Kommutaator jälle läbi! Saaga jätkub!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Kommutaator jälle läbi! Saaga jätkub!
Autoks 1997. a Passat ja 1,8T mootor. Viimase poole aasta e umbes 9000 km jooksul läbi läinud 2 (kaks!) kommutaatorit. Praegu käib nii kuidas tahab. Mootor käib ilusasti soojaks, saab sõita ja koik nagu OK. Jätan auto seisma, uuesti käivitades jälle lödiseb ja ei tööta õigesti. Liikuma hakates on mõne hetke pärast jälle korras. Eile lõi laksust hoo uuesti sisse kui salongiventika panin kiiremini puhuma. Voolukõikumine? Kahtlustan isegi säüüteluku põhja, kuna kunagi ei jäänud salongiventikas seisma, kuigi võti oli eest ära. Rohkem pole seda jama teinud. Mõistus on otsas, ei saa aru, mis seda põhjustab. Osta jälle uus kommutaator? Kui kauaks? Olgu veel mainitud, et need kaks viimast on olnud NO NAME "firmakad". Enne neid oli Boschi originaal.
Oodatud asjalik arutelu, nõuanded...
Oodatud asjalik arutelu, nõuanded...
Viimati muutis janar103, 03 Nov 2011, 13:27, muudetud 1 kord kokku.
Saaga jätkub!
Teisipäeval suri siis täiesti välja. Uuesti käivitades, mitte midagi. Teine kommutaator vahele ja sõit jätkus. Siis jälle puterdas. Uuesti teine (seekord siis see, millega enam ei käivitunud) ja jälle edasi. Suri varsti jälle- täiesti, ei lubanud ka. Jälle teine ja siis jälle see vana surm ja jälle sõitis. ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ja nüüd sõidan juba teist päeva probleemideta sellega, millega auto kaks korda välja suri.
Ma saan aru küll, et tegemist täiesti mõtetute (ilmselt Hiina) vidinatega, aga kuidas on siis nii, et kord käib ja siis jälle mitte. Hulluks ajab juba. Uus ja korralik kommutaator maksab 100 euri, hiinakas 50. Valik on minu. Võin ma kindel olla, et firmakas kestab?
Ma saan aru küll, et tegemist täiesti mõtetute (ilmselt Hiina) vidinatega, aga kuidas on siis nii, et kord käib ja siis jälle mitte. Hulluks ajab juba. Uus ja korralik kommutaator maksab 100 euri, hiinakas 50. Valik on minu. Võin ma kindel olla, et firmakas kestab?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Kommutaator jälle läbi! Saaga jätkub!
Kontrolli massiühendused üle. Süüteluku põhi ikkagi? Kas veakoode selline asi ei tekita mällu?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Kommutaator jälle läbi! Saaga jätkub!
Jeph4rz kirjutas:Hiinakas?
[ Postitus tehtud Mobile Device'i kaudu ]

Re: Kommutaator jälle läbi! Saaga jätkub!
Illustreerivat pildimaterjali. Sellised on siis hiinakad seestpoolt. Täielik kosmos. Originaalosa oli hoopis lihtsama ehitusega.

Niisama sisse piiludes ei saa küll aru, mis seal täpsemalt viga võiks olla.

Niisama sisse piiludes ei saa küll aru, mis seal täpsemalt viga võiks olla.
Re: Kommutaator jälle läbi! Saaga jätkub!
Päris aus olla, siis ammu juba tahtsin, et probleemid kaovad iseenesest, aga noh...Siiamaani pole see eriti vedu võtnud. Aga lootust on, et varsti tuleb ikka diisel, kaua võib jebida nõnnaviisi:PAllar kirjutas:Imelik, et Sa kohe diislit ei soovitanud ostma minnaromeoD kirjutas:Vigakoode pole uurinud?.
Re: Kommutaator jälle läbi! Saaga jätkub!
Ei mingit diislit! Ja ei mingeid viguromeoD kirjutas:Päris aus olla, siis ammu juba tahtsin, et probleemid kaovad iseenesest, aga noh...Siiamaani pole see eriti vedu võtnud. Aga lootust on, et varsti tuleb ikka diisel, kaua võib jebida nõnnaviisi:PAllar kirjutas:Imelik, et Sa kohe diislit ei soovitanud ostma minnaromeoD kirjutas:Vigakoode pole uurinud?.

Re: Kommutaator jälle läbi! Saaga jätkub!
Mängi siis oma kommutaatoritega edasi ja kui kunagi tee ääres peaksid seisma, siis ma ei hakka oma keskmist pedaali kulutama, häirin veel äkki sind oma diisli myraga....
Re: Kommutaator jälle läbi! Saaga jätkub!
Rebi hoopis seda kangi seal esiistmete vahelromeoD kirjutas:Mängi siis oma kommutaatoritega edasi ja kui kunagi tee ääres peaksid seisma, siis ma ei hakka oma keskmist pedaali kulutama, häirin veel äkki sind oma diisli myraga....

- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Kommutaator jälle läbi! Saaga jätkub!
Kui tohib siis äkki on abiks vanemal passatil olnud juhus. Peale kolmandat vahetust pöörduti minu poole sama murega. Viga oli siiski massis. See juhe mis on eraldi massi viidud ja läheb poldi alla. Peale uue otsa panekut pole enam probleeme olnud. Kindlasti on vaja aju ja kommutaatori mass üle kontrollida. Muu ei tohiks sellist asja nagu põhjustada, kui just süüte ahelas kuskil mingit lühist pole.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: Kommutaator jälle läbi! Saaga jätkub!
Massiühendused kontrollitud. Korras.NOTFAST kirjutas:Kui tohib siis äkki on abiks vanemal passatil olnud juhus. Peale kolmandat vahetust pöörduti minu poole sama murega. Viga oli siiski massis. See juhe mis on eraldi massi viidud ja läheb poldi alla. Peale uue otsa panekut pole enam probleeme olnud. Kindlasti on vaja aju ja kommutaatori mass üle kontrollida. Muu ei tohiks sellist asja nagu põhjustada, kui just süüte ahelas kuskil mingit lühist pole.
Re: Kommutaator jälle läbi! Saaga jätkub!
olin kunagi 2.0 90a. passati omanik ja viga väga tuttav ca.2x aastas kommutaatori vahetus.eks neid sai vahetatud auto omanikuks olemise ajal kümneid, uus pidi alati tagavaraks kaasas olema. ma ei julge pead anda kas sellel on mingi otsene mõju kommutaatorile või mitte aga minul ei olnud rohkem selle veaga pistmist.asi järgmine: sõites jäi auto seisma, esimene mõte oli ,et jälle kommutaator. kuna uus oli alati kaasas siis vahetasin selle kohe ära, sõit jätkus ja mõne km. pärast jälle sama jama. kuna uut kommutaatorit rohkem polnud siis mõtlesin ,et prooviks ehk läheb käima ja läkski, sõit jätkus. mõne km. pärast jälle sama asi. lõpuks leidsin, et piisas 2-3 sekundiks süüde välja ja käivitus jälle. järgmisel päeval võtsin siis asja tõsisemalt ette ja teadmameestega nõu pidades leidsin, et viga oli lihtsas paagi korgis. tuulutusavad umbes ja lülitas kütuse pumba välja kuna pump ei jõudnud enam imeda. peale seda sõitsin poollahtise paagikorgiga ja ka kommutaatori vahetus lõppes. võimalik ,et bentsupumba väljalülitus releel oli mingi seos või mõju ka kommutaatorile.