K: Mootor ei käivitu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
K: Mootor ei käivitu
Juhtus siis täna nii, et Boraga Haapsalust tulles Hiiule jõudes, ühtla kiirusega sõites 40-50 km/h ühtäkki suri mootor väga sujuvalt välja. Uuesti käivitada üritades, ei võta isegi süüdet sisse. Süüte sissekeeramisel vilgub korraks airbagi ja starteri tuli. Taustavalgustus, raadio jms töötab ka aga muud tuled spidoplokil koos käiguvalikutega jäävad kustu. Kuulda on ka relee klõpsu aga muud ei midagi.
Kuna autole sai tehtud kasko, siis käis ka härra Falcki Autovedudest kohal ja mõõtis kapoti all midagi testriga aga kust - ei täpsustanud. Probleem olevat voolupuudumine mida isegi kahtlustan.
Kaitsmed armatuurlaua küljelt ja ka aku klemmide juurest said ülevaadatud.
Mootoriks APK 2,0 85kw ja 4-käiguline aut.kast. Ehk juhtus midagi kasti ajuga?
Ei oska kuskilt alustadagi - Mida kõigepealt vaadata?
Igasugune abi on loomulikult teretulnud.
Kuna autole sai tehtud kasko, siis käis ka härra Falcki Autovedudest kohal ja mõõtis kapoti all midagi testriga aga kust - ei täpsustanud. Probleem olevat voolupuudumine mida isegi kahtlustan.
Kaitsmed armatuurlaua küljelt ja ka aku klemmide juurest said ülevaadatud.
Mootoriks APK 2,0 85kw ja 4-käiguline aut.kast. Ehk juhtus midagi kasti ajuga?
Ei oska kuskilt alustadagi - Mida kõigepealt vaadata?
Igasugune abi on loomulikult teretulnud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: K: Mootor ei käivitu
Lae aku ära ja kui käima saad, vaata palju on laadimispinge nii geneka pealt kui aku klemmidelt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: K: Mootor ei käivitu
Üritasin krokodillidega 5min laadida aga uuesti käivitada üritades oli olukord täpselt sama. Võtsin ka klemmi 5min maha ja ei aidanud seegi.
Akut ei hakanud välja tirima kuna oli seal erinevate kinnitusvahenditega üsna kinni.
Mispärast üldse akut kahtlustad?
Akut ei hakanud välja tirima kuna oli seal erinevate kinnitusvahenditega üsna kinni.
Mispärast üldse akut kahtlustad?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: K: Mootor ei käivitu
Eks avaposti järgi pakun ja üldiselt autol on ka sellised sümptomid kui generaator ei lae ja aku pealt sõita. Testriga vähemalt aku klemmidele (või peakaitsmele) saad ligi? Probleem ei pruugi olla akus, vaid mittelaadivas generaatoris.jazz kirjutas:JProbleem olevat voolupuudumine mida isegi kahtlustan...
Viimati muutis GTI, 19 Sept 2011, 16:05, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: K: Mootor ei käivitu
No kui süüte sissekeeramisel vilgutab armatuuris ainult korraks kahte hoiatustuld, kuid taustavalguse LCD´l jätab peale, tuled, raadio, jms töötab siis vast aku peaks OK olema. Kuigi + klemmi mahavõtmisel ilmus sealt sinivalkjat puru. Sai ära puhastatud kuid vahet ei olnud. Tester otsustas ka tõrkuma hakata ning seetõttu hetkel ei saa vaadata.
Süüteluku põhi võib küll olla aga kas see annab nii järsku otsad. Meenutades ajalugu - viimase nädala jooksul ei olnud enam poole-pöörde pill vaid rohkem pöörde oma, kuigi see ei olnud alati.
Süüteluku põhi võib küll olla aga kas see annab nii järsku otsad. Meenutades ajalugu - viimase nädala jooksul ei olnud enam poole-pöörde pill vaid rohkem pöörde oma, kuigi see ei olnud alati.
Re: K: Mootor ei käivitu
Teema võib hetkeseisuga lõppenuks märkida.
