidurivedelikku kadunud pole, oskab keegi midagi arvata sellest? klotsid, kettad kõik korras!
Probleem selline et eile sõitsin, läks järsku pidurite veatuli vms armatuuris põlema! sai veel natukene aega sõita siis järsku pidurdamisel viskas pedaali pehmeks ja pidurid võtavad ainult põhjast, nagu laseks rõhu välja. Pidurivedelikku kadunud pole, oskab keegi midagi arvata sellest? klotsid, kettad kõik korras!
Viimati muutis Anonymous, 13 Mär 2013, 22:15, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: lisatud kategooria.
Põhjus: lisatud kategooria.
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriprobleem
Ei hakanud uut teemat tegema, leidsin ka ühtteist selle teema kohta otsingut kasutades.
Anyway, naise vanemad on viimasel ajal minu 81kw boratiga sõites kurtnud järsku pidurite ära kadumist. Näiteks täna oli selline juhus, kus esimest korda pidurdades olid pidurid olemas kuid lastes veidi vabajooksule ja siis uuesti pidurdades ei pidurdanud ja pedaal oli ka vist suht põhja vajunud. Õli kuskilt ei leki st õli tase normis olnud alates sellest ajast kui pea 2 aastat tagasi õli sai vahetatud. Esineb nii korra päevas v paari päeva tagant korraks ja ülejäänud ajal võtavad pidurid väga hästi.
Nagu aru saanud, võib viga olla piduri peasilindris ja täpsemalt mingid mansetid vms? Kuksilt lugenud ka midagi piduri vaakumvõimendist kuid kas see sama mis piduripeasilinder pmt? Mida soovitate ja arvate st tuleks vahetada peasilinder ja kuidas selle vahetus käib st peab kogu selle kupatuse seal kapoti all välja vahetama ja neid nn remontida ei anna? Palju uus maksab G4/borale?
Õhu olemasolusse ei usu, sest siis oleks kogu aeg pedaal pehme ja vajuks justkui läbi kogu aeg.
Edit! nagu aru saan, siis see peasilinder asub täpselt pidurivedeliku anuma all ja vaakumvõimendi selle otsas see suur ümmargune kobakas. Võib viga olla emmas kummas?
Anyway, naise vanemad on viimasel ajal minu 81kw boratiga sõites kurtnud järsku pidurite ära kadumist. Näiteks täna oli selline juhus, kus esimest korda pidurdades olid pidurid olemas kuid lastes veidi vabajooksule ja siis uuesti pidurdades ei pidurdanud ja pedaal oli ka vist suht põhja vajunud. Õli kuskilt ei leki st õli tase normis olnud alates sellest ajast kui pea 2 aastat tagasi õli sai vahetatud. Esineb nii korra päevas v paari päeva tagant korraks ja ülejäänud ajal võtavad pidurid väga hästi.
Nagu aru saanud, võib viga olla piduri peasilindris ja täpsemalt mingid mansetid vms? Kuksilt lugenud ka midagi piduri vaakumvõimendist kuid kas see sama mis piduripeasilinder pmt? Mida soovitate ja arvate st tuleks vahetada peasilinder ja kuidas selle vahetus käib st peab kogu selle kupatuse seal kapoti all välja vahetama ja neid nn remontida ei anna? Palju uus maksab G4/borale?
Õhu olemasolusse ei usu, sest siis oleks kogu aeg pedaal pehme ja vajuks justkui läbi kogu aeg.
Edit! nagu aru saan, siis see peasilinder asub täpselt pidurivedeliku anuma all ja vaakumvõimendi selle otsas see suur ümmargune kobakas. Võib viga olla emmas kummas?
