http://www.eiptuning.com/eip/video/R32/ ... P_0001.wmv
R32 testipingis
Moderaator: etnies858
R32
Ilmselt on sellel isendil ainult R32 mootor?!
St. on lihtsalt 3,2L mootor, millele on lisatud turbod ning ilmselgelt modifitseeritud k?iguosa. R32 on originaalis 4X4 ja seda see isend kindlasti ei ole!
St. on lihtsalt 3,2L mootor, millele on lisatud turbod ning ilmselgelt modifitseeritud k?iguosa. R32 on originaalis 4X4 ja seda see isend kindlasti ei ole!
Jooge piima!
- M-Tech
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: RS3, G4, SHARAN, AROSA, IBIZA FR, LEON FR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Ka kodulehel kirjas, et tegu FWD masinaga.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R36 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | IBIZA FR 1.8T '07
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
auto on neliveduline. Ja ei. Neliveduline ei n?ita pingis v?hem hobuseid. Mul on sellest video kus ta kihutab koos HGP R32 v?idu. Uskuge. See pil on nelivedu. Taga kardaan on lahti v?etud ja rahu majas. Originaal difriga ma ei usu, et ta on.
VW Golf MK3 GTI VR6 2.8 Turbo http://www.carrating.org/documents/cars/p/p3q436v6r5y411S97722.jpg N/A Honda Prelude H22A1 163hj/209 Nm http://www.hot.ee/paladin/H22A1%20005.jpg Honda Prelude H22A1 Turbo 500+ hp http://www.hot.ee/paladin/CRW_5174.jpg
-
- Huviline
- Postitusi: 210
- Liitunud: 05 Mai 2003, 08:32
- Auto: Golf2 GTI16V, Scirocco MK2 16V
- Asukoht: Tartu/Estonia
???!!!
On siin ikka arvamusi....
4x4 v?i mitte, iga kvaliteetpink n?itab hp nii rattast (a.)kui ka v?ntv?lli otsast(b.) ja samuti transmissioonikulusid(c.), mis 4X4-l on loomulikult suuremad(rattast hp on v?iksem ja pingis saadakse kiirus aegalasemalt ?les). Viimane lihtsalt stardib kiiremini kuna rehvid ei libise teepinnasuhtes niipalju-kuna haardumine on peaaegu poole parem v?rreldes 1-silla vedustega.
Milleks ?hendada kardaan lahti, ei kujuta ette, kuna numbreid see ei muuda! 1-silla pink on odavam ja ei usu et nendel sellidel pole mingit normaalset m??distamise kohta kui see just koduvideo t??pi v?te ei olnud, et lishtsalt kiiresti tulemust teada saada.
Lihtsalt-4x4 veo eelis kaob vast juba peale 50-60 km/h siledal kuival asfaldil (mis on umbes 1-2 sek)ja ega keegi hull j??peal 250 s?itma ei hakka, kus eelis j??davalt kestab selliste v?imsuste juures. Seega kui kiirused on suured ja sile, sirge ja kuiv asfaltkate on 4x4 ainult pidurdavaks asjaoluks.
F??SIKA
Sorry kui millegagi v?ga m??da panin.
4x4 v?i mitte, iga kvaliteetpink n?itab hp nii rattast (a.)kui ka v?ntv?lli otsast(b.) ja samuti transmissioonikulusid(c.), mis 4X4-l on loomulikult suuremad(rattast hp on v?iksem ja pingis saadakse kiirus aegalasemalt ?les). Viimane lihtsalt stardib kiiremini kuna rehvid ei libise teepinnasuhtes niipalju-kuna haardumine on peaaegu poole parem v?rreldes 1-silla vedustega.
Milleks ?hendada kardaan lahti, ei kujuta ette, kuna numbreid see ei muuda! 1-silla pink on odavam ja ei usu et nendel sellidel pole mingit normaalset m??distamise kohta kui see just koduvideo t??pi v?te ei olnud, et lishtsalt kiiresti tulemust teada saada.
Lihtsalt-4x4 veo eelis kaob vast juba peale 50-60 km/h siledal kuival asfaldil (mis on umbes 1-2 sek)ja ega keegi hull j??peal 250 s?itma ei hakka, kus eelis j??davalt kestab selliste v?imsuste juures. Seega kui kiirused on suured ja sile, sirge ja kuiv asfaltkate on 4x4 ainult pidurdavaks asjaoluks.
F??SIKA
Sorry kui millegagi v?ga m??da panin.
-
- Huviline
- Postitusi: 228
- Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
- Asukoht: Stockholm
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 228
- Liitunud: 22 Mär 2004, 12:17
- Asukoht: Stockholm
- Kontakt: