Probleem Golf 3 GTI käigukastide sobivusega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Probleem Golf 3 GTI käigukastide sobivusega
Nimelt küsimus selline, et enda õnnetuseks avastasin täna käigukasti külge pannes, et ei sobi minu auto külge äsja ostetud kast. Nimelt "nuut" mis peaks käigukastist siduriketta sisse minema on peenem kui minu enda kasti oma. Kas kellelgil on sellist probleemi, ette tulnud ja mis oleks lahenduseks? Teine siduriketas? Midagi kastis ära vahetada?
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Probleem Golf 3 GTI käigukastide sobivusega
Minu küsimus ongi pigem selles, et kas sidurikettad on identsed ja see auk on lihtsalt väiksem?
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Probleem Golf 3 GTI käigukastide sobivusega
Sama läbimõõduga (210 mm), aga õige nuudiga sidurikettaid pandi nt. AAM, ABS (1,8 l monokad), AAZ (1,9 TD) mootoriga G3-dele.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Probleem Golf 3 GTI käigukastide sobivusega
Väga huvitav, ja see ongi normaalne, et sama mootoriga masina pealt pärit, aga nuudid on erinevad?
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Probleem Golf 3 GTI käigukastide sobivusega
Lugesin 1. posti veelkord läbi... Uuel kastil on sisendvõll 28 nuudiga ning siduriketas sul 24 nuudiga? Sellisel juhul on sul juba enne orig. GTI kast (AMC, CHE kõige levinumad tähised) "tavalisega" asendatud.
Re: Probleem Golf 3 GTI käigukastide sobivusega
Juhul kui käigukastist väljuvate nuutide arv on 28 on tegemist TDI-ga. Kui 22 siis ei tea. GTI. nuutide arv on 24.
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2667
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: Probleem Golf 3 GTI käigukastide sobivusega
On ka GTI-del 28 nuudiga (ABF, 2E, ADY, AGG).

T6nis2 kirjutas:Juhul kui käigukastist väljuvate nuutide arv on 28 on tegemist TDI-ga. Kui 22 siis ei tea. GTI. nuutide arv on 24.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi






-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Probleem Golf 3 GTI käigukastide sobivusega
Kast mis oli all oli tähisega, CHE ja kast mille peaks alla panema on tähisega ATH. Ma ei saa enam midagi aru.
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Probleem Golf 3 GTI käigukastide sobivusega
Paistab, et esimese postituse teistkordse ülelugemisega sain sellest hoopis valesti aru. Vaja on siis 24 nuudiga 210mm ketast, millelt seda kõige kergemini leiab, sai kirja pandud siia.
Viimati muutis pppp, 12 Okt 2011, 14:33, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: lingi parandasin ära
Põhjus: lingi parandasin ära
-
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
- Auto: Golf 3 2.9 syncro
- Asukoht: Haapsalu
Re: Probleem Golf 3 GTI käigukastide sobivusega
ATH on 55kw td kast, nii igaks juhuks, kui ei tea. Ostad uue või kasutatud ketta ja ongi mure lahendatud.
-
- Huviline
- Postitusi: 1344
- Liitunud: 27 Jaan 2010, 16:48
- Telefon: 5248471
- Auto: Passat B5 2.7 bi-turbo 4motion
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Probleem Golf 3 GTI käigukastide sobivusega
Seoses mingisugusegi teise kasti alla panemisega kas võib tulla kadusid jõus ka?
Klaasipuru-, klaaskuul-, soodaprits. Kirjuta info@pritsikeskus.com ning teeme detailid puhtaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
- Auto: Golf 3 2.9 syncro
- Asukoht: Haapsalu
Re: Probleem Golf 3 GTI käigukastide sobivusega
Jõud ei kao, aga auto muutub uimasemaks kindlasti selle kastiga.
Re: Probleem Golf 3 GTI käigukastide sobivusega
Auto mootorite VALEDE KÄIGUKASTIDE ÜLEKANNETE kohapealt ütlen ,et---- näide,kui sõidad jalgrattaga maastikul,vale käiguga(ülekanne antud hetkel ei sobi)),tunnetad ju jalgades. Sama on ju auto mootoris. Tema ei ,,higista,, ,kuid vale ülekande korral küsib rohkem kütust.
-
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 05 Mai 2008, 13:56
- Auto: Golf 3 2.9 syncro
- Asukoht: Haapsalu
Re: Probleem Golf 3 GTI käigukastide sobivusega
GTI on tehases disainitud natukene äkilisemaks, 4 ja 5 käik on lühemad che(orig. gti) kastil. Dünaamika halveneb natuke 4 ja 5 käiguga, küll aga kasvab ökonoomsus. Ma ei vaevaks pead ja paneks ATH kasti alla, ainult siduriketas on vaja leida veel õige ju. CHE kastid on üldjuhul tuntavalt kallimad, kui muud 020- kastid, samas on nad kõvasti hoorata saanud juba. Minu kasutatud CHE kast kestis 2000-3000 kilomeetrit, lambist otse sõites lõi üks kord kõrina sisse diffrisse, lõppes see kino tuhande kilomeetri pärast natuke äkilisemalt startided valgusfoori alt. Seda ei oska öelda muidugi, kas gti originaalkastis on mingi asi nõrgem, kui ATH-l.T6nis2 kirjutas:Auto mootorite VALEDE KÄIGUKASTIDE ÜLEKANNETE kohapealt ütlen ,et---- näide,kui sõidad jalgrattaga maastikul,vale käiguga(ülekanne antud hetkel ei sobi)),tunnetad ju jalgades. Sama on ju auto mootoris. Tema ei ,,higista,, ,kuid vale ülekande korral küsib rohkem kütust.
Olen x korda juba kirjutanud, et hea oleks ümber ehitada passati kastile, otsing abiks.