Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Autoks Vento 93a 1.8 66kW Mootor.
Külmalt auto ei taha üldse väga käia, tossab musta ja bensu haisu lööb üles. Näiteks panen hommikul auto käima, mängin õrnalt gaasiga, sureb auto välja. Saab siis kütet liiga palju arvatavasti, segu on liiga rikas?
Soojaks läheb ka aeglaselt ja kui soojaks läheb, on kõik OK, töötab ilusti...kuid hästi hästi natukene pöörded ikka kõiguvad.
Milles siis viga? Kas mootor lihtsalt hõre?
Kui auto ostsin, siis ei näidanud mootori tempi üldse mitte, siis vahetsin selle kollase anduri ära, jahutusvedeliku temp.andur vist? Passatitel on see sinine. Siis hakkas tempi alles näitama...kuid jah, soojaks läheb aeglaselt.
Ja jahutusvedeliku lekib ka hästi hästi natukene sisselaskekolle juurest tagant, seal on see metall punn ees, aga too annab läbi, eilmine omanik oli parandnud toda hermetsiga.
Külmalt auto ei taha üldse väga käia, tossab musta ja bensu haisu lööb üles. Näiteks panen hommikul auto käima, mängin õrnalt gaasiga, sureb auto välja. Saab siis kütet liiga palju arvatavasti, segu on liiga rikas?
Soojaks läheb ka aeglaselt ja kui soojaks läheb, on kõik OK, töötab ilusti...kuid hästi hästi natukene pöörded ikka kõiguvad.
Milles siis viga? Kas mootor lihtsalt hõre?
Kui auto ostsin, siis ei näidanud mootori tempi üldse mitte, siis vahetsin selle kollase anduri ära, jahutusvedeliku temp.andur vist? Passatitel on see sinine. Siis hakkas tempi alles näitama...kuid jah, soojaks läheb aeglaselt.
Ja jahutusvedeliku lekib ka hästi hästi natukene sisselaskekolle juurest tagant, seal on see metall punn ees, aga too annab läbi, eilmine omanik oli parandnud toda hermetsiga.
Viimati muutis Steven, 25 Okt 2011, 18:19, muudetud 2 korda kokku.
VW Mullivann
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Aju temp. andur ehk vigane?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
GTI oskad ehk öelda kuidas kontrollida anduri korrasolekut. Mis peaks olema takistused soojalt ja külmalt anduril.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Külmalt umbes 3...3,5 koomi, soojalt 10x vähem e. 200...300 oomi, see siis umbes-täpselt.Po18 kirjutas:GTI oskad ehk öelda kuidas kontrollida anduri korrasolekut. Mis peaks olema takistused soojalt ja külmalt anduril.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Mina nii tark ei ole volksu kohapealt
Aga kus kohas aju temp.andur on?

VW Mullivann
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Eks ta seal plokikaane küljes olevas jahutuse plastflantsis on - tavaliselt sinine ja 2-klemmiga.Steven kirjutas:Mina nii tark ei ole volksu kohapealtAga kus kohas aju temp.andur on?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Mina sinist ei leidnud kuskil mootoris..kas see on see, kuhu läheb jahutusvedeliku voolik kohe mootori ees, kui kapoti lahti teed?
Passatitel on seal sinine temp andur, Ventol aga sinine...vast toda mõtled?
Passatitel on seal sinine temp andur, Ventol aga sinine...vast toda mõtled?
VW Mullivann
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Nüüd pean tõesti vabandama, Golf/Ventol on see 4-klemmiga ja must andur. Mis klemmipaare peab mõõtma, lambist ei oska kohe öelda - vast keegi kel Autodata aitab infoga.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Mõõdan endal homme ära ja loodan et teemaalgataja saab ka oma auto probleemile lahenduse.
Kokkutulekutel näeme raisk
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Aga mina ikka ei tea, kus kohas see asub..
aga selge, jään ootama
aga selge, jään ootama
VW Mullivann
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
- Telefon: 53733202
- Auto: Audi A4 1.8T Quattro
- Asukoht: Tallinn
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Heiii.