Viimati muutis copilot, 13 Mär 2013, 22:07, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 2879
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Piduriprobleem
Copilot, pane mootor tööle ja kohapeal vajuta pidurit ca. 3 sekundit. Kas vajub pedaal alla? Pikkamööda vajub küll,kuid esimese ca. 3-4 sekundi jooksul ei tohi midagi vajuda. Vastasel juhul on läbi mansetid,mis lasevad õli tagasi paaki. See on sisemine leke,mida väljast ei saagi näha. Arusaamatuks jääb olukord, et seda esineb aeg-ajalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriprobleem
T6nis, sain juba pädeva vastuse ühe teise foorumi kasutaja käest privasse - tulevad uued mansetid. Ja selle kohta leidnud veidi infi ka googeldades, et selline lambist ühekordne pidurite kadumine võimalik - soovitatakse küll panna kogu uus silinder, kuid kui olemas ja aitab ka mansettide vahetusest, mis kuni 10x odavam, siis miks mitte proovida.
Loodan saada see NV töö tehtud, eks siis paista. Ja sinu kireldus vastab tõele....mootori töös olles pika peale vajub jah pedaal veidi alla(mitte päris põhja) kuid mitte nii nagu siis, kui õhk vahel, mis VW puhul pidi norm olema.
Ütlen veel ära, et ei saa hetkel ise proovida kuidas nüüd pedaal käitub kohapeal pidurit peal hoides, sest seda kasutab naise ema, kel pole sellest teemast erilist õrna aimugi. Seega ei oska sulle öelda kas nüüd vajub suht kohe põhja v mitte. Nagu aru saanud, siis muidu võtavad pidurid super, lihtsalt lambist kaob korraks ära ja vist uuesti pumbates tulevad tagasi.
Loodan saada see NV töö tehtud, eks siis paista. Ja sinu kireldus vastab tõele....mootori töös olles pika peale vajub jah pedaal veidi alla(mitte päris põhja) kuid mitte nii nagu siis, kui õhk vahel, mis VW puhul pidi norm olema.
Ütlen veel ära, et ei saa hetkel ise proovida kuidas nüüd pedaal käitub kohapeal pidurit peal hoides, sest seda kasutab naise ema, kel pole sellest teemast erilist õrna aimugi. Seega ei oska sulle öelda kas nüüd vajub suht kohe põhja v mitte. Nagu aru saanud, siis muidu võtavad pidurid super, lihtsalt lambist kaob korraks ära ja vist uuesti pumbates tulevad tagasi.
Viimati muutis copilot, 13 Mär 2013, 22:49, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:38
- Auto: Vw Vento 92. 1.8, Zaz 968M 86. 1,2 Toyota Liteace 81 1.3
- Asukoht: Tallinn
Re: Piduriprobleem
Küll puudub kogemus vw aga endal oli ford mondeol sama probleem. Igastahes minu autol mansetide vahetusest ei piisanud. Pidin lõpuks ikkagi terve peasilindri ära vahetama.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
-
- Huviline
- Postitusi: 32
- Liitunud: 15 Veebr 2010, 22:38
- Auto: Vw Vento 92. 1.8, Zaz 968M 86. 1,2 Toyota Liteace 81 1.3
- Asukoht: Tallinn
Re: Piduriprobleem
Vot seda ma ei tea.
Alguses kadus täiesti suvalisel hetkel, lõpuks oli nii et koguaeg võttis ainult põhjast.
Siis sain netist teada, et kui hästi järsku vajutada piduripedaali ja võtab ilusti ülevalt siis viga peasilindris.
Kui vaikselt vajutad siis vajub pedaal põhja.
Siis sai ostetud manseti komplekt sellele ja ära vahetatud.
Siis esimesed u 2 päeva toimisid pidurid hästi ja hakkas sama jama pihta.
Kui ma netist selle kohta lugesin siis seal oli ka kirjas et alati manseti vahetus ei aita.
Lõpuks läksin ikkagi romulasse ja ostsin kasutatud peasilindri ja pidurid mul toimisid nii kaua kuniks see auto mul sõitis
Alguses kadus täiesti suvalisel hetkel, lõpuks oli nii et koguaeg võttis ainult põhjast.
Siis sain netist teada, et kui hästi järsku vajutada piduripedaali ja võtab ilusti ülevalt siis viga peasilindris.
Kui vaikselt vajutad siis vajub pedaal põhja.
