G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Olen käinud diagnostis nii Autoasis, kui Forssis, kindlat ei suudetud midagi tuvastada. Forss arvas, et ehk lambda või õhulugeja, aga ehku peale ei tahaks vahetada.
Ülevaatusel öeldi, et CO on kõrge ja segu vale. Pöörded pidavat ka kõikuma kõvasti.
Ideid? Tahaks proovida töökorras õhulugejaga, aga pole võtta kuskilt.
Ülevaatusel öeldi, et CO on kõrge ja segu vale. Pöörded pidavat ka kõikuma kõvasti.
Ideid? Tahaks proovida töökorras õhulugejaga, aga pole võtta kuskilt.
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Nov 2009, 15:58
- Auto: VW Passat '95 1.8 55kW;VW Golf III '92 1.9D 47kW
- Asukoht: Viljandimaa
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Õhulugejat sai ka nii kontrollida, et võtad juhtme järelt ära ja proovid, kas on mingi muutus mootori töös või mitte. Kui muutust pole, on ilmselt õhulugeja omadega otsas.
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
mismoodi need muutused väljenduma peaks? pöörded veel rohkem kõikuma?
kas ma peaks asja lahti ühendama ja sõitma minema?(muidu ei saa jõudlusest aimu)
kas ma peaks asja lahti ühendama ja sõitma minema?(muidu ei saa jõudlusest aimu)
-
- Huviline
- Postitusi: 88
- Liitunud: 05 Nov 2009, 15:58
- Auto: VW Passat '95 1.8 55kW;VW Golf III '92 1.9D 47kW
- Asukoht: Viljandimaa
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Põhimõtteliselt iga muutus, mis leiab aset kohe peale juhtme ära võtmist õhulugeja küljest, väljendab lugeja enda töökorda, st laias laastus kui juhtme lahtiühendamisel midagi ei muutu, peaks asi omadega otsas olema. Jõuetusest reeglina jah muudmoodi aru ei saa, kui vaid sõites.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
ehk siis võtad pistiku lahti ja lähed proovisõidulerpringi kirjutas:keset mootori tööd ühendan lahti jublaka?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Ühendasin õhulugeja lahti ja proovisõidul käidud. Alguses külma mootoriga gaasi andes puterdas küll kõvasti rohkem ning jõudu polnud üldse, isegi kui minut sõidetud sai. Ühtlasi tuli tagant suitsu rohkem. Kui tagasi ühendasin, siis suitsu enam ei tulnud ning jõudu oli ka rohkem.
Järgmine asi, mida testima peaks, oleks vist lambda, kuna isegi forssi poisid mainisid raportis, et äkki lambda valetab. Kas selle testimiseks on ka mingeid koduseid nippe või teate ehk kohta, mis testimisel ei eelda, et ma pean igal juhul selle lambda ära ostma?
Järgmine asi, mida testima peaks, oleks vist lambda, kuna isegi forssi poisid mainisid raportis, et äkki lambda valetab. Kas selle testimiseks on ka mingeid koduseid nippe või teate ehk kohta, mis testimisel ei eelda, et ma pean igal juhul selle lambda ära ostma?
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Ei pruugi isegi näidata lambda viga, kui arvuti taga käid. Ise saanud selle murega kakelda juba 3 aastat, korduvalt arvuti taga istutud ja oldud, saanud juba veermiku ja pidureid arendada. Kuid nüüd sai siis oldud 3 tundi arvuti taga+ pluss ossi taga ja tuli välja, et tagumine lambda, ehk diagnoosi lambda valetab, mitte palju, kuid piisavalt, et küttesegu totaalselt vale oleks.rpringi kirjutas:Ühendasin õhulugeja lahti ja proovisõidul käidud. Alguses külma mootoriga gaasi andes puterdas küll kõvasti rohkem ning jõudu polnud üldse, isegi kui minut sõidetud sai. Ühtlasi tuli tagant suitsu rohkem. Kui tagasi ühendasin, siis suitsu enam ei tulnud ning jõudu oli ka rohkem.
Järgmine asi, mida testima peaks, oleks vist lambda, kuna isegi forssi poisid mainisid raportis, et äkki lambda valetab. Kas selle testimiseks on ka mingeid koduseid nippe või teate ehk kohta, mis testimisel ei eelda, et ma pean igal juhul selle lambda ära ostma?
Seega, alustaks mina sealt, pluss alustaks ka küünalde vahetus.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
küünalde + juhtmete vahetus tehtud 3 kuud tagasi...
arvuti taga veakoode vaadates forss selgusele ei jõudnud, kas lambda on katki või mitte, seega veakoodide abil asja lahendada on ilmselt võimatu. Kuidas seda veel testida saab? Katki ta ilmselgelt pole, kuna veakoodist seda ei loe, aga ta võib valetada.
arvuti taga veakoode vaadates forss selgusele ei jõudnud, kas lambda on katki või mitte, seega veakoodide abil asja lahendada on ilmselt võimatu. Kuidas seda veel testida saab? Katki ta ilmselgelt pole, kuna veakoodist seda ei loe, aga ta võib valetada.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
On su autol 1 või 2 lambdat peal?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Ei oska öelda.. Kuidas teada saaks?
98' 1,6 74kw manual
98' 1,6 74kw manual
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 499
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
sellel motol on lambdasi üks, asub enne katalüsaatorit.
Tundub, et mootor saab lisaõhku, sellest ka kütuse segu paigast ära ja turtsub.
Tundub, et mootor saab lisaõhku, sellest ka kütuse segu paigast ära ja turtsub.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Kuskilt netist jäi silma, et kui CO on kõrge, siis on segu liiga rikas ja seega õhku liiga vähe just...
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
ilmselt oleks odavam 50€ uus lambda osta, kui uuesti diagnosti minna? seekord mõtlesin muidu truumu autosse minna...
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
sai VAG-COMiga vigu vaadatud ja viskas sellised errorid:
3 Faults Found:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-10 - Upper Limit - Intermittent
00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Readiness: N/A
Kindlasti lambda katki või võib midagi veel olla?
3 Faults Found:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-10 - Upper Limit - Intermittent
00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Readiness: N/A
Kindlasti lambda katki või võib midagi veel olla?
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
00537 - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00537" onclick="window.open(this.href);return false;

Viimati muutis VWM, 03 Nov 2011, 15:09, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Osa võib seal kindlasti vanu koode olla - kas ära kustutades tulevad tagasi?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Kustuta jhm vead ära ja vaata kas tulevad tagasi.
Aga MAFi kontrolliks inffi

Aga MAFi kontrolliks inffi
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
forss nullis kuu aega tagasi vead ära, kui nende juures diagnostis käis, seega kõik vead peaksid aktuaalsed olema.
proovin homme vead ära nullida ja vaadata, mis saab...
kas õhulugeja volte mõõtes pean laskma töötada, siis tagant ära võtma? muidu ei pääse ju ligi, et mõõta?
juhtmed, nii palju kui nägin, paistsid terved olevat.
proovin homme vead ära nullida ja vaadata, mis saab...
kas õhulugeja volte mõõtes pean laskma töötada, siis tagant ära võtma? muidu ei pääse ju ligi, et mõõta?
juhtmed, nii palju kui nägin, paistsid terved olevat.
Viimati muutis rpringi, 03 Nov 2011, 17:50, muudetud 2 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
kui ingliskeelt mõikad, siis üleval piltidel on samm-sammult kirjas, kuidas mõõta - e. esimesel pildil (toite kontroll) võtad pistiku lahti, teisel juhul (signaali kontroll) on pistik küljes, aga juhtmetele (klemmidele) peab olema ligipääs. Elektrikel on selleks olemas spets. ühendusklemmid, tavaelus piisab nõelaga juhtme isolatsioonist läbi lükata.rpringi kirjutas: kas õhulugeja volte mõõtes pean laskma töötada, siis tagant ära võtma? muidu ei pääse ju ligi, et mõõta?
Viimati muutis GTI, 03 Nov 2011, 20:22, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Keera õhulugeja kopsiku küljest ära. Siis saab ju juba rohkem liigutada. See testimise hetk ei juhtu ilma filtrita küll midagi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
dellu, pigem oli küsimus selles, et juhendis oli kirjas, et kindlasti peab asi küljes olema samal ajal, kui pinget mõõdan...
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
No aga seda ma mõtlesingi ju, et auto käib. Õhulugeja kinnitub õhukogujasse poltidega. Kui sealt poolt lahti lasta (õhulugeja oma lõdviku otsa jääb alles). Siis saad juba väänata teda niipalju, et saab pistikule ligi. Samas see pistik oli vist nukaga kattega, aga see kate vast käib ära ümbert.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Kustutasime vead ära ja tagasi ei tulnud ühtegi viga(kohapeal mootoriga seistes).
Peale 2h-st sõitu tuli tagasi:
1 Fault Found:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-00 - Upper Limit
Põhjus, miks teised tagasi tulnud, on tegelikult väga loogiline: nad olid tekkinud seetõttu, et ma ju katsetasin, kas õhulugeja töötab, võttes selle tagant ära. Aju aga salvestas vea, et õhulugeja puudu)
Hirmsasti kutsub lambdat vahetama, aga lugesin sealt saidilt, et võivad ka teised asjad olla, mis kütusekogust muuta võivad.
Kas keegi oskab soovitada, mis lambdat osta(b/a varuosa, mis firma) ja kust seda osta võiks, et odav oleks?
Peale 2h-st sõitu tuli tagasi:
1 Fault Found:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-00 - Upper Limit
Põhjus, miks teised tagasi tulnud, on tegelikult väga loogiline: nad olid tekkinud seetõttu, et ma ju katsetasin, kas õhulugeja töötab, võttes selle tagant ära. Aju aga salvestas vea, et õhulugeja puudu)
Hirmsasti kutsub lambdat vahetama, aga lugesin sealt saidilt, et võivad ka teised asjad olla, mis kütusekogust muuta võivad.
Kas keegi oskab soovitada, mis lambdat osta(b/a varuosa, mis firma) ja kust seda osta võiks, et odav oleks?
- VWM
- Huviline
- Postitusi: 969
- Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
- Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
- Asukoht: Internet
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
mine forssi ja küsi...neil seal tavaliselt üks kallis nn. originaal ja siis b osa odavam
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /