G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

Kas kindlasti peaks A varuosa ostma?
http://www.autoladu.ee/varuosa/6424/5046/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis sellest arvate?

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas pppp »

B-osadest NGK/NTK või Bosch - muu peale ei tasu oma raha ja aega raisata.

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

Kas pöörete kõikumine võib ka lambdast tulla? 3k kandis jalga paigal hoides kõigub 2500 ja 3200 vahel.

Kas keegi teab, kus mu masinal lambda asuda võib? vaataks üle, milline välja näeb ja mõõdaks voldid ka ära: 1,6 74kw AKL
Viimati muutis rpringi, 05 Nov 2011, 12:54, muudetud 1 kord kokku.

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

hetkel siis niikaugel, et uurin saksaautost, et saaks aja ja kontrolli viia, kas on lambdas viga(pannaks uus lambda külge)


Kas selline lambda ei kõlba?
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/8460/7025 ... 0,3/484650" onclick="window.open(this.href);return false;

GTI
Moderaator
Postitusi: 7944
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Miks ta ei sobi - külge sobivad kõik aga kas ja kui hästi/kaua ta seal töötab ei oska keegi öelda, pppp ülaltoodud soovitust võiks järgida:
http://acar.ee/kaup.php?m1=3&c1=217&c2= ... z=16671235" onclick="window.open(this.href);return false;
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

Proovisime Vag-COMiga takistusi mõõta lambdal, aga ütles, et ECU is not supported. Enne lambda soetamist mõtlesin, et prooviks igaks juhuks mõned voolikud üle, äkki on mõni ilmselge õhuleke kuskil.
Pole aga päris kindel, mis voolikuid ma kontrollima peaks(ostsin veidi break cleanerit)
Ehk keegi oskab pildi pealt juhendada veidi?

http://pringi.planet.ee/sala/vaakum.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


(lambda leidsin forsist: Bosch universaal, 60€)
Viimati muutis rpringi, 20 Nov 2011, 14:55, muudetud 1 kord kokku.

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

kas peale lambda vahetust peab ajule mingisuguse reseti ka tegema või peaks kõik paugust tööle hakkama?

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

Boschi universaal ilma pistikuta on 68€
pistikuga 99€

kas see pistiku uue külge ühendamine on keeruline töö?

Kuidas teada saada, kus mu masinal lambda üldse asub?

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas pppp »

rpringi kirjutas:kas see pistiku uue külge ühendamine on keeruline töö?
Lõikad vana juhtme läbi, koorid isolatsiooni maha, pressid hülsid kinni ja lased fööniga termokahaneva kõri kokku. Pigem võib keeruline olla anduri kättesaamine oma pesast...

dub1
Huviline
Postitusi: 1381
Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
Telefon: 5 8257569
Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 12 korda

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas dub1 »

pppp kirjutas:
rpringi kirjutas:kas see pistiku uue külge ühendamine on keeruline töö?
Lõikad vana juhtme läbi, koorid isolatsiooni maha, pressid hülsid kinni ja lased fööniga termokahaneva kõri kokku. Pigem võib keeruline olla anduri kättesaamine oma pesast...

Kas ma eksin,et on pistikul must, hall ja kaks valget juhet?? aga mis moodi saab kindel olla,et valged juhtmed omavahel õieti ühendad??
VäikeWürst - VW

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

minulgi tekkis see juhtmete ühendamise küsimus, kui nüüd pilte sai vaadatud?

pppp
Veteran
Postitusi: 2255
Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
Auto: T***a P***s+
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 87 korda
Tänatud: 17 korda

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas pppp »

Need valged on kütte-elemendi juhtmed, seal vahet pole, kummale + ja kummale - ühendada.

Üks selline link jäi veel ette:
http://www.boschsparkplugs.net/411.asp? ... structions" onclick="window.open(this.href);return false;

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

nii, lambda vahetatud aga ikka jama. tühipööretel on ikka CO kõrge ja segu on ka koguaeg paigast ära. pöördeid andes läheb CO väga heaks, kuid segu on ikka vale.

peaks mainima, et vana lambda nägi ikka väga rõve välja, paksu tahmakihi all...

Kardan, et põhjuseks võib olla see, et paigaldasin lambda "liiga õrnalt". Nimelt vana lambda sisemised keