1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Sain maanteesõidul ära mõõdetud oma passati kütusekulu ja see number olles autos üksinda ja sõites kiirusega 95km /h tuli 7,2 . Õhufilter on 3000 km sõitnud, samakaua ka õli ja kütuse filter. Kas võib mõjutada see, et originaalis on 14 " veljed aga mul on 15 " veljed all ? Niipalju kui ma kuulnud olen võiks see kütusekulu number väiksem olla. Ehk on kellegil mingi hea mõte?
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Mitu kw mootoril on? Mul endal 66 kw ja 15 tollise rattaga universaal passat ja saan maanteel 4,5 keskmiseks. Nüüd talveks sai alla 14 tollised ja pöörded maanteel tõusid. Ilmselt läheb sõit kulukamaks 

Viimati muutis kuusk623, 30 Okt 2011, 12:57, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 07 Mai 2007, 16:56
- Auto: Passat B5,5 4-Motion
- Asukoht: Tartu
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Esimese hooga küsiks teemaalgatajalt, mismoodi sa nn keskmist arvestasid?
Võibolla mõõteveaga lihtsalt see küttekulu mõõtmise tulemus.
Võibolla mõõteveaga lihtsalt see küttekulu mõõtmise tulemus.
tel 5015578
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Tanklas paak ääreni täis, sõitsin 263 km (Haapsalu- Tartu) ja olin taas tanklas - lasin paagi ääreni täis ning arvutasin kütusekulu välja. 55 kw on masin.
Viimati muutis lendur3, 30 Okt 2011, 17:07, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 14 Okt 2006, 12:56
- Telefon: 53330121
- Auto: VW Passat 1,9TD syncro
- Asukoht: Pärnu
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Kas ja kui palju musta suitsu tuleb näiteks kiirendamisel? Viga vb pihutites või silindrisurvetes. Kütuse etteanne liiga peale keeratud vb. Pidurid peal äkki? Kehv kütuse kvaliteet? Biodiislit sööb see mootor tavakulust rohkem millegipärast.
vw meest ei muuda kuid mees vw-it küll
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Pidurid ei ole peal. Musta suitsu tuleb kui väga pöördesse lasta. Tahokat mul pole, seega täpset pöördevahemikku ei oska öelda. Kuidas pihustite viga kindlaks teha? Kütuse kvaliteet peaks okei olema. Tavaline tankla kütus.Kütuse etteande all mõtlesid pumba küljest keeratavat segukruvi? Kas selle reguleerimine käib tunde järgi või on seal mingisugused teatud pöörded (palju see peab olema välja keeratud) ?
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Vahet pole, mis velg. Räägi rehvist, mis seal veljel peal on.
Vaata, et tagasivoolu torudest midagi ei immitse(pihustite ymbrus märg)
Vaata, et tagasivoolu torudest midagi ei immitse(pihustite ymbrus märg)
Viimati muutis romeoD, 31 Okt 2011, 13:41, muudetud 1 kord kokku.
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Peal on 15" 60 kõrge ja 195 lai rehv. Pihustite ümbrus on kuiv. Tagasivoolus lekkeid ei märganud.
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
äkki katalüsaator või lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur on õhtal ?
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Kas mitte juttu pole diislist?fatedog kirjutas:äkki katalüsaator või lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur on õhtal ?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Srry,my bad,ajasin mõtted segamini !rako kirjutas:Kas mitte juttu pole diislist?fatedog kirjutas:äkki katalüsaator või lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur on õhtal ?

Aga mul on sama probleem,nüüd kui ilmad läksid märjaks ja jahedamaks hakkas auto korraga järsult meeletult kütust sööma,poole paagiga sain sõita 300 ja natuke peale kilomeetreid.See on puhtalt linna sõit.see on siis u 8-9 l sajale.Ja mõtlengi et mis seda põhjustada võib ?
Minul on 96.a 66 kw-ne tdi.
Viimati muutis Anonymous, 20 Dets 2011, 16:08, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 20 Dets 2011, 18:52
- Telefon: 51966886
- Auto: 1987 1.6D golf II , Passat 1992 1.9td, passat 1990 1.8
- Asukoht: Lõuna - Võrumaa
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
kuidas masin käivitub samamoodi nagu ennem soojalt/külmalt. Kas kiirendus/jõudlus ka muutunud kehvemaks või midagi?
Eelmine nädal minul oma tavadiisel võttis palju kütet mingi 3 liitrit rohkem kui tavaliselt ja ei läinud soojalt käima korralikult.(käivitusprobleem oli juba pikemat aega juba) Keerasin pihutsid maha kontrollisin ise ära ning minul kõik pihustid "kusesid"W juba 110 bar juures kuigi pihustus peab olema 130 bar juures .
Eelmine nädal minul oma tavadiisel võttis palju kütet mingi 3 liitrit rohkem kui tavaliselt ja ei läinud soojalt käima korralikult.(käivitusprobleem oli juba pikemat aega juba) Keerasin pihutsid maha kontrollisin ise ära ning minul kõik pihustid "kusesid"W juba 110 bar juures kuigi pihustus peab olema 130 bar juures .
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Minuoma käivitub ilusti iga ilmaga,sellega probleeme pole ja jõudlus ning kiirendus pole ka muutunud,vähemalt märgatavalat küll mitte.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 20 Dets 2011, 18:52
- Telefon: 51966886
- Auto: 1987 1.6D golf II , Passat 1992 1.9td, passat 1990 1.8
- Asukoht: Lõuna - Võrumaa
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Palju ta ennem võttis ? Postitusest loen välja , et sa ei tea ta varasemat küttekulu.
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
varasemalt sain 5 liitriga linnas hakkama,kasutades mitte kõige uimasemat sõidustiili.koemets kirjutas:Palju ta ennem võttis ? Postitusest loen välja , et sa ei tea ta varasemat küttekulu.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 20 Dets 2011, 18:52
- Telefon: 51966886
- Auto: 1987 1.6D golf II , Passat 1992 1.9td, passat 1990 1.8
- Asukoht: Lõuna - Võrumaa
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Juhuks kui keerama asud!lendur3 kirjutas:Pidurid ei ole peal. Musta suitsu tuleb kui väga pöördesse lasta. Tahokat mul pole, seega täpset pöördevahemikku ei oska öelda. Kuidas pihustite viga kindlaks teha? Kütuse kvaliteet peaks okei olema. Tavaline tankla kütus.Kütuse etteande all mõtlesid pumba küljest keeratavat segukruvi? Kas selle reguleerimine käib tunde järgi või on seal mingisugused teatud pöörded (palju see peab olema välja keeratud) ?
Kütuse kruvi keera veerand tiiru kaupa (päripäeva kütust juurde/vastupäeva kütust maha) Selle regull tehakse muidu pumbastendis ära aga pumba kulumisest tingituna jääb kütusekogus aastatega väiksemaks ja võiks korrigeerida juurde. Kütusekulu muutub ka suureks siis kui pumbast on kütus väga maha keeratud. Sest soovitud kiiruse saavutamiseks tuleb anda rohkem gaasi ja kulub rohkem aega, mis viib kulu üles.
Aga sul kuskilt ei leki pump, tagasivoolud, paak ise! või mujalt. Nurgaregulaatori hoob ka midagi mõjub (see mida salongist külmkäivituse ajal sikutada saab)
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 04 Nov 2011, 11:22
- Auto: vw passat, 1.9 td, 55kw!
- Asukoht:
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Autoks Passat 1991 1.9 td 55kw!
Endal sai pumpa maha keeratud. 2he korraga peaaegu pool tiiru! Kytuse kulu langust märgata ei ole.. pigem oleks nagu kytte kulu suurenenud aga jahh mootori jõudluses on kyll märgatav vahe sees(võrreldes sellega mis ta enne keeramist oli). Hetkel nagu musta tagant nähe ei ole. Jaheda või kylma mootoriga(nii palju miinustega nagu see talv seda pakkunud on) käivitub hästi, kergelt sooja mootoriga nagu kergelt ketrab ( see siis kui mootor on juba nii võrd soe, et eelsyyte kyynlaid taha ei võta, tuluke armatuuris vähemalt põlema ei lähe... aga täis töösooja mootoriga käivutub jälle sama edukalt kui kylmalt).
Mureks olekski see et tahaks kütuse kulu saada alla 6l sajale... hetkel jääb 6.5 juurde või nõksa rohkemgi...
Mis ehk eripäraks, on see et algselt viskas musta tugevalt ja mingite pööreteni oli kergelt nagu hingest kinni.. saavutas pöörded kätte läx reipalt edasi... aga sai lahti ühendatud see magnetklapp millest läheb vaakum voolik selle EGR klapini( vist kannab sellist nime, kui see pole nii siis parandage, saan kahh teada kuidas seda õieti nimetatakse) ja siis töötas mootor hästi.. ilma musta tahmata ning elas ka madalatel pööretel reipalt
Endal sai pumpa maha keeratud. 2he korraga peaaegu pool tiiru! Kytuse kulu langust märgata ei ole.. pigem oleks nagu kytte kulu suurenenud aga jahh mootori jõudluses on kyll märgatav vahe sees(võrreldes sellega mis ta enne keeramist oli). Hetkel nagu musta tagant nähe ei ole. Jaheda või kylma mootoriga(nii palju miinustega nagu see talv seda pakkunud on) käivitub hästi, kergelt sooja mootoriga nagu kergelt ketrab ( see siis kui mootor on juba nii võrd soe, et eelsyyte kyynlaid taha ei võta, tuluke armatuuris vähemalt põlema ei lähe... aga täis töösooja mootoriga käivutub jälle sama edukalt kui kylmalt).
Mureks olekski see et tahaks kütuse kulu saada alla 6l sajale... hetkel jääb 6.5 juurde või nõksa rohkemgi...
Mis ehk eripäraks, on see et algselt viskas musta tugevalt ja mingite pööreteni oli kergelt nagu hingest kinni.. saavutas pöörded kätte läx reipalt edasi... aga sai lahti ühendatud see magnetklapp millest läheb vaakum voolik selle EGR klapini( vist kannab sellist nime, kui see pole nii siis parandage, saan kahh teada kuidas seda õieti nimetatakse) ja siis töötas mootor hästi.. ilma musta tahmata ning elas ka madalatel pööretel reipalt
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 20 Dets 2011, 18:52
- Telefon: 51966886
- Auto: 1987 1.6D golf II , Passat 1992 1.9td, passat 1990 1.8
- Asukoht: Lõuna - Võrumaa
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
to passat ski
kui sul kütte kulu pigem suurenes siis ise keeraks küll veerand tiiru vähemalt kütet peale või kogu ulatuses mis sa maha keerasid. Kuna sul võib olla kogus nüüd liiga väike ja pead rohkem gaasi andma , et saavutada sama kiirus ja jõudlus nagu enne vähema gaasiga.
Kui sul egr klapi vaakumi tagant ühendades asi paranes siis sul klapp lekib ja laseb gaase läbi kogu aeg. Kuna egr on tehtud , et mõelda roheliselt, nimelt ühtlasel kiirusel kerge koormusega avatakse egr klappi , et lasta heitgaase uuesti sisselaskesse, mis peaks puhastama uuesti põletamise teel heitgaase. Kuna aga see heitgaaside uuesti silindrisse laskmine muudab põlemist kehvemaks siis jõudlus kannatab. Pakuks , et selle pärast võis sul olla vabalt masin hingest kinni algselt kui aga saavutas teatud pöörded ja koormus langes seoses kiiruse suurenemisega siis edasi enam egr ei mõjuta nii tuntavalt mootori tööd.
Kui uut klappi osta ei ole isu siis nii vanal masinal -kuna õhulugejat pole saab egr toru nn pimedaks teha - lõikad sinna egr toru flantsi vahele paraja plekitüki (kaks plekkpurgi seinapaksust umbes) et torust heitgaase sisselaskesse lasta ei saaks. Peaksid saama siis mineku tagasi.
kui sul kütte kulu pigem suurenes siis ise keeraks küll veerand tiiru vähemalt kütet peale või kogu ulatuses mis sa maha keerasid. Kuna sul võib olla kogus nüüd liiga väike ja pead rohkem gaasi andma , et saavutada sama kiirus ja jõudlus nagu enne vähema gaasiga.
Kui sul egr klapi vaakumi tagant ühendades asi paranes siis sul klapp lekib ja laseb gaase läbi kogu aeg. Kuna egr on tehtud , et mõelda roheliselt, nimelt ühtlasel kiirusel kerge koormusega avatakse egr klappi , et lasta heitgaase uuesti sisselaskesse, mis peaks puhastama uuesti põletamise teel heitgaase. Kuna aga see heitgaaside uuesti silindrisse laskmine muudab põlemist kehvemaks siis jõudlus kannatab. Pakuks , et selle pärast võis sul olla vabalt masin hingest kinni algselt kui aga saavutas teatud pöörded ja koormus langes seoses kiiruse suurenemisega siis edasi enam egr ei mõjuta nii tuntavalt mootori tööd.
