Golf6 1,6TDI CR 77KW tühikäik
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf6 1,6TDI CR 77KW tühikäik
Tervitused!
Enne esindusest küsimist (et oskaks kaasa rääkida), soovin teada asjatundjate arvamust.
Nimelt soojaks sõidetud mootoriga ja peatudes avastasin ühtäkki, et mootori pöörded ei kukugi sinna 800 kanti vaid jäävad 1000 pöörde peale, st ,et juba kuskil sõidu ajal on pöörded tõusnud. Küll suhteliselt harva esineb sellist asja, aga vahetevahel tuleb ette. Ühel juhul täheldasin isegi salongi tulevat kerget elektrilist kärsahaisu.
Aitäh vastamast
Enne esindusest küsimist (et oskaks kaasa rääkida), soovin teada asjatundjate arvamust.
Nimelt soojaks sõidetud mootoriga ja peatudes avastasin ühtäkki, et mootori pöörded ei kukugi sinna 800 kanti vaid jäävad 1000 pöörde peale, st ,et juba kuskil sõidu ajal on pöörded tõusnud. Küll suhteliselt harva esineb sellist asja, aga vahetevahel tuleb ette. Ühel juhul täheldasin isegi salongi tulevat kerget elektrilist kärsahaisu.
Aitäh vastamast
Viimati muutis cannar, 05 Nov 2011, 10:15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Golf6 1,6TDI CR 77KW tühikäik
DPF ehk tahmafilter teeb oma tööd, kõik on korras, äre muretse. Diisli tahmaosakesed kogutakse nö filtrisse kus nad teatud aja tagant ära põletatakse kui andurid tuvastavad, et filtris ei ole enam selline läbivoolavus nagu peaks. Kärsahais tulenebki põletamisest.
Re: Golf6 1,6TDI CR 77KW tühikäik
Kliima on kõikidel juhtudel olnud väljalülitatud.
Suured tänud "tobimarg´-le. nüüd rahutuse asemel täielik rahulikkus.
Suured tänud "tobimarg´-le. nüüd rahutuse asemel täielik rahulikkus.
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Golf6 1,6TDI CR 77KW tühikäik
Unustasin ära märkida, et tühjakspõletamise hetkeks tõstab elektroonika mootori pöördeid. Nagu sa ka ise märganud oled.
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 02 Juun 2009, 11:50
- Telefon: 53901498
- Auto: B6 1,9tdi AVF
- Asukoht:
Re: Golf6 1,6TDI CR 77KW tühikäik
Natuke lugemist: http://uk-mkivs.net/forums/t/343695.aspx
T6nis2 võib lugeda siit: http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q= ... 5Q&cad=rja
T6nis2 võib lugeda siit: http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q= ... 5Q&cad=rja
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Golf6 1,6TDI CR 77KW tühikäik
Teistes riikides on nende mootoritega tõsiseks probleemiks see, et kui klient pidurdab enne mingit takistust käik sees ja laseb siis piduri lahti, siis väidetavalt auto paneb ise minekut mitte ei aeglusta. Kuna need diislid on kõik DPF-ga siis vast ongi asi samasugune nagu sul, auto hakkab ootamatult DPF-i tühjaks põletama ja tõstab pöördeid ja juht ei oska seda oodata ja käik sees tühikäigul liigub nüüd auto oluliselt kiiremini kui ta arvata oskab. Järgneb liiklusohtlik olukord.
Kas ta sul sõitmist ka segab või harjub sellega ära?
Kas ta sul sõitmist ka segab või harjub sellega ära?
Re: Golf6 1,6TDI CR 77KW tühikäik
Otseselt pole eriti aru saanud kuigi peale seda tähelepanekut (kergelt käiguga pidurdades). olen tõesti täheldanud tiba kiiremat minekut, võrreldes nn normaalse tühikäigu minekuga. Häiriv see pole ja pigem harjub sellega kuigi väldin edaspidi "kergelt käiguga pidurdamist". Tänan hea nõuande eest.
Teema jätkuks: Otsustasin uut teemat mitte teha kuna järgnev probleem samuti seotud tühikäiguga. Nimelt, peale käivitamist, hakkab mootor kuidagi jõnksutama. Istudes on selgelt tunda kuidas auto edasi-tagasi hästi kergelt "liigub". Tõstes kapoti üles ja vaadates mootori peale siis justkui liiguks mootor rütmiliselt ette-taha, mitte ei "värise" ühtlaselt nagu oleks normaalne. Sellist jõnksutamist tuleb ette kuskil suhtega 1:6-le, nii, et mitte kogu aeg ja vahet pole kas sooja või külma mootoriga. Hooratas sai garantiikorras ära vahetatud koos survelaagriga kuid peale seda pole sisuliselt miskit muutunud - nii nagu jõnksutas enne, nii ka praegu kuigi käiguvahetused on muutunud sujuvamateks (sai koos meistriga ka seda vana hooratast vaadatud - lõtkud olid täitsa olemas).
Kurioosium seisnes ka selles, et peale hooratta vahetust, esindusest väljudes ja autot käivitades hakkas teine kohe eriti tugevalt jõnksutama. Seiskasin mootori ja käivitasin uuesti - sama jama. Läksin koheselt esindusse tagasi ja kutsusin meistri tööd üle vaatama. Nagu kiuste, auto käivitus normaalselt, ei mingit "jõnksutamist". Sai ka korraks mootor seisatud ja uuesti käivitatud, jälle kõik OK! Meister vaatas, teadagi mis pilguga, mulle otsa ja soovitas: "Sõida".
Siit ka küsimus: Ehk oskab keegi sellele probleemile lahendust näha. Või on tegemist mingi elektrilise juhtprobleemiga?
Ette tänades
Teema jätkuks: Otsustasin uut teemat mitte teha kuna järgnev probleem samuti seotud tühikäiguga. Nimelt, peale käivitamist, hakkab mootor kuidagi jõnksutama. Istudes on selgelt tunda kuidas auto edasi-tagasi hästi kergelt "liigub". Tõstes kapoti üles ja vaadates mootori peale siis justkui liiguks mootor rütmiliselt ette-taha, mitte ei "värise" ühtlaselt nagu oleks normaalne. Sellist jõnksutamist tuleb ette kuskil suhtega 1:6-le, nii, et mitte kogu aeg ja vahet pole kas sooja või külma mootoriga. Hooratas sai garantiikorras ära vahetatud koos survelaagriga kuid peale seda pole sisuliselt miskit muutunud - nii nagu jõnksutas enne, nii ka praegu kuigi käiguvahetused on muutunud sujuvamateks (sai koos meistriga ka seda vana hooratast vaadatud - lõtkud olid täitsa olemas).
Kurioosium seisnes ka selles, et peale hooratta vahetust, esindusest väljudes ja autot käivitades hakkas teine kohe eriti tugevalt jõnksutama. Seiskasin mootori ja käivitasin uuesti - sama jama. Läksin koheselt esindusse tagasi ja kutsusin meistri tööd üle vaatama. Nagu kiuste, auto käivitus normaalselt, ei mingit "jõnksutamist". Sai ka korraks mootor seisatud ja uuesti käivitatud, jälle kõik OK! Meister vaatas, teadagi mis pilguga, mulle otsa ja soovitas: "Sõida".
Siit ka küsimus: Ehk oskab keegi sellele probleemile lahendust näha. Või on tegemist mingi elektrilise juhtprobleemiga?
Ette tänades