Käivitusprobleemid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Käivitusprobleemid
Auto mootoriga 1,9TDi 85kw hommikuti pikk käivitamine. Umbes pool minutit peab straterit andma kui käima läheb. Kui käima saab ja uuesti seisata ning uuesti käivitada, läheb kohe käima. Mootoris veakoodid puuduvad. On kuidagi uimane minek ka kuni turbo järgi tulemiseni. Täna sõites tundsin ka mingit vibratsiooni autos, 90km/h oli vaevu märgata, kuid 100km/H ja rohkemigi, siis läks väga hirmsaks.
Oskab keegi soovitada, milles probleem(id) võib seisneda.
Võite soovitada ka Tartus pädevaid diislimehi (remondikohti).
Oskab keegi soovitada, milles probleem(id) võib seisneda.
Võite soovitada ka Tartus pädevaid diislimehi (remondikohti).
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 01:10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Käivitusprobleemid
Nii soojadega ilmadega eelsüüde vist veel rolli ei mängi, seega järelikult kütte äravajumise teema. Sellel peaks paagis etteande pump olema, võibolla hakkab see surema. Või ehk on tandempump hõre juba.
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Käivitusprobleemid
Proovi enne käima keeramist lihtsalt süüdet paar korda sisse-välja keerata ja vaata kas siis läeb käima.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: Käivitusprobleemid
Olen proovinud seda süüdet sisse-välja varianti, ei toiminud
Pandi autole uus diagnoos, pihustite tihendid läbi ning küte vajub alla.
Homme lasen ära vahetada, vaatab mis muutub.
Pandi autole uus diagnoos, pihustite tihendid läbi ning küte vajub alla.
Homme lasen ära vahetada, vaatab mis muutub.
Re: Käivitusprobleemid
Vahetati pihustite tihendid ära, kuid abi sellest ei olnud. Järgmine päev vahetati tandempumba tihendid ära ning pandi uus kütusefilter. Polnud samuti abi.
Mida võiks veel proovida.
Auto on nagu jõuetu kohapealt ära minnes 1,2, 3 käiguga, niikui umbes 2000 juurde jõuab ning turbo järgi tuleb on minek hea. Mis seda võib põhjustada, kas sama asi mis ka käivitamist?
Vibreerimist tekitas tasakaalust väljas olevad rehvid.
Mida võiks veel proovida.
Auto on nagu jõuetu kohapealt ära minnes 1,2, 3 käiguga, niikui umbes 2000 juurde jõuab ning turbo järgi tuleb on minek hea. Mis seda võib põhjustada, kas sama asi mis ka käivitamist?
Vibreerimist tekitas tasakaalust väljas olevad rehvid.
Viimati muutis Dex, 07 Sept 2011, 20:50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 10 Nov 2007, 01:13
- Telefon: 5052885
- Auto: vw touareg 2019
- Asukoht: tallinn
Re: Käivitusprobleemid
enda autol täpselt sama mure,auto tahab pikka käivitust ja kui käivitub siis lööb hirmsa suitsu pilve välja ning jõudu pole algul.
Re: Käivitusprobleemid
postitan siis siia teemasse, 1,9TDI PD 2003 mootor, külmalt käivitades just hiljuti paar päeva tagasi tekkinud probleem, lugu siis selline, et käima panin hommikul siis hullult alguses lõi kõikuma paariks sekundiks pöörded, ja ka mootori müra tõusis kohe, nagu oleks kloppind, siis õhtupoole panin uuesti käima, oli nii et panin käima korra hakkas mootor rööle pöörded kõikusid ja siis suri mootor välja, siis uuesti starteriga ketrasin lihtsalt käima ja siiis jälle käis mootor probleemideta, jsut külmast peast esineb probleem. milles võib viga olla? Algas probleem nii et lihtsalt külmast peast natukene kõikusid pöörded, ei pööranud tähelepanu, ja nüüd juba nii hulluks läinud! võib küttefiltris olla? kevadel vahetatud!
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!
Re: Käivitusprobleemid
Ega sa lahendus pole leidnud?tanel258 kirjutas:enda autol täpselt sama mure,auto tahab pikka käivitust ja kui käivitub siis lööb hirmsa suitsu pilve välja ning jõudu pole algul.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 10 Nov 2007, 01:13
- Telefon: 5052885
- Auto: vw touareg 2019
- Asukoht: tallinn
Re: Käivitusprobleemid
kahjux pole hetkel jõudnud asjaga veel tegeleda ja vigu otsida kuna laps alustas kooli teed ja kogu energia sinna matnud kuid lähi tulevikus PEAB asjaga tegelema,sest ega tali taeva jää ja siis jama kui palju.
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 23 Veebr 2011, 22:35
- Auto: vw passat, mb w126, zaz 968m
- Asukoht:
Re: Käivitusprobleemid
se vist 85kw ste mure nimelt mul ka ei käivitu hommikuti juba präeguste kraadidega ja on ka suht jõuetu .kui kohapeal lapatsi põhja vajutad siis ei jookse piirajasse vai jääb sinna4,5 tuh pöörde ´juurde.Vahetasin eelsüüte küünlad ja temp anduri ära ei mingit abi
Viimati muutis simonII, 28 Sept 2011, 19:51, muudetud 1 kord kokku.
Re: Käivitusprobleemid
Olen täheldanud ka kui auto käivitub, siis lööb suitsupahvaka välja ning haiseb hirmasti. Ning mägiteedel pole madalatel pööretel üldse jõudu. Esimesega saab sõita kuid teisega tahad kuskilt mäest ülesse saada siis peavad pöörded vähemalt 2000 peal olema.
Re: Käivitusprobleemid
Kaabel on taga olnud küll kuid mootoris vigasi ei ole.botzor kirjutas:Kaabel on taga olnud juba?
Re: Käivitusprobleemid
kas silindrites kompressioon on mõõdetud?
enda pd85kw'l on esimeses silindris 13 ja teises 17 (miinimum on 19), lühidalt, klapid lasevad läbi ja hommikused käivitused on pikad. ja enne turbo rakendumist on samamoodi jõuetu minek.
enda pd85kw'l on esimeses silindris 13 ja teises 17 (miinimum on 19), lühidalt, klapid lasevad läbi ja hommikused käivitused on pikad. ja enne turbo rakendumist on samamoodi jõuetu minek.
vihane traktorist
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 10 Nov 2007, 01:13
- Telefon: 5052885
- Auto: vw touareg 2019
- Asukoht: tallinn
Re: Käivitusprobleemid
minul siis mure lahendatud tandempump oli õhtal ja sai vahetatud. seejuures suured tänud kasutajale samzik kes aitas nõu ja jõuga
Re: Käivitusprobleemid
Sain oma käivitusprobleemile lahenduse. Kuna kompressioon oli olematu, siis oligi see kogu põhjus. Vahetati ära klapid ning kuna oli juba ka nukkvõllile liiga teinud, läks seegi vahetusse. Hetkel käivitub probleemideta.
Kiirendusprobleemide põhjus oli väsinud pihustid.
Kiirendusprobleemide põhjus oli väsinud pihustid.
Re: Käivitusprobleemid
tegin pihustite vahetuse ja asi korras! käivitub poolest pöördest igal ajal!homer121 kirjutas:postitan siis siia teemasse, 1,9TDI PD 2003 mootor, külmalt käivitades just hiljuti paar päeva tagasi tekkinud probleem, lugu siis selline, et käima panin hommikul siis hullult alguses lõi kõikuma paariks sekundiks pöörded, ja ka mootori müra tõusis kohe, nagu oleks kloppind, siis õhtupoole panin uuesti käima, oli nii et panin käima korra hakkas mootor rööle pöörded kõikusid ja siis suri mootor välja, siis uuesti starteriga ketrasin lihtsalt käima ja siiis jälle käis mootor probleemideta, jsut külmast peast esineb probleem. milles võib viga olla? Algas probleem nii et lihtsalt külmast peast natukene kõikusid pöörded, ei pööranud tähelepanu, ja nüüd juba nii hulluks läinud! võib küttefiltris olla? kevadel vahetatud!
VW Passat 1.9TDI PD 2003.a.!