Kuna autol oli If´i kasko, siis veeti see trilaga eile Värvaltransi Punasele tn.-le kus siis täna helistati, et auto on valmis.
Küsimusele, mis siis viga oli, öeldi selgituseks, et aku + klemmi kontakt oli kehva. Sellega ma muidugi ei nõustunud kuna klemm oli väga tugevalt kinni. Tean kuna ise selle lahti keerasin ja see probleemi ka kinni keerates ei lahendanud. Selle peale nad ei osanud midagi rohkemat öelda, et midagi elektrik oli veel teinud aga see olevat põhjus olnud. Igatahes et peale 1-te diagnostikat ja 2-te elektriku töötundi, mis võrdub pisut üle 100€, sai asi korda. Peale vea identifitseerimise puudumist, ei heida neile hetkel rohkem midagi ette. Tööd tegid hästi.
Kuna autol oli If´i kasko, siis veeti see trilaga eile Värvaltransi Punasele tn.-le kus siis täna helistati, et auto on valmis.
Küsimusele, mis siis viga oli, öeldi selgituseks, et aku + klemmi kontakt oli kehva. Sellega ma muidugi ei nõustunud kuna klemm oli väga tugevalt kinni. Tean kuna ise selle lahti keerasin ja see probleemi ka kinni keerates ei lahendanud. Selle peale nad ei osanud midagi rohkemat öelda, et midagi elektrik oli veel teinud aga see olevat põhjus olnud. Igatahes et peale 1-te diagnostikat ja 2-te elektriku töötundi, mis võrdub pisut üle 100€, sai asi korda. Peale vea identifitseerimise puudumist, ei heida neile hetkel rohkem midagi ette. Tööd tegid hästi.
Re: K: Mootor ei käivitu
Nii, ei saa see lugu veel sellega läbi.
Auto jäi peale kätte saamist nädalaks seisma, kuna ei leidnud lihtsalt kasutust. Seetõttu remondikohast väljasõiduga oli kogunenud kilomeetreid ainult 15, mis täna sai veel täiendust. Tänasega selgus ka tõsisasi, et kuna härrad ettevõttes ei teadnud mida nad teinud olid, ei teinud nad viga korda. Täna manööverdamisel suri lihtsalt välja ja hakkas Nõmme tõusul mootorituld loopima ning väljasurema, õnneks oli olukord hetkeline.
Täna sai siis uuesti tagasi helistatud. Härra, kes sellega tegeles, ei mäletanud enam muidugi midagi ja kogu suhtumine jättis soovida. Arvati telefoniteel, et on kütusepumba viga (mis on samal tasemel vastusega, mis nende poolt anti juba ennem - viga on pingutamata akuklemmis). Millega ma ei nõustunud ja vastuseks tuli sama - "No pole mõtet vaielda kui Te nii tark olete..."
Pean end üsna viisakaks inimeseks ja selline suhtumine minu vastustele näitab, et aeg oleks sealse klienditeenindusega midagi ettevõtta.
Igatahes, sai kokkulepitud, et Teisipäeva hommikul vaja auto sinna viia kui just varem midagi ei juhtu.
Auto jäi peale kätte saamist nädalaks seisma, kuna ei leidnud lihtsalt kasutust. Seetõttu remondikohast väljasõiduga oli kogunenud kilomeetreid ainult 15, mis täna sai veel täiendust. Tänasega selgus ka tõsisasi, et kuna härrad ettevõttes ei teadnud mida nad teinud olid, ei teinud nad viga korda. Täna manööverdamisel suri lihtsalt välja ja hakkas Nõmme tõusul mootorituld loopima ning väljasurema, õnneks oli olukord hetkeline.
Täna sai siis uuesti tagasi helistatud. Härra, kes sellega tegeles, ei mäletanud enam muidugi midagi ja kogu suhtumine jättis soovida. Arvati telefoniteel, et on kütusepumba viga (mis on samal tasemel vastusega, mis nende poolt anti juba ennem - viga on pingutamata akuklemmis). Millega ma ei nõustunud ja vastuseks tuli sama - "No pole mõtet vaielda kui Te nii tark olete..."
