Passat 1,8 79kw ei lähe käima...
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat 1,8 79kw ei lähe käima...
Kui auto sain siis käis halvasti...tühikäigul käis aga nagu varbaga gaasi andsin poos kinni.
Võtsin hammasrihma maha, plokikaane ka maha (et vaadata mis karul kõhus)ja lappasin uute asjadega kokku tagasi, aga nüüd nali selline, et ei lähe üldse enam käima.
Kõik märgid ja värgid on paigas (umbes 5x olen üle vaadanud), kütus tuleb ka peale nagu kraanist...küünlad sädelevad nii, et paneks kasvõi naabrimeeste autod ka käima.
Aga starterit andes törtsub ainult aegajalt ja lööb küünlad märjaks.
Kuna ma igapäevaselt auto parandamisega ei tegele (vahepeal ainult hobikorras) siis ehk oskab mõni teadjam mees öelda millele tähelepanu peaks pöörama.
Terv.
Marko
Võtsin hammasrihma maha, plokikaane ka maha (et vaadata mis karul kõhus)ja lappasin uute asjadega kokku tagasi, aga nüüd nali selline, et ei lähe üldse enam käima.
Kõik märgid ja värgid on paigas (umbes 5x olen üle vaadanud), kütus tuleb ka peale nagu kraanist...küünlad sädelevad nii, et paneks kasvõi naabrimeeste autod ka käima.
Aga starterit andes törtsub ainult aegajalt ja lööb küünlad märjaks.
Kuna ma igapäevaselt auto parandamisega ei tegele (vahepeal ainult hobikorras) siis ehk oskab mõni teadjam mees öelda millele tähelepanu peaks pöörama.
Terv.
Marko
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Passat 1,8 79kw ei lähe käima...
Süüde ikka on õige?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Passat 1,8 79kw ei lähe käima...
No teoreetiliselt peaks ju olema kui märgid on paigas ja jagaja ka märgi järgi paigas.
Reaalsus on muidugi teine asi aga kui jagaja ka märgi järgi paigas siis peaks ju vähemalt lubama aga see kolakas ei tee põhimõtteliselt midagi.
Eks homme kontrollin selle süüte asja veel igaksjuhuks üle...
Reaalsus on muidugi teine asi aga kui jagaja ka märgi järgi paigas siis peaks ju vähemalt lubama aga see kolakas ei tee põhimõtteliselt midagi.
Eks homme kontrollin selle süüte asja veel igaksjuhuks üle...
-
- Huviline
- Postitusi: 629
- Liitunud: 27 Veebr 2009, 21:46
- Telefon: 5182668
- Auto: Vw Polo Coupe
- Asukoht: Tartust 18 Km Viljandi poole
Re: Passat 1,8 79kw ei lähe käima...
Äkki mass oli puudulik ja lasid aju läbi? Sest kui ma enda auto aju läbi lasin uputas kaa üle ja käima ei lännud. Aju lahtivõttes sealt karbi seest on näha kas on miskit läbi põlenud. aga jah see oleks nagu viimane variant.
Digifant II pole massi pole ka aju ....
Digifant II pole massi pole ka aju ....
Re: Passat 1,8 79kw ei lähe käima...
Jah aga kui aju oleks maha kõrbenud siis ta ei teeks ju mitte midagi...praegust ta aegajalt turtsatab.
täpselt selline tunne nagu süüde oleks totaalselt metsas kuigi on kõik märkide järgi paigas nagu autodata näitab.
täpselt selline tunne nagu süüde oleks totaalselt metsas kuigi on kõik märkide järgi paigas nagu autodata näitab.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Passat 1,8 79kw ei lähe käima...
Märgid ei pruugi veel mingi näitaja olla - ennegi olnud et märgid ja reaalsus ei lange hästi kokku. Kui jagajat keerata saab, proovi seda keerata kord varasemaks, siis hilisemaks ja vaata mis mootor teeb.taibu kirjutas: täpselt selline tunne nagu süüde oleks totaalselt metsas kuigi on kõik märkide järgi paigas nagu autodata näitab.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Passat 1,8 79kw ei lähe käima...
Täna oli aega jälle passatiga jännata ja selguski selline asi, et märkide järgi oli mul asi 180 kraadi vale...ühesõnaga kui väntvõlli märk ja nukkvõlli märk paigas siis andis jagaja märgi järgi litaka hoopis neljandale mitte esimesele silindrile(ühesõnaga nukkvõlli märk peaks siis olema hoopis all keskel mitte üleval keskel.
sättisin asja ümber ja kupatasin naise autosse võtit keerama ise tsiksisin jagaja kallal...keerates seda siis kord hilisemaks ja kord varasemaks.
Asi võttis kohe teise ilme, juba kostus selliseid hääli, et kohe kohe läheb käima...turtsus juba paljutõotavalt kuid ükskõik kui palju käiata või jagajat tsiksida käima ta ikka ei lähe.
Lubab ja lubab aga pöördesse ei lähe
sättisin asja ümber ja kupatasin naise autosse võtit keerama ise tsiksisin jagaja kallal...keerates seda siis kord hilisemaks ja kord varasemaks.
Asi võttis kohe teise ilme, juba kostus selliseid hääli, et kohe kohe läheb käima...turtsus juba paljutõotavalt kuid ükskõik kui palju käiata või jagajat tsiksida käima ta ikka ei lähe.
Lubab ja lubab aga pöördesse ei lähe

Re: Passat 1,8 79kw ei lähe käima...
JA TA KÄIB JÄLLE...tõsi küll homme pean uued küünlad ostma sest praegust tatistab veel natuke ja süüdet korralikult paikka saada natuke raske aga homme õhtul peaks kõik 5+ olema
Räägin siis natuke sellest mis viga oli, ehk on see teema kellelegi tulevikus abiks.
Nimelt kui mina auto sain siis käis ta suht kehvasti ja ei läinud pöördesse just nagu oleks paar hammast valesti.
Panin siis märgid paikka ja auto ei teinud enam üldse midagi...täna hakkasin siis tänu viimasele postitusele kompressiooni mõõtma ja kõigis silindrites oli ainult 1 att.
Võtsin siis klapikambri kaane maha ja nukkvõlli märgi järgi oli esimese silindri klapp avatud.
Probleem oli siis selles, et keegi oli varem selle mootori umbes käima ajanud ja KÕIK...aga seda polnud arvestanud, et nukkvõlli rihmaratast saab kahtepidi võlli otsa panna.
Keerasin rihmaratta ringi panin märgid paikka ja auto käis poolest pöördest

Räägin siis natuke sellest mis viga oli, ehk on see teema kellelegi tulevikus abiks.
Nimelt kui mina auto sain siis käis ta suht kehvasti ja ei läinud pöördesse just nagu oleks paar hammast valesti.
Panin siis märgid paikka ja auto ei teinud enam üldse midagi...täna hakkasin siis tänu viimasele postitusele kompressiooni mõõtma ja kõigis silindrites oli ainult 1 att.
Võtsin siis klapikambri kaane maha ja nukkvõlli märgi järgi oli esimese silindri klapp avatud.
Probleem oli siis selles, et keegi oli varem selle mootori umbes käima ajanud ja KÕIK...aga seda polnud arvestanud, et nukkvõlli rihmaratast saab kahtepidi võlli otsa panna.
Keerasin rihmaratta ringi panin märgid paikka ja auto käis poolest pöördest