Siis sai ostetud manseti komplekt sellele ja ära vahetatud.
Siis esimesed u 2 päeva toimisid pidurid hästi ja hakkas sama jama pihta.
Kui ma netist selle kohta lugesin siis seal oli ka kirjas et alati manseti vahetus ei aita.
Lõpuks läksin ikkagi romulasse ja ostsin kasutatud peasilindri ja pidurid mul toimisid nii kaua kuniks see auto mul sõitis

- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Piduriprobleem
Esmalt tuleks selgusele jõuda, et kas on ikka silindri viga. Silindri viga ei tohiks piduri tuld ju põlema panna. Kui tuli põleb siis oleks vaja vaadata järgi, et mis seda põhjustab. Sellel autol pumpab ABS ka pedaali ülesse poole ja kui ABS ei tööta, siis on pedaal jupp maad alt poolt võtmisega. Kui aga lööb juba tule põlema, siis on arvatavasti õhku sees pidurisüsteemis. Kui tõesti on viga peasilindris, siis soovitaks ikka terve silindri välja vahetada, kuna see mansettide vahetus on ajutine nähtus, sest silindri tööpind ka kulunud.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Piduriprobleem
Äkkpidurduse korral tunneb Abs selle ära ja hakkab ise pumpama ja tänu sellele pidurdab. Ehk kui siis viga peasilindris. Miks peasilindrid katki lähevad on see, et õhutatakse pedaali meetodiga ja seetõttu liigub kolb silindri lõppu kuhu ta tavaliselt ei liigu.
Kasutage rõhu all õhutamist.
Kasutage rõhu all õhutamist.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriprobleem
Ei jõudnud nädalavahetusel asja kallale asuda, ja lükatud edasi aprilli lõppu/mai algusesse(siis lisaks pikemale valgele ajale ka soojem). Lähevad vahetusse siis ka ilmselt tagumine parem suport(vana remont paar aastat tagasi ilmselt ei aidanud ja suporti kolvi kaitsekummi all tundub olema piduri õli veidi st sisemised mansetid läbi lasknud) ning esimeste pidurite kettad ja klotsid(ühel poolel sisemine klots kõvasti rohkem ära söödud st ilmselt liugurid kinni ja kettad veidi kõverad ning põhjustavad pidurdamisel veidi undamist). Samuti kisun laiali piduri peasilindri ja uued mansetid esialgu sisse ning siis asjale õhutus just golfi venna poolt mainitud meetodil nagu teeb seda ka VW esindus(vastav riistapuu tellitud ja muudab pealegi töö sisuliselt ühe mehe tööks)...viimane õhutus oli just sel pedaali meetodil ja pole ime kui vanad mansetid said tookord vatti mida nad muidu ei saa. Kui midagi ei muutu, siis tuleb uus silinder.
Mainin veel ära, et pedaal suht imelik ja pehme ning üles pumbates vajub suht kergelt ja kiirelt läbi...pidurid muidu võtavad väga hästi ja minul paari päevase tallamise jooksul ühtegi pidurite kadumise olukorda ette ei tulnud. Kuigi jah, 96kw sel Boral on piduripedaal hoopis teine st võtab veidi rohkem ülevalt ning pole kaugelt nii pehme ja ei vaju niiviisi läbi st sel vanakoolikal pole asi ikka õige.
Lisaks sellele siduri vahetus, kuid selle kohta on küsimus diislite teemas.
Mainin veel ära, et pedaal suht imelik ja pehme ning üles pumbates vajub suht kergelt ja kiirelt läbi...pidurid muidu võtavad väga hästi ja minul paari päevase tallamise jooksul ühtegi pidurite kadumise olukorda ette ei tulnud. Kuigi jah, 96kw sel Boral on piduripedaal hoopis teine st võtab veidi rohkem ülevalt ning pole kaugelt nii pehme ja ei vaju niiviisi läbi st sel vanakoolikal pole asi ikka õige.
Lisaks sellele siduri vahetus, kuid selle kohta on küsimus diislite teemas.

