Käivitusprobleemid

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Dex
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 29 Mär 2008, 13:48
Asukoht:

Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas Dex »

Auto mootoriga 1,9TDi 85kw hommikuti pikk käivitamine. Umbes pool minutit peab straterit andma kui käima läheb. Kui käima saab ja uuesti seisata ning uuesti käivitada, läheb kohe käima. Mootoris veakoodid puuduvad. On kuidagi uimane minek ka kuni turbo järgi tulemiseni. Täna sõites tundsin ka mingit vibratsiooni autos, 90km/h oli vaevu märgata, kuid 100km/H ja rohkemigi, siis läks väga hirmsaks.
Oskab keegi soovitada, milles probleem(id) võib seisneda.

Võite soovitada ka Tartus pädevaid diislimehi (remondikohti).
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 01:10, muudetud 1 kord kokku.

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Nii soojadega ilmadega eelsüüde vist veel rolli ei mängi, seega järelikult kütte äravajumise teema. Sellel peaks paagis etteande pump olema, võibolla hakkab see surema. Või ehk on tandempump hõre juba.

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas VWM »

Proovi enne käima keeramist lihtsalt süüdet paar korda sisse-välja keerata ja vaata kas siis läeb käima.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

Dex
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 29 Mär 2008, 13:48
Asukoht:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas Dex »

Olen proovinud seda süüdet sisse-välja varianti, ei toiminud
Pandi autole uus diagnoos, pihustite tihendid läbi ning küte vajub alla.
Homme lasen ära vahetada, vaatab mis muutub.

Dex
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 29 Mär 2008, 13:48
Asukoht:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas Dex »

Vahetati pihustite tihendid ära, kuid abi sellest ei olnud. Järgmine päev vahetati tandempumba tihendid ära ning pandi uus kütusefilter. Polnud samuti abi.
Mida võiks veel proovida.
Auto on nagu jõuetu kohapealt ära minnes 1,2, 3 käiguga, niikui umbes 2000 juurde jõuab ning turbo järgi tuleb on minek hea. Mis seda võib põhjustada, kas sama asi mis ka käivitamist?

Vibreerimist tekitas tasakaalust väljas olevad rehvid.
Viimati muutis Dex, 07 Sept 2011, 20:50, muudetud 1 kord kokku.

tanel258
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 10 Nov 2007, 01:13
Telefon: 5052885
Auto: vw touareg 2019
Asukoht: tallinn

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tanel258 »

enda autol täpselt sama mure,auto tahab pikka käivitust ja kui käivitub siis lööb hirmsa suitsu pilve välja ning jõudu pole algul.

homer121
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Nov 2009, 16:05
Asukoht:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas homer121 »

postitan siis siia teemasse, 1,9TDI PD 2003 mootor, külmalt käivitades just hiljuti paar päeva tagasi tekkinud probleem, lugu siis selline, et käima panin hommikul siis hullult alguses lõi kõikuma paariks sekundiks pöörded, ja ka mootori müra tõusis kohe, nagu oleks kloppind, siis õhtupoole panin uuesti käima, oli nii et panin käima korra hakkas mootor rööle pöörded kõikusid ja siis suri mootor välja, siis uuesti starteriga ketrasin lihtsalt käima ja siiis jälle käis mootor probleemideta, jsut külmast peast esineb probleem. milles võib viga olla? Algas probleem nii et lihtsalt külmast peast natukene kõikusid pöörded, ei pööranud tähelepanu, ja nüüd juba nii hulluks läinud! võib küttefiltris olla? kevadel vahetatud!
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!

tobimarg
Huviline
Postitusi: 1970
Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
Auto: VW Passat B8.5 Executive
Asukoht: Tallinn-Rakvere
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tobimarg »

Pane kaabel taha, võibolla pihusti või kaablipuu probleem.

Dex
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 29 Mär 2008, 13:48
Asukoht:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas Dex »

tanel258 kirjutas:enda autol täpselt sama mure,auto tahab pikka käivitust ja kui käivitub siis lööb hirmsa suitsu pilve välja ning jõudu pole algul.
Ega sa lahendus pole leidnud?

tanel258
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 10 Nov 2007, 01:13
Telefon: 5052885
Auto: vw touareg 2019
Asukoht: tallinn

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tanel258 »

kahjux pole hetkel jõudnud asjaga veel tegeleda ja vigu otsida kuna laps alustas kooli teed ja kogu energia sinna matnud kuid lähi tulevikus PEAB asjaga tegelema,sest ega tali taeva jää ja siis jama kui palju.

simonII
Huviline
Postitusi: 25
Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
Asukoht:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas simonII »

se vist 85kw ste mure nimelt mul ka ei käivitu hommikuti juba präeguste kraadidega ja on ka suht jõuetu .kui kohapeal lapatsi põhja vajutad siis ei jookse piirajasse vai jääb sinna4,5 tuh pöörde ´juurde.Vahetasin eelsüüte küünlad ja temp anduri ära ei mingit abi
Viimati muutis simonII, 28 Sept 2011, 19:51, muudetud 1 kord kokku.

Dex
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 29 Mär 2008, 13:48
Asukoht:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas Dex »

Olen täheldanud ka kui auto käivitub, siis lööb suitsupahvaka välja ning haiseb hirmasti. Ning mägiteedel pole madalatel pööretel üldse jõudu. Esimesega saab sõita kuid teisega tahad kuskilt mäest ülesse saada siis peavad pöörded vähemalt 2000 peal olema.

Kasutaja avatar
Siim
Huviline
Postitusi: 2489
Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas Siim »

Kaabel on taga olnud juba?

Dex
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 29 Mär 2008, 13:48
Asukoht:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas Dex »

botzor kirjutas:Kaabel on taga olnud juba?
Kaabel on taga olnud küll kuid mootoris vigasi ei ole.

teritaja
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 10 Mär 2003, 10:49
Asukoht: tartu-võru

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas teritaja »

kas silindrites kompressioon on mõõdetud?
enda pd85kw'l on esimeses silindris 13 ja teises 17 (miinimum on 19), lühidalt, klapid lasevad läbi ja hommikused käivitused on pikad. ja enne turbo rakendumist on samamoodi jõuetu minek.
vihane traktorist

tanel258
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 10 Nov 2007, 01:13
Telefon: 5052885
Auto: vw touareg 2019
Asukoht: tallinn

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas tanel258 »

minul siis mure lahendatud tandempump oli õhtal ja sai vahetatud. seejuures suured tänud kasutajale samzik kes aitas nõu ja jõuga

Dex
Huviline
Postitusi: 49
Liitunud: 29 Mär 2008, 13:48
Asukoht:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas Dex »

Sain oma käivitusprobleemile lahenduse. Kuna kompressioon oli olematu, siis oligi see kogu põhjus. Vahetati ära klapid ning kuna oli juba ka nukkvõllile liiga teinud, läks seegi vahetusse. Hetkel käivitub probleemideta.

Kiirendusprobleemide põhjus oli väsinud pihustid.

homer121
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 23 Nov 2009, 16:05
Asukoht:

Re: Käivitusprobleemid

Lugemata postitus Postitas homer121 »

homer121 kirjutas:postitan siis siia teemasse, 1,9TDI PD 2003 mootor, külmalt käivitades just hiljuti paar päeva tagasi tekkinud probleem, lugu siis selline, et käima panin hommikul siis hullult alguses lõi kõikuma paariks sekundiks pöörded, ja ka mootori müra tõusis kohe, nagu oleks kloppind, siis õhtupoole panin uuesti käima, oli nii et panin käima korra hakkas mootor rööle pöörded kõikusid ja siis suri mootor välja, siis uuesti starteriga ketrasin lihtsalt käima ja siiis jälle käis mootor probleemideta, jsut külmast peast esineb probleem. milles võib viga olla? Algas probleem nii et lihtsalt külmast peast natukene kõikusid pöörded, ei pööranud tähelepanu, ja nüüd juba nii hulluks läinud! võib küttefiltris olla? kevadel vahetatud!
tegin pihustite vahetuse ja asi korras! käivitub poolest pöördest igal ajal!
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!

Vasta

Mine “Diislid”