Mul ka autoga viimasel ajal jamad tekkinud. Mootor sama 1.8 66kw mono. Pm siis kui märjemad ilmad olid siis hakkas jama pihta. Ehk, külmalt panen käima ja kui üle 1000 pöörde on, siis töötab kenasti, aga kui mootor soojaks hakkab minema, sinna 8-900 peale siis pöörded langevad, langevad ja langevad kuni välja sureb. Vahepeal tuleb lihtsalt gaasi juurde anda. Soojalt töötab hästi ilusti. Juhtus korra ka see, et maanteel hakkas mootor "pooma" ja kütet võttis rohkem pea poolteist liitrit.
Vahetatud on nagu absull tempi andurid, lambda pool aastat tagasi, küünlad, küünlajuhtmed, rootor, jagaja kaas. Ei oska enamviga kusagilt otsida. Tühikäigumootor ei või olla? Või äkki kütusefilter? Teisi asju ei oska lihtsalt enam otsida.
Anre.
Mul ka autoga viimasel ajal jamad tekkinud. Mootor sama 1.8 66kw mono. Pm siis kui märjemad ilmad olid siis hakkas jama pihta. Ehk, külmalt panen käima ja kui üle 1000 pöörde on, siis töötab kenasti, aga kui mootor soojaks hakkab minema, sinna 8-900 peale siis pöörded langevad, langevad ja langevad kuni välja sureb. Vahepeal tuleb lihtsalt gaasi juurde anda. Soojalt töötab hästi ilusti. Juhtus korra ka see, et maanteel hakkas mootor "pooma" ja kütet võttis rohkem pea poolteist liitrit.
Vahetatud on nagu absull tempi andurid, lambda pool aastat tagasi, küünlad, küünlajuhtmed, rootor, jagaja kaas. Ei oska enamviga kusagilt otsida. Tühikäigumootor ei või olla? Või äkki kütusefilter? Teisi asju ei oska lihtsalt enam otsida.
Anre.
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Testrid kätte ja kontrollimaGTI kirjutas:Nüüd pean tõesti vabandama, Golf/Ventol on see 4-klemmiga ja must andur. Mis klemmipaare peab mõõtma, lambist ei oska kohe öelda - vast keegi kel Autodata aitab infoga.

Andur.JPG
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Tunnustatud
- Postitusi: 627
- Liitunud: 30 Aug 2009, 15:09
- Telefon: 53644681
- Auto: VW Touareg 2005 2,5TDI, Partner Tepee 2013, VW Passat B4 VR6 man.Opel Frontera 2,5 TD.Nordkapp 17 120 Hp 87a.
- Asukoht: Tallinn
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
www.autoravi.eu Diagnostika enamus autodele,Püsikiirushoidjate paigaldus,Hammasrihmade vahetus. Autode remont ja hooldus(Fuchs ja Mobil 1 õlid) , Karpide vahetus ja plekitööd,3D sillastend 53644681
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
- Telefon: 53733202
- Auto: Audi A4 1.8T Quattro
- Asukoht: Tallinn
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Kuidas sellist asja kontrollida saab? Kusagil töökojas vaja mõõtma hakata? 

-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
- Telefon: 53733202
- Auto: Audi A4 1.8T Quattro
- Asukoht: Tallinn
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Täna veel avastasin seda ka, et viskab pöörded madalale juba 50-55 kraadi juures, aga peaks ju kusagil 70 alles normaalse 800 pöörde juures töötama? Või ma eksin? Näppisin veel monopritse patja (liigutasin edasitagasi) ei mingit muutust. Temp. anduri kontakti lahti ühendamisest muutus aint see, et viskas pöörded 1500 peale ja nii ta töötas edasi, tagasi pannes läks jälle madalaks....
Mingeid ettepanekuid veel?
Mingeid ettepanekuid veel?