Pean end üsna viisakaks inimeseks ja selline suhtumine minu vastustele näitab, et aeg oleks sealse klienditeenindusega midagi ettevõtta.
Igatahes, sai kokkulepitud, et Teisipäeva hommikul vaja auto sinna viia kui just varem midagi ei juhtu.
Re: K: Mootor ei käivitu
Nii, vast nüüd lõpetuseks...
Midagi enne teisipäeva ei juhtunudki ning auto sai sinna viidud. Eelnevalt USA foorumist lugedes, et kellelgi olid olnud samad sümptomid ja lahenes temal see massijuhtme korrastamisega. Arvestades Värvaltransi kompetentsust mainisin, et kui viga ei leia (mida ma arvasin, et nagunii ei juhtu ja milles hiljem ka veendusin) korrastagu mass. Ütlesid, et kui viga ei leia, lisavad massijuhtme. Helistati mõningate tundide pärast, et tule järgi. Käisin järel ja olid lisanud massijuhtme. Seekordne visiit osutus olema tasuta aga julgesid öelda, et kui see ei lahenda, et siis järgnev läheb tasu alla.
Sai ilusti koju sõidetud ja eile õhtul peale 1km suri auto keset teed välja nagu alguses ja enam käima ei läinud. Sai jällegi puksiir kutsutud (1 kuu vältel juba 3x ja näod juba tuttavaks muutunud
) ning lähedale Saksa Auto parklasse viidud. Kuna kellaaeg oli täpselt mõni minut üle poole 8, siis sai tegelemine jäetud järgmiseks päevaks. Täna sai keskpäevast kohale mindud, mure ära räägitud ja öeldi, et hiljemalt homseks kella 4ks valmis kuid võimalik, et ka täna. Ei hakanud lootusi hellitama kuid täna kella 4 paiku tuli kõne, et võib autole järgi tulla. Veaks osutus kehvalt ühendatud signalisatsioon, mis siis vahepeal katkestas voolu ABS-plokile, mis siis seda väljasuremist põhjustas. Eelnevalt uurisin SRSi ja ABSi tule vilkumist, enne väljasuremist netist ja MB-del olevat viga genekas ja pingeregulaatoris e. "tabletis" (lihtsalt infoks, et ehk kellelgi tulevikus läheb vaja).
Igatahes järjekordne näide, et pole nii rikas, et odavates kohtades käia. Värvaltrans küsis oma "musta-maagia" vea korrastamise eest 116€ kui Saksa Auto vea likvideerimise eest 64€. Teistele kasko kohapealt mainimiseks, et ärge nõustuge nendepoolse esimese pakkumisega kui teil on kahtlusi.
Midagi enne teisipäeva ei juhtunudki ning auto sai sinna viidud. Eelnevalt USA foorumist lugedes, et kellelgi olid olnud samad sümptomid ja lahenes temal see massijuhtme korrastamisega. Arvestades Värvaltransi kompetentsust mainisin, et kui viga ei leia (mida ma arvasin, et nagunii ei juhtu ja milles hiljem ka veendusin) korrastagu mass. Ütlesid, et kui viga ei leia, lisavad massijuhtme. Helistati mõningate tundide pärast, et tule järgi. Käisin järel ja olid lisanud massijuhtme. Seekordne visiit osutus olema tasuta aga julgesid öelda, et kui see ei lahenda, et siis järgnev läheb tasu alla.
Sai ilusti koju sõidetud ja eile õhtul peale 1km suri auto keset teed välja nagu alguses ja enam käima ei läinud. Sai jällegi puksiir kutsutud (1 kuu vältel juba 3x ja näod juba tuttavaks muutunud

Igatahes järjekordne näide, et pole nii rikas, et odavates kohtades käia. Värvaltrans küsis oma "musta-maagia" vea korrastamise eest 116€ kui Saksa Auto vea likvideerimise eest 64€. Teistele kasko kohapealt mainimiseks, et ärge nõustuge nendepoolse esimese pakkumisega kui teil on kahtlusi.