Äkki olete klubilised nii lahked ja annate mulle sellist väga lihtsat ja arusaadavat infot, et mis turbot kasutada ja mida muud veel vaja oleks peale väljalaske jne.
Mootor ise on 1.6 vabalthingav 1986 aasta mootor.
TÄNUDTÄNUD

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Netman112 kirjutas:1.6 tavadiislist pole mõtet turbokat ehitada. suht mitte midagi ei jää alles. st et pead vahetama, kõrgsurve pumba, sisse ja väljalaske kollektori, pihustid, turbo lisama. ja siis veel mootori sisemusse vaja panna tugevamad kolvid td mootorist ja kolvijahutus düüsid. lihtsam on hankida 51kw mootor ja panna sinna k14 turbo. mis tuleb oluliselt varem järgi.
Tänud mõistuse pähe panemise eest, tundub jah lihtsam ja kindlam sebida endale turbodiisel mootorSiim105 kirjutas:Ei hakka pikka juttu kirjutama, sest kõik mida tahtsin kirjutada on siin kirjas. http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... rbo+diisel" onclick="window.open(this.href);return false;
E: Siin teemas on kirjas üks huvitav lasuse http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php? ... rbo+diisel" onclick="window.open(this.href);return false; ''Nimelt sai kaas maha võetud ja kolvid välja...ühel kolvil oli ühe poole juhtpüsk täiesti puruks ja kahel olid suured praod sees, ainult üks tundus visuaalselt OK olevat.
Ilmselt oli põhjuseks eelmise omaniku poolt tehtud mootori remont. Hiljuti oli plokk puuritud ja uued kolvid pandud, aga kas teadlikult või teadmata oli sisse pandud vabalthingava mootori kolvid, mille lõhkumisele aitasid ilmselt kaasa ka vale survega avanevad pihustid(1 oli päris peetis 130 bar ja väga valesti pihustas)''