jõud kadunud? aidake

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
simonII
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
Asukoht:

jõud kadunud? aidake

Lugemata postitus Postitas simonII »

autoks passat 1,9 pd 85 kw. Nimelt mure järgmine autol jõud kadunud edasi ei liigu kiirendust pole .On kaabliga kontrollitud vea teataeid ei ole ,turbo toimetab normaalselt võtab rõhu üles. Vahetasin ära kütte filtri ja õhu filtri . Mida võiks või peaks veel kontrollima. Ah jaa sai veel ka õhukulu lugeja lahti ühendatud muutusi ei miskeid. Isegi uus aju sai muretsetud ja miski pole aidanud. Antke tarka nõu mulle kuna mõistus on otsas juba

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Re: jõud kadunud? aidake

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Kui kõik muu on kontrollitud siis ehk jõuab pihustiteni kütust vähe? Ehk siis etteandepump või misiganes sellel mudelil on ei suuda enam piisavalt kütet ette lüüa. See muidugi puhtalt spekulatsioon aga pumba jõudlust saab mõõta.

walkman

Re: jõud kadunud? aidake

Lugemata postitus Postitas walkman »

Aga turborõhu andur ?

simonII
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
Asukoht:

Re: jõud kadunud? aidake

Lugemata postitus Postitas simonII »

no a kui arvutig anäitab et kõik ok et turbo toimetab normaalselt?
Just paar tundi tagasi käisin garaasis ja kiskusin selle paagi sisese pumba maha homme ehk saan tutavalt laenata teist pumpa ja proovida.Kuid milline se pump peab olema ültse ?? nägin seda eksemblari esimest korda ja siis leitsin veel paagi põhjast mingi kummi tihendi mis sobiks täpselt nagu sinna pumba otsa?

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: jõud kadunud? aidake

Lugemata postitus Postitas copilot »

simonII kirjutas: Ah jaa sai veel ka õhukulu lugeja lahti ühendatud muutusi ei miskeid.
Ja nüüd siis väike tsitaat selliselt targalt lehelt nagu http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/M ... leaner.htm
If you have really low power the first test is to unplug the MAF electrical plug. Do not remove the MAF from it's housing, just unplug the plug connector. The ECU will then replace the faulty signal with a default value. If the car has more power or is unchanged, the MAF is definitely bad. If power is significantly worse, the MAF is good or marginal.
Ehk siis mina pakuks hetkel MAF i. Et siis jäta pistik taha nii nagu olema peab, sebi endale vend kes OSKAB teha/juhendanda kuida üks õige testisõit olema peab ning vaadata mida siis su auto MAF andur näitab. Kui aju saab mingeid madalaid näite ja nagu ma antud juhul aru saan siis kui pistik tagant ära ühendanda, kattuvad anduri poolt välja loetavad näidud nendega millega aju need asendab pistikut tagant võttes ja sp ka ei ole mingit muutust minekus...ehk said aru mu loogikast. Ja kui aju ei näe sest andur ei näita et moto saab piisavalt õhku ei anta peale ka kütet ja seetõttu ei saagi su auto liikuda kah. Ja surnud MAF ei annagi üldjuhul veakoodi.
Ehk on abi...seniks jõudu ja eks anna teada mis tulemuse v siis mis näite andur luges. PS! Saladuskatte all võin öelda et tobimarg on selle mafi koha pealt kah kindlasti teadja tegija. Kuigi eks neid veel...ise kahjuks olen välismaal ning aidata ei saa :cry: Ja peaks olema vist vähe lihtsam ettevõtmine kui mingi pumba vms jama kuskilt välja kiskumine...kui kaabel annab vastuse et andur loeb sinna 800 ja 900mg/H vahele v rohkem siis võib öelda et andur korras ja viga mujal. muidu sellel lingil selle mafi kohta infi kui veidi ikka sellest keelest aru saad :wink:
Diesel Power KEEPS ME GOING

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Re: jõud kadunud? aidake

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

MAF'i lahtiühendamine minul tõepoolest ka auto minekus mingit erilist vahet ei tekitanud kuna MAF suutis veel lugeda neid näite mida aju kasutab keskmise väärtusena (550mg7H) kui MAF on lahti ühendatud. Kui siis grammi võrra tuimem ehk oli. Aga arvuti näitas kohe ära, et MAF loeb ikka oluliselt vähem kui peaks. Uus õhulugeja külge ja minek oli ikka hoopis teisest puust. Täpsusta oma asukohta.

simonII
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
Asukoht:

Re: jõud kadunud? aidake

Lugemata postitus Postitas simonII »

ma pesitsen raplas

[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ] Pilt

Peeter_S
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 11 Mai 2010, 15:36
Asukoht:

Re: jõud kadunud? aidake

Lugemata postitus Postitas Peeter_S »

Sümptomid viitavad vägisi kinni jäänud egr klapile...

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: jõud kadunud? aidake

Lugemata postitus Postitas copilot »

Peeter_S kirjutas:Sümptomid viitavad vägisi kinni jäänud egr klapile...
sellisel juhul oleks vist tagant hästi nähtav tahmalont kah väjas. Nagu kasutaja ytles et kui MAF i tagant võttis jõud ei muutnud mis tähendab et väga suure tõenäosusega MAF i viga. Kui MAF on korras ja pistik tagant ära võtta muutub minek kohe tuntavalt kehvemaks mitte ei jäe muutumatuks. Kasutajal tobimarg endal kogemus olemas nagu lugesid. Mina panustaks 100% MAF.
Diesel Power KEEPS ME GOING

simonII
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
Asukoht:

Re: jõud kadunud? aidake

Lugemata postitus Postitas simonII »

Tere õhtust
Sai siis end eile õhtul kokku võetud ja käidud sõbrapoisi juures , et ta arvuti autule järgi ühendaks .Mõeldud tehtud ja siis sõitma , maf klappi kontrollima, nii kuis siin foorumis õpetati kohapeal oli kõik ok kohapeal vajas mootor 300mg/h ja sai 350 mg/h või miskit nii, edasi läks teekond maanteele kus sai siis sõidetud nii kuis siin foorumis õpetati ja ennnäe imet näidud olid nii et kui mootor vajas 850 mg/H kuid kuid maf ainult 500mg/h andis peale või noh vähemalt ta nii näitas . Keerasime otsa ringi ja läksime tema garaazi kust ta otsis välja 96 kw mootori maf klapi.leppisime kokku et võtan enda kätte ja siis laupp v pühap vahetan ära ja vaatame mis saab. OLin juba koju sõitmas kuid süda ikka ei andnud rahu ja läksin garaazi et proovida kohe vahele panna kuid oh üllatust , se hoopis suurema läbimõõduga toru sees nii et 1:1 le ei sobinudki. kuid elemendid tundusid sama sugused ja sai siis relakaga kruvidele sälgud sisse lastud ja need elemendid ära vahetatud. Panin kokku ja proovisin panin käima ja vajutasin lapatsi põhja ja oi kurjam :D :D tahokas jooksis kohe põhja mida enne ei juhtunud enne vaid 4,5 tuh. oli kohe aru saada et auto töötab normaalselt. Proovisin ka väikse tuuri teha ja tunne oli SUPPER AUTO LIIKUS JÄLLE. Viga leitud :D
Suured tänud kõigile kes aitasid viga otsida ja ka muidugi leida ka. Öeldakse ju ikka , et kes otsib se leiab. :D

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: jõud kadunud? aidake

Lugemata postitus Postitas copilot »

minu ja tobimargi teooria pidas siis vett et mafi juhe tagant võttes asendas aju näidud samade näitudega mida andur muidu maximaalselt luges ehk siis see 500 mg/H nagu sul diagnost näitas ja sp polnudki minekus vahet tunda.
Aga siis hästi kui masin liigub nii et sõidumõnu kriipsu suule toob :wink: Muretuid kilomeetreid. Ah jah, selleks et see MAF liialt vara manala teele ei läheks soovitan vähemalt paar korda aastas õhufiltrit vahetada sest kui filter juba kole must satub seda tolmu kindlasti rohkem sisselaskesse mis aga tapab kiiremini MAF i ja muidugi ega motole endale kah see hea pole. Eesti teed teadagi tuntud *itased.
Diesel Power KEEPS ME GOING

ricardo25
Huviline
Postitusi: 108
Liitunud: 30 Mai 2011, 21:19
Telefon: 55943096
Auto: Passat alltrack 2.0 tdi 130 kw 2013
Asukoht:

Re: jõud kadunud? aidake

Lugemata postitus Postitas ricardo25 »

mina vahetasin turbo vaakum voolikud ära
või kontrolli vaakumvoolikud üle

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: jõud kadunud? aidake

Lugemata postitus Postitas copilot »

ricardo25 kirjutas:mina vahetasin turbo vaakum voolikud ära
või kontrolli vaakumvoolikud üle
Teema algataja viimane post läbi lugemata? MAF oli viga. :wink:
Diesel Power KEEPS ME GOING

Vasta

Mine “Diislid”