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
- Telefon: 53733202
- Auto: Audi A4 1.8T Quattro
- Asukoht: Tallinn
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Jama veel jätkub. Saime tempi anduri takistused mõõdetud, olid okei, aga seal pritsungi juures see intake air sensoril näitas nulli ja samuti ka idle speed controlil (ei tea kumb on kumb). Ja auto puterdab ikka mõnuga ning nüüd on hakanud välja ka surema kohapeal. Isegi soojana. Täiesti külmalt on okei.
Abi palun?
Abi palun?
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
- Telefon: 53733202
- Auto: Audi A4 1.8T Quattro
- Asukoht: Tallinn
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Oeh, ma räägin siin nüüd monoloogi. Loodan veel siiski abi saada.
Mõõtsin täna veel asja üle. Intake temp. oli kusagil 30-40 kraadi juures 10 000? Samas temp. andur oli 1070 midagi. Ning see tühikäigu regulaator vist (idle control actuator) oli 1 ja 2 kontakti vahel normaalne, ei ületanud piiri (100 kandis midagi) aga 3 ja 4 vahel oli gaasitross tavalses asendis 3 ja ei muutunud temp. muutudes ja gaas lahti ei näidanud mitte üldse. Ei oska siit järeldust teha, kas siis see intake sensor on õhtul? Saab seda vahetada üldse eraldi? Või on ka tühikäigu regulaator otsa saamas?
Mõõtsin täna veel asja üle. Intake temp. oli kusagil 30-40 kraadi juures 10 000? Samas temp. andur oli 1070 midagi. Ning see tühikäigu regulaator vist (idle control actuator) oli 1 ja 2 kontakti vahel normaalne, ei ületanud piiri (100 kandis midagi) aga 3 ja 4 vahel oli gaasitross tavalses asendis 3 ja ei muutunud temp. muutudes ja gaas lahti ei näidanud mitte üldse. Ei oska siit järeldust teha, kas siis see intake sensor on õhtul? Saab seda vahetada üldse eraldi? Või on ka tühikäigu regulaator otsa saamas?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Tegelikult võiks su saaga lahendamist alustada veakoodide lugemisest. Eelnev postitus on piisavalt segane et asjast selget pilti saada - tühik. regulaatori (idle control actuator) väärtused ei tohiks olla sõltuvad mootori temp.-st. Vigased andurid peaks andma veakoodi ajusse.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
- Telefon: 53733202
- Auto: Audi A4 1.8T Quattro
- Asukoht: Tallinn
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Jep, usun seda. Aga selpuhul, mis ma siin keerutan. Oskab keegi öelda, kus saab mõistliku hinna eest diagnosti teha? Tallinnas täitsa vast sobiks.GTI kirjutas:Tegelikult võiks su saaga lahendamist alustada veakoodide lugemisest. Eelnev postitus on piisavalt segane et asjast selget pilti saada - tühik. regulaatori (idle control actuator) väärtused ei tohiks olla sõltuvad mootori temp.-st. Vigased andurid peaks andma veakoodi ajusse.
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 15 Dets 2009, 17:38
- Telefon: 53733202
- Auto: Audi A4 1.8T Quattro
- Asukoht: Tallinn
Re: Järjekordne jama 1.8 mootoriga
Tekkis pisike küsimus. Kuna küsija suupihta üldiselt ei lööda, siis proovida võib.
Pm, et kas kellelgil Tallinna kandis tühikäigumootorit laenata pole, et veenduda kas anomaalia seisneb selles? Vb mõnel vedeleb mõni niisama garaažis või teine variant oleks lihtsalt kiire vahetus teha ja proovida? Autoks siis endiselt G3 1993, 1.8 66kw monopritse.
Ette tänades, Anre.
Pm, et kas kellelgil Tallinna kandis tühikäigumootorit laenata pole, et veenduda kas anomaalia seisneb selles? Vb mõnel vedeleb mõni niisama garaažis või teine variant oleks lihtsalt kiire vahetus teha ja proovida? Autoks siis endiselt G3 1993, 1.8 66kw monopritse.
Ette tänades, Anre.