Defa WarmUp
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: Defa WarmUp
See pole lahendus,et kohustus.
Õige ta ole,et mõned sõidavad ringi ja on aind nägemise kohas aken kraabitud ja ülejäänd on jääs,seda jah ei tohiks olla.
Muide,igal inimesel on erinev töö ja kell,mis peab platsis olema.
Kui sul ikka töö algab kell 6:00 ,siis peaks jala või bussiga tööle minema,et mõne prints/printsessi und mitte häirida:)
Ma elan esimesel korrusel ja hoovis elu käib ja ei mäleta ,et oleks sellepärast une puudus tekkind:)
Kuid jah ,eks ta kasulik ju ole:)
Õige ta ole,et mõned sõidavad ringi ja on aind nägemise kohas aken kraabitud ja ülejäänd on jääs,seda jah ei tohiks olla.
Muide,igal inimesel on erinev töö ja kell,mis peab platsis olema.
Kui sul ikka töö algab kell 6:00 ,siis peaks jala või bussiga tööle minema,et mõne prints/printsessi und mitte häirida:)
Ma elan esimesel korrusel ja hoovis elu käib ja ei mäleta ,et oleks sellepärast une puudus tekkind:)
Kuid jah ,eks ta kasulik ju ole:)
Re: Defa WarmUp
Küsimus oli konkreetne. Mida tähendab C-kit. Eesti keeles.? Kedagi solvanud pole,kuid kenno annab ähvardusi,kuigi ,,unustab,, kasutaja tito mõnitust. Kas VW.foorum koosneb ka ainult tuttavatest,naabrimeestest,klassivendadest? Tundub küll sedasi. Administraator pikksilm,hea oleks,kui saaks konkreetseid negatiivseid vastuseid sinult,mida tehniliselt olen valesti ütelnud. Pole mina loomulikult ,,aadam kirikus,, , kuid ilma faktiteta on sinu vastus laim. Negatiivseid(valet) ei paisata kunagi foorumisse MEELEGA. On lihtsalt teadmine millega eksitakse,kuid auto (sama mark) ehituses on erinevaid nüansse. Näiteks siduri ketas, piduri ketas, käigukasti ülekanded, jne. Alg teema,mida tähendab C-kit. Eesti keeles?
-
- Veteran
- Postitusi: 698
- Liitunud: 20 Veebr 2009, 01:35
- Telefon: +3725204426
- Auto: VW Polo 82/VW Caravelle 86
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Re: Defa WarmUp
C-kit on selle asja nimi. Defa on selle pannud ja T6nis2 sa võid küll mind parandada kuid nimesid ei tõlgita. See mis see endas sisaldab on juba mitu korda selgitatud.
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]

Lowlifer@FB | "I'm starting to think my cars enjoy my money more than I do... "
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Kermo - tel. 5204426 | Meeldivad vanad autod ja noored naised!
Re: Defa WarmUp
C-kit. on GB. väljend. Eesti keeles on ploki soojendus. Kuid kas C-kit.on ainult mootori plokki küttev ahi (vebasto),või sinna termini(C-kit) . alla mahub ka ploki soojendus element,mis ploki veesärgiga kontaktis?--Toide 220v. 550 w.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Defa WarmUp
TSE-KONSTRUKTOR- kas nüüd on ägedam nimi või?T6nis2 kirjutas:C-kit. on GB. väljend. Eesti keeles on ploki soojendus. Kuid kas C-kit.on ainult mootori plokki küttev ahi (vebasto),või sinna termini(C-kit) . alla mahub ka ploki soojendus element,mis ploki veesärgiga kontaktis?--Toide 220v. 550 w.
Tahaks tõesti teada, miks sa soiud koguaeg selle Eesti keele kallal?
Õpi parem ise kõigepealt EESTI keeles kirjutamine ja enda väljendamine ära, ennem kui siia miskit teistelt nõudma tuled. Enamus sinu postidest on loetamatud ja arusaamatud.
C-kit sisaldab endas ainult mõned juhtmed, paar releed, soft cd plaadiga ja ühekordset keycodet usb pulgal + kasutus /paigaldus juhend.
C-kit on mõeldud autodele, milledel on tehasest juba peal webasto mootori lisa soojenduseks, et muuta see eel ehk seisu soojenduseks juhituna siis puldist või programm kellast. Kõik see toimub 12V aku pealt
Ei pult ega ka programmkell ei kuulu C-kit komplekti, need valid ise oma vajaduste järgi ja maksavad ca poole C-kiti hinnast(pult on kallim).
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: Defa WarmUp
Juss,too näide loetamatustest ja arusaamatutest postitustest. Kui neid pole,oled tegelenud solvamisega foorumis. Tehnilist informatsiooni tahaks. Minu arusaamatustest postitustest.
Viimati muutis T6nis2, 02 Nov 2011, 21:54, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Defa WarmUp
Näed, saad küll ilusti kirjutada kui tahad, ainult paar kirjaviga tuli.T6nis2 kirjutas:Juss,too näide loetamatustest ja arusaamatutest postitustest. Kui neid pole,oled tegelenud solvamisega foorumis. Tehnilist informatsiooni tahaks. Minu arusaamatustest postitustest.
See sul siia-maani vist küll üks ainsamatest postitustest, millest oli võimalik aru saada esimesel lugemisel.

Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 27 Okt 2011, 21:46
- Auto: Passat Variant Highline 2.0 TDI 125kw DSG 2007
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Rapla-Järvakandi
Re: Defa WarmUp
Sellest teemast on kujunenud nüüd üks suur vaidlus ja "ära panemine",
aga kellel huvi Defa või Webasto eelsoojendite vastu, neid kutsun ametliku maaletoojat ja müüjat Autoeksperti külastama!
Ja samas võib ka mulle küsimusi saata sõnumite alla, vastan võimalusel hea meelega.
aga kellel huvi Defa või Webasto eelsoojendite vastu, neid kutsun ametliku maaletoojat ja müüjat Autoeksperti külastama!
Ja samas võib ka mulle küsimusi saata sõnumite alla, vastan võimalusel hea meelega.
Volkswagen-auto mis ei vea sind alt!
Kvaliteetsed vauosad VW-le Autoeksperdist!
Kvaliteetsed vauosad VW-le Autoeksperdist!
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Defa WarmUp
Ei hakanud uut teemat tegema, kuid kas teistel Defa plokisoojenduse kasutajatel on olnud probleeme Defa stange-pistikuga? Ehk see autopoolne pistiku ots, peaks olema Defa "mini" tüüpi. Autol on mootoriruumis nn. voolikutevaheline element, 480W ja salongis Calixi K2 puhur (610/1490W). Kui salong ka võimsama astme peale panna, siis on stangepistik lahti ühendades ikka üsna kuum. On see normaalne?Jack007 kirjutas:Ja samas võib ka mulle küsimusi saata sõnumite alla, vastan võimalusel hea meelega.
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 27 Okt 2011, 21:46
- Auto: Passat Variant Highline 2.0 TDI 125kw DSG 2007
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Rapla-Järvakandi
Re: Defa WarmUp
Ka mu enda vanal autol oli see pisik kohati soe aga ma usun et see ei ole probleem, sest see on ju selleks siiski ette nähtud ja peab kannatama ka veel suuremat koormust, mõni element on ka 700w ja Defa Termini puhurit on ka 2100w ja kui sinna ahelasse veel ühendada Defa Multicharger mis on vähemalt 125w siis peaks selle juhtmel ja pistikul olema resurssi piisavalt. Aga muidugi tasub aeg-ajalt pistikut ja klemme puhastada kuna sool ja sodi kipub ka sinna sisse ronima ja see võib põjustada hava ühenduse mis ka pistiku soojenemise põhjus võib olla.
Volkswagen-auto mis ei vea sind alt!
Kvaliteetsed vauosad VW-le Autoeksperdist!
Kvaliteetsed vauosad VW-le Autoeksperdist!
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Defa WarmUp
Tehtud-kontrollitud ja hoian silma kogu aeg peal, klemmid on kenad. Aga pistik kuumaks läheb ikka.Jack007 kirjutas: Aga muidugi tasub aeg-ajalt pistikut ja klemme puhastada kuna sool ja sodi kipub ka sinna sisse ronima
Re: Defa WarmUp
Täna katsusin Garfield'i tarbeks oma pistikut , ei saa isegi mitte leigeks pidada toda.
Autol peal ca~500w calix keedupulk plokis ja 1400w puhur salongis.
Üks erinevus on, mul on pistik Calix'i oma - kas defal on pisem, ei oska kosta.
Vast ikka vilets ühendus - oskan pakkuda.
Loodetavasti ei põleta Sa autot maha.
Autol peal ca~500w calix keedupulk plokis ja 1400w puhur salongis.
Üks erinevus on, mul on pistik Calix'i oma - kas defal on pisem, ei oska kosta.
Vast ikka vilets ühendus - oskan pakkuda.
Loodetavasti ei põleta Sa autot maha.
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 27 Okt 2011, 21:46
- Auto: Passat Variant Highline 2.0 TDI 125kw DSG 2007
- Asukoht: Tallinn-Märjamaa-Rapla-Järvakandi
Re: Defa WarmUp
Põlema pole siiamaani küll ükski auto veel läinud ja ma ma usun et ei lähe ka aga mälatan üht juhust kus olid Greenline võrgukaablil klemmid halvast ühendusest ära kärsanud olid ja ei andnud enam voolu läbi aga aitas uus võrgujuhe ja asi töötas jälle.
Volkswagen-auto mis ei vea sind alt!
Kvaliteetsed vauosad VW-le Autoeksperdist!
Kvaliteetsed vauosad VW-le Autoeksperdist!
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Defa WarmUp
Ei ole päris kindel aga vahest aitab kontaktide koomale surumine(kui õnnestub) parema kontakti saavutamiseks.
See pistik vist väga kergelt ära ei käi ning suuremal kangutamisel on kontaktid muljuda saanud.
See pistik vist väga kergelt ära ei käi ning suuremal kangutamisel on kontaktid muljuda saanud.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Defa WarmUp
Mistahes pistiku kuumenemine kasvõi minimaalselt ei ole normaalne ja juhul kui kusagil pole süsteemis ülevoolu kaitset, mis voolu katkestaks siis lõppeb asi varem või hiljem kas klemmide kärssamisega, pistiku ülessulamisega või hullemal juhul tulekahjuga. Niiet mida varem pistikud laiali lammmutate seda parem.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Defa WarmUp
lasin endale ka defa ära paigaldada, suht hea paistab, 180e läks kokku (element+juhtmed+paigaldus) timerit ja puhurit ei võtnud.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Re: Defa WarmUp
Need saab iga kell juurde osta, kasvõi tüki kaupa, juhtmed eraldi ja salongipuhur eraldiNokia555 kirjutas:lasin endale ka defa ära paigaldada, suht hea paistab, 180e läks kokku (element+juhtmed+paigaldus) timerit ja puhurit ei võtnud.


-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Defa WarmUp
Hmm, ma ei teagi, mul -30C-ga, nagu ketras ilusti, muidugi korra tööle ei saanud, ainult peale väga väga pikka käijamist ;D, aga akuga nagu probleeme pole olnud. Eks aeg näitab, kui väga vaja, saab alati juurde muretseda.tito kirjutas:Need saab iga kell juurde osta, kasvõi tüki kaupa, juhtmed eraldi ja salongipuhur eraldiNokia555 kirjutas:lasin endale ka defa ära paigaldada, suht hea paistab, 180e läks kokku (element+juhtmed+paigaldus) timerit ja puhurit ei võtnud.Omast kogemusest julgen soovitada ka akulaadijat. Eelmine aasta oli suuresti abiks ( väga tüütu on 100ah akut vedada iga päev tuppa sooja/ laadima), hommikuks oli auto stardivalmis ka -32c
Mul küsimus selle kasutuse kohta, mitte mingit õpetust või midagi kaasa ei saanud, et mis kraadidel seda kasutada üldse võib? Kaua ta reaalselt järel võib olla? 24/7 lasen istuda? või ikka parem oleks paar h päevas, oleneb külmast?
Kas autot samal ajal tööle panna ei tohi? PS! Ma lasin veel VW esinduses paigaldada ja õpetust ei antud

Viimati muutis Nokia555, 16 Dets 2011, 10:31, muudetud 2 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Defa WarmUp
Usun et pool tundi kuni tund olenevalt temperatuurist, rohkem pole nagu mõtet.
Olen kasutanud ka töötava mootoriga, siis ajab veepump sooja laiali ka.
Olen kasutanud ka töötava mootoriga, siis ajab veepump sooja laiali ka.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine
Re: Defa WarmUp
Pole manuali lugenud (kui selline kütmisaja kohta ka olemas on, kindlasti on) aga võin targutada kuidas ise teen aastaid juba.
Olenevalt külmast timer lükkab kütte järgi 1..2 tundi ennem oletatavat väljasõitu.
Ööläbi kütta pole mõtet, üle 40C ei soojenda see 550w kolb niikui nii (niipalju olen foorumitest uurinud)
Praeguse nullilähedase ilmaga tund täiesti ok, juhul on klaasid jääs saab salongipuhur need puhtaks selle ajaga.
-15 jne jääb 1400w puhurile tund tibake väheks (vähemalt universaali puhul küll)
Ja eelmine aasta, kui paugutas -30 lisaks küttele panin enne väljasõitu mootori kah käima ca 10-15 min.
Vähemalt hambad ei plagise
kr*di diisel soojeneb ikka kaua külmas.
Olenevalt külmast timer lükkab kütte järgi 1..2 tundi ennem oletatavat väljasõitu.
Ööläbi kütta pole mõtet, üle 40C ei soojenda see 550w kolb niikui nii (niipalju olen foorumitest uurinud)
Praeguse nullilähedase ilmaga tund täiesti ok, juhul on klaasid jääs saab salongipuhur need puhtaks selle ajaga.
-15 jne jääb 1400w puhurile tund tibake väheks (vähemalt universaali puhul küll)
Ja eelmine aasta, kui paugutas -30 lisaks küttele panin enne väljasõitu mootori kah käima ca 10-15 min.
Vähemalt hambad ei plagise

-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: Defa WarmUp
pane ikka taimer vahele, praegu tavaline mehhaaniline niiskuskindel taimer maksab K-rautas 7€, seda võib väljas kasutada. Paned külmaga (alates -10) ikka vähemalt tund enne käivitust järgi. Eks kõige kindlam ikka enne ära proovida külmaga ja kasvõi käega katsuda kui soojaks mootori mingi ajaga kütab. Pidevalt taga hoida ei ole mõistlik kasvõi elektrikulu pärast ja lisaks võib see olla ohtlik, kui puuduvad kaitsefunktsioonid. Õhtul ju juhtme nagunii külge ühendad, asi siis see taimer vahele panna. Mehhaanilise taimeri puhul peab meeles pidama, et kui sa ta pistikust välja tõmbad, siis kell jääb seisma ja pead uuesti õigeks panema. Samas kui on see niiskuskindel, siis võib ta pistikusse jäädagi.