G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

Olen käinud diagnostis nii Autoasis, kui Forssis, kindlat ei suudetud midagi tuvastada. Forss arvas, et ehk lambda või õhulugeja, aga ehku peale ei tahaks vahetada.
Ülevaatusel öeldi, et CO on kõrge ja segu vale. Pöörded pidavat ka kõikuma kõvasti.

Ideid? Tahaks proovida töökorras õhulugejaga, aga pole võtta kuskilt.

AnyWay411
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Nov 2009, 15:58
Auto: VW Passat '95 1.8 55kW;VW Golf III '92 1.9D 47kW
Asukoht: Viljandimaa

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas AnyWay411 »

Õhulugejat sai ka nii kontrollida, et võtad juhtme järelt ära ja proovid, kas on mingi muutus mootori töös või mitte. Kui muutust pole, on ilmselt õhulugeja omadega otsas.

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

mismoodi need muutused väljenduma peaks? pöörded veel rohkem kõikuma?
kas ma peaks asja lahti ühendama ja sõitma minema?(muidu ei saa jõudlusest aimu)

AnyWay411
Huviline
Postitusi: 88
Liitunud: 05 Nov 2009, 15:58
Auto: VW Passat '95 1.8 55kW;VW Golf III '92 1.9D 47kW
Asukoht: Viljandimaa

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas AnyWay411 »

Põhimõtteliselt iga muutus, mis leiab aset kohe peale juhtme ära võtmist õhulugeja küljest, väljendab lugeja enda töökorda, st laias laastus kui juhtme lahtiühendamisel midagi ei muutu, peaks asi omadega otsas olema. Jõuetusest reeglina jah muudmoodi aru ei saa, kui vaid sõites.

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

keset mootori tööd ühendan lahti jublaka? :shock:

GTI
Moderaator
Postitusi: 7944
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas GTI »

rpringi kirjutas:keset mootori tööd ühendan lahti jublaka? :shock:
ehk siis võtad pistiku lahti ja lähed proovisõidule
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

Ühendasin õhulugeja lahti ja proovisõidul käidud. Alguses külma mootoriga gaasi andes puterdas küll kõvasti rohkem ning jõudu polnud üldse, isegi kui minut sõidetud sai. Ühtlasi tuli tagant suitsu rohkem. Kui tagasi ühendasin, siis suitsu enam ei tulnud ning jõudu oli ka rohkem.

Järgmine asi, mida testima peaks, oleks vist lambda, kuna isegi forssi poisid mainisid raportis, et äkki lambda valetab. Kas selle testimiseks on ka mingeid koduseid nippe või teate ehk kohta, mis testimisel ei eelda, et ma pean igal juhul selle lambda ära ostma?

woody
Veteran
Postitusi: 1698
Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
Asukoht: Uhtna
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 9 korda

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas woody »

rpringi kirjutas:Ühendasin õhulugeja lahti ja proovisõidul käidud. Alguses külma mootoriga gaasi andes puterdas küll kõvasti rohkem ning jõudu polnud üldse, isegi kui minut sõidetud sai. Ühtlasi tuli tagant suitsu rohkem. Kui tagasi ühendasin, siis suitsu enam ei tulnud ning jõudu oli ka rohkem.

Järgmine asi, mida testima peaks, oleks vist lambda, kuna isegi forssi poisid mainisid raportis, et äkki lambda valetab. Kas selle testimiseks on ka mingeid koduseid nippe või teate ehk kohta, mis testimisel ei eelda, et ma pean igal juhul selle lambda ära ostma?
Ei pruugi isegi näidata lambda viga, kui arvuti taga käid. Ise saanud selle murega kakelda juba 3 aastat, korduvalt arvuti taga istutud ja oldud, saanud juba veermiku ja pidureid arendada. Kuid nüüd sai siis oldud 3 tundi arvuti taga+ pluss ossi taga ja tuli välja, et tagumine lambda, ehk diagnoosi lambda valetab, mitte palju, kuid piisavalt, et küttesegu totaalselt vale oleks.
Seega, alustaks mina sealt, pluss alustaks ka küünalde vahetus.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

küünalde + juhtmete vahetus tehtud 3 kuud tagasi...
arvuti taga veakoode vaadates forss selgusele ei jõudnud, kas lambda on katki või mitte, seega veakoodide abil asja lahendada on ilmselt võimatu. Kuidas seda veel testida saab? Katki ta ilmselgelt pole, kuna veakoodist seda ei loe, aga ta võib valetada.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7944
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas GTI »

On su autol 1 või 2 lambdat peal?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

Ei oska öelda.. Kuidas teada saaks?
98' 1,6 74kw manual

Kasutaja avatar
snakey
Veteran
Postitusi: 499
Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
Telefon: +372 53 4II 937
Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
Asukoht: Eesti, Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas snakey »

sellel motol on lambdasi üks, asub enne katalüsaatorit.

Tundub, et mootor saab lisaõhku, sellest ka kütuse segu paigast ära ja turtsub.
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

Kuskilt netist jäi silma, et kui CO on kõrge, siis on segu liiga rikas ja seega õhku liiga vähe just...

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

ilmselt oleks odavam 50€ uus lambda osta, kui uuesti diagnosti minna? seekord mõtlesin muidu truumu autosse minna...

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

sai VAG-COMiga vigu vaadatud ja viskas sellised errorid:

3 Faults Found:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-10 - Upper Limit - Intermittent
00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
Readiness: N/A


Kindlasti lambda katki või võib midagi veel olla?

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas VWM »

00537 - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00537" onclick="window.open(this.href);return false;
Pilt
Viimati muutis VWM, 03 Nov 2011, 15:09, muudetud 1 kord kokku.
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

GTI
Moderaator
Postitusi: 7944
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Osa võib seal kindlasti vanu koode olla - kas ära kustutades tulevad tagasi?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas VWM »

Kustuta jhm vead ära ja vaata kas tulevad tagasi.
Aga MAFi kontrolliks inffi
Pilt
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

forss nullis kuu aega tagasi vead ära, kui nende juures diagnostis käis, seega kõik vead peaksid aktuaalsed olema.
proovin homme vead ära nullida ja vaadata, mis saab...

kas õhulugeja volte mõõtes pean laskma töötada, siis tagant ära võtma? muidu ei pääse ju ligi, et mõõta?
juhtmed, nii palju kui nägin, paistsid terved olevat.
Viimati muutis rpringi, 03 Nov 2011, 17:50, muudetud 2 korda kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7944
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas GTI »

rpringi kirjutas: kas õhulugeja volte mõõtes pean laskma töötada, siis tagant ära võtma? muidu ei pääse ju ligi, et mõõta?
kui ingliskeelt mõikad, siis üleval piltidel on samm-sammult kirjas, kuidas mõõta - e. esimesel pildil (toite kontroll) võtad pistiku lahti, teisel juhul (signaali kontroll) on pistik küljes, aga juhtmetele (klemmidele) peab olema ligipääs. Elektrikel on selleks olemas spets. ühendusklemmid, tavaelus piisab nõelaga juhtme isolatsioonist läbi lükata.
Viimati muutis GTI, 03 Nov 2011, 20:22, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas dellu »

Keera õhulugeja kopsiku küljest ära. Siis saab ju juba rohkem liigutada. See testimise hetk ei juhtu ilma filtrita küll midagi.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

dellu, pigem oli küsimus selles, et juhendis oli kirjas, et kindlasti peab asi küljes olema samal ajal, kui pinget mõõdan...

dellu
Moderaator
Postitusi: 4450
Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
Telefon: 5515335
Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 61 korda

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas dellu »

No aga seda ma mõtlesingi ju, et auto käib. Õhulugeja kinnitub õhukogujasse poltidega. Kui sealt poolt lahti lasta (õhulugeja oma lõdviku otsa jääb alles). Siis saad juba väänata teda niipalju, et saab pistikule ligi. Samas see pistik oli vist nukaga kattega, aga see kate vast käib ära ümbert.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

Kustutasime vead ära ja tagasi ei tulnud ühtegi viga(kohapeal mootoriga seistes).
Peale 2h-st sõitu tuli tagasi:
1 Fault Found:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-00 - Upper Limit

Põhjus, miks teised tagasi tulnud, on tegelikult väga loogiline: nad olid tekkinud seetõttu, et ma ju katsetasin, kas õhulugeja töötab, võttes selle tagant ära. Aju aga salvestas vea, et õhulugeja puudu)

Hirmsasti kutsub lambdat vahetama, aga lugesin sealt saidilt, et võivad ka teised asjad olla, mis kütusekogust muuta võivad.
Kas keegi oskab soovitada, mis lambdat osta(b/a varuosa, mis firma) ja kust seda osta võiks, et odav oleks?

Kasutaja avatar
VWM
Huviline
Postitusi: 969
Liitunud: 17 Juul 2009, 08:02
Auto: VW Passat B7 / 2.0 TDI 103kw /
Asukoht: Internet
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas VWM »

mine forssi ja küsi...neil seal tavaliselt üks kallis nn. originaal ja siis b osa odavam
VWM / Mairo / Calm down about the CEL, embrace it, it adds more color to the instrument cluster /

Vasta

Mine “Mootor”