Viimati muutis copilot, 18 Mär 2013, 19:48, muudetud 1 kord kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Piduriprobleem
Kui pedaal imelikult pehmeon, siis on arvatavasti õhku süsteemis.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriprobleem
Hakkasin ka seda ise kahtlustama, aga kuna juba sai uus mansettide komplekt ostetud, siis ei tee paha ka need peasilindril välja vahetada ühel ilusal soojal kevadpäeval(vahepeal grilli teise käega keeratas ja külma head Eesti õlle limpsidesNOTFAST kirjutas:Kui pedaal imelikult pehmeon, siis on arvatavasti õhku süsteemis.

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriprobleem
Saaga jätkub...peale peasilindri hooldust(uued tihendid) oli mõneks ajaks asi nagu korras. Nüüd ämm jälle kurtunud,et esinenud uuesti pidurite järsk kadumine ning sel ajal läheb siis pedaal põhja vastu põrandat....mõni hetk hiljem aga toimivad pidurid laitmatult.
Nüüd küsiks kaasarvamust: et kas ikkagi peasilinder niipalju kahjustada saanud korrudeerumisest/kulumisest,et uute tihendite vahetus ei kestnud kaua ja/või kes teab mis kvaliteediga need uued tihendid olidki. Tihendite leidmisega oli samuti omaette ooper, sest omab see vanakool ATE peasilindrit....kusjuures peasilindri välimise otsa korgi tuli vana panna, sest uus muutis oma mõõtmete tõttu silindri töökõlbmatuks(diagonaalis üks esimene ja üks tagumine ratas ei saanud üldse mingi pidurivedeliku). Et miskit muud peale peasilindri sellist jama ei saa vist korraldada?....lekkeid ei ole kuskil, pidurivedelik on normis. Mis küll sai ise viimane kord juunis sellega sõites täheldatud, et kui hakata pedaali hästi vaikselt vajutama, siis nagu poole peale vajuks läbi, samas kui järsk pedaalile tallata siis ei vaju läbi st järsul surve tõusul tihendid peasilindris toimivad paremini. Piduri võimendi seda asja ilmselt teha ei saaks sest siis oleks sümptomiks kõva pedaal vms?
Tuleb vist ikka uus peasilinder osta?
Nüüd küsiks kaasarvamust: et kas ikkagi peasilinder niipalju kahjustada saanud korrudeerumisest/kulumisest,et uute tihendite vahetus ei kestnud kaua ja/või kes teab mis kvaliteediga need uued tihendid olidki. Tihendite leidmisega oli samuti omaette ooper, sest omab see vanakool ATE peasilindrit....kusjuures peasilindri välimise otsa korgi tuli vana panna, sest uus muutis oma mõõtmete tõttu silindri töökõlbmatuks(diagonaalis üks esimene ja üks tagumine ratas ei saanud üldse mingi pidurivedeliku). Et miskit muud peale peasilindri sellist jama ei saa vist korraldada?....lekkeid ei ole kuskil, pidurivedelik on normis. Mis küll sai ise viimane kord juunis sellega sõites täheldatud, et kui hakata pedaali hästi vaikselt vajutama, siis nagu poole peale vajuks läbi, samas kui järsk pedaalile tallata siis ei vaju läbi st järsul surve tõusul tihendid peasilindris toimivad paremini. Piduri võimendi seda asja ilmselt teha ei saaks sest siis oleks sümptomiks kõva pedaal vms?
Tuleb vist ikka uus peasilinder osta?
Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Piduriprobleem
Viimati Biltema kataloogi sirvisin oli mingile VW-le ATE peasilinder 20 kanti. 

stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Piduriprobleem
golfi_vend kirjutas:Viimati Biltema kataloogi sirvisin oli mingile VW-le ATE peasilinder 20 kanti.

Diesel Power KEEPS ME GOING
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Piduriprobleem
Asi võib vabalt biltema pask ka olla
Vaatan kui meeles on siis, millele antud asi sobis.

Vaatan kui meeles on siis, millele antud asi sobis.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus