G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Kas kindlasti peaks A varuosa ostma?
http://www.autoladu.ee/varuosa/6424/5046/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis sellest arvate?
http://www.autoladu.ee/varuosa/6424/5046/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis sellest arvate?
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
B-osadest NGK/NTK või Bosch - muu peale ei tasu oma raha ja aega raisata.
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Kas pöörete kõikumine võib ka lambdast tulla? 3k kandis jalga paigal hoides kõigub 2500 ja 3200 vahel.
Kas keegi teab, kus mu masinal lambda asuda võib? vaataks üle, milline välja näeb ja mõõdaks voldid ka ära: 1,6 74kw AKL
Kas keegi teab, kus mu masinal lambda asuda võib? vaataks üle, milline välja näeb ja mõõdaks voldid ka ära: 1,6 74kw AKL
Viimati muutis rpringi, 05 Nov 2011, 12:54, muudetud 1 kord kokku.
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
hetkel siis niikaugel, et uurin saksaautost, et saaks aja ja kontrolli viia, kas on lambdas viga(pannaks uus lambda külge)
Kas selline lambda ei kõlba?
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/8460/7025 ... 0,3/484650" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas selline lambda ei kõlba?
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/8460/7025 ... 0,3/484650" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Miks ta ei sobi - külge sobivad kõik aga kas ja kui hästi/kaua ta seal töötab ei oska keegi öelda, pppp ülaltoodud soovitust võiks järgida:
http://acar.ee/kaup.php?m1=3&c1=217&c2= ... z=16671235" onclick="window.open(this.href);return false;
http://acar.ee/kaup.php?m1=3&c1=217&c2= ... z=16671235" onclick="window.open(this.href);return false;
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Proovisime Vag-COMiga takistusi mõõta lambdal, aga ütles, et ECU is not supported. Enne lambda soetamist mõtlesin, et prooviks igaks juhuks mõned voolikud üle, äkki on mõni ilmselge õhuleke kuskil.
Pole aga päris kindel, mis voolikuid ma kontrollima peaks(ostsin veidi break cleanerit)
Ehk keegi oskab pildi pealt juhendada veidi?
http://pringi.planet.ee/sala/vaakum.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
(lambda leidsin forsist: Bosch universaal, 60€)
Pole aga päris kindel, mis voolikuid ma kontrollima peaks(ostsin veidi break cleanerit)
Ehk keegi oskab pildi pealt juhendada veidi?
http://pringi.planet.ee/sala/vaakum.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
(lambda leidsin forsist: Bosch universaal, 60€)
Viimati muutis rpringi, 20 Nov 2011, 14:55, muudetud 1 kord kokku.
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
kas peale lambda vahetust peab ajule mingisuguse reseti ka tegema või peaks kõik paugust tööle hakkama?
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Boschi universaal ilma pistikuta on 68€
pistikuga 99€
kas see pistiku uue külge ühendamine on keeruline töö?
Kuidas teada saada, kus mu masinal lambda üldse asub?
pistikuga 99€
kas see pistiku uue külge ühendamine on keeruline töö?
Kuidas teada saada, kus mu masinal lambda üldse asub?
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Lõikad vana juhtme läbi, koorid isolatsiooni maha, pressid hülsid kinni ja lased fööniga termokahaneva kõri kokku. Pigem võib keeruline olla anduri kättesaamine oma pesast...rpringi kirjutas:kas see pistiku uue külge ühendamine on keeruline töö?
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
pppp kirjutas:Lõikad vana juhtme läbi, koorid isolatsiooni maha, pressid hülsid kinni ja lased fööniga termokahaneva kõri kokku. Pigem võib keeruline olla anduri kättesaamine oma pesast...rpringi kirjutas:kas see pistiku uue külge ühendamine on keeruline töö?
Kas ma eksin,et on pistikul must, hall ja kaks valget juhet?? aga mis moodi saab kindel olla,et valged juhtmed omavahel õieti ühendad??
VäikeWürst - VW
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
minulgi tekkis see juhtmete ühendamise küsimus, kui nüüd pilte sai vaadatud?
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Need valged on kütte-elemendi juhtmed, seal vahet pole, kummale + ja kummale - ühendada.
Üks selline link jäi veel ette:
http://www.boschsparkplugs.net/411.asp? ... structions" onclick="window.open(this.href);return false;
Üks selline link jäi veel ette:
http://www.boschsparkplugs.net/411.asp? ... structions" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
nii, lambda vahetatud aga ikka jama. tühipööretel on ikka CO kõrge ja segu on ka koguaeg paigast ära. pöördeid andes läheb CO väga heaks, kuid segu on ikka vale.
peaks mainima, et vana lambda nägi ikka väga rõve välja, paksu tahmakihi all...
Kardan, et põhjuseks võib olla see, et paigaldasin lambda "liiga õrnalt". Nimelt vana lambda sisemised keermed olid suhteliselt siledaks sulanud ja seetõttu ilmselt ei läinud ka uus lambda eriti lihtsalt sisse. Juhendis öeldi, et keera käega kinni ja 1/2 pööret juurde, kuid pidime kohe võtmega keerama ja kui enam üldse keerata ei jõudnud, jäi ikka 1-2 pööret lõpuni(1-1.5mm pragu jäi, kust vint paistis)
Kas peaks minema ja jõuga selle lambda kinni keerama ikkagi? Kas on lootust, et peale seda segu õigeks läheb?
peaks mainima, et vana lambda nägi ikka väga rõve välja, paksu tahmakihi all...
Kardan, et põhjuseks võib olla see, et paigaldasin lambda "liiga õrnalt". Nimelt vana lambda sisemised keermed olid suhteliselt siledaks sulanud ja seetõttu ilmselt ei läinud ka uus lambda eriti lihtsalt sisse. Juhendis öeldi, et keera käega kinni ja 1/2 pööret juurde, kuid pidime kohe võtmega keerama ja kui enam üldse keerata ei jõudnud, jäi ikka 1-2 pööret lõpuni(1-1.5mm pragu jäi, kust vint paistis)
Kas peaks minema ja jõuga selle lambda kinni keerama ikkagi? Kas on lootust, et peale seda segu õigeks läheb?
Viimati muutis rpringi, 25 Nov 2011, 19:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 290
- Liitunud: 05 Juul 2006, 09:22
- Auto: Passat B8.5
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
Summuti (kolektor,sukk) kõik korras? Jagelesime ka kunagi sõbra autoga ja lõpuks avastasime, et kolektoris pragu (kalts taga ees ja alles siis oli kuulda). Keevitati ära ja näidud korras.
Viimati muutis xpr, 25 Nov 2011, 19:42, muudetud 1 kord kokku.
Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.
avastasime, et küünalde juuurest pritsib sädet.. selles võib ka viga olla?:D