Kui uut klappi osta ei ole isu siis nii vanal masinal -kuna õhulugejat pole saab egr toru nn pimedaks teha - lõikad sinna egr toru flantsi vahele paraja plekitüki (kaks plekkpurgi seinapaksust umbes) et torust heitgaase sisselaskesse lasta ei saaks. Peaksid saama siis mineku tagasi.
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 04 Nov 2011, 11:22
- Auto: vw passat, 1.9 td, 55kw!
- Asukoht:
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Aga kas mul on EGR klappi juhtiv see magnetklapp ahelast yldse välja võetud(vaakum voolik kyljest ära tõmmatud, ning ka juhtme pistik kyljest tõmmatud).. ka siis on nö minek normaalne. Kas ma siis nii ei tohi liiklemist jätkata? Et kas niimodi mootorit töös hoides mõjutab midagi negatiivselt!?!
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 20 Dets 2011, 18:52
- Telefon: 51966886
- Auto: 1987 1.6D golf II , Passat 1992 1.9td, passat 1990 1.8
- Asukoht: Lõuna - Võrumaa
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Passat´ski kirjutas:Aga kas mul on EGR klappi juhtiv see magnetklapp ahelast yldse välja võetud(vaakum voolik kyljest ära tõmmatud, ning ka juhtme pistik kyljest tõmmatud).. ka siis on nö minek normaalne. Kas ma siis nii ei tohi liiklemist jätkata? Et kas niimodi mootorit töös hoides mõjutab midagi negatiivselt!?!
Põhimõttelsielt on ju ok kui võtsid vaakumi tagant aga lollikindlam oleks ikka toru pimedaks teha, sest äkki hakkab see magnetklapp kunagi lekkima siis kaob sul ka kohe pidurivõimendil ka vaakum ära. Sest vaatasin oma 1992 a 1.9 55 kw td pealt , et vaakum neil ühes ahelas. Aga igaüks tea ise kuidas talle lihtsam ja loogilisem tundub.
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 04 Nov 2011, 11:22
- Auto: vw passat, 1.9 td, 55kw!
- Asukoht:
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Selge! Polnud selle vaakumi systeemiga ise nii kaugele mõelnudki 

- erki1974
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 20 Juun 2008, 00:01
- Telefon: 56458883
- Auto: VW Passat 2,0 4WD 130 kw R-Line 12.2013
- Asukoht: Viljandimaa
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
Kas pole targem see pump stendi viia? Ei ole mõtet ehku peale seda torkida. Lased korralikult paika panna ja siis lähed vigade otsimisega edasi kui probleemid jätkuvad.koemets kirjutas:Juhuks kui keerama asud!lendur3 kirjutas:Pidurid ei ole peal. Musta suitsu tuleb kui väga pöördesse lasta. Tahokat mul pole, seega täpset pöördevahemikku ei oska öelda. Kuidas pihustite viga kindlaks teha? Kütuse kvaliteet peaks okei olema. Tavaline tankla kütus.Kütuse etteande all mõtlesid pumba küljest keeratavat segukruvi? Kas selle reguleerimine käib tunde järgi või on seal mingisugused teatud pöörded (palju see peab olema välja keeratud) ?
Kütuse kruvi keera veerand tiiru kaupa (päripäeva kütust juurde/vastupäeva kütust maha) Selle regull tehakse muidu pumbastendis ära aga pumba kulumisest tingituna jääb kütusekogus aastatega väiksemaks ja võiks korrigeerida juurde. Kütusekulu muutub ka suureks siis kui pumbast on kütus väga maha keeratud. Sest soovitud kiiruse saavutamiseks tuleb anda rohkem gaasi ja kulub rohkem aega, mis viib kulu üles.
Aga sul kuskilt ei leki pump, tagasivoolud, paak ise! või mujalt. Nurgaregulaatori hoob ka midagi mõjub (see mida salongist külmkäivituse ajal sikutada saab)
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: 1.9 td 1995 a võtab liiga palju kütust
minul saaga jätkub,termostaat sai vahetatud,filtrid ja õli ka vahetatud,jahutus süsteem puhastatud ja uus tosool sees,sooja puhub kll sisse ja mootor läheb ka nüüd soojaks aga kütust kaob ikka paagist meeletult ! vaatasin kapoti alla ka,kuskit ei leki,põhja alt vaatasin ka voolikuid,ei näinud leket.
Mida veel vaadata või teha ?
Mida veel vaadata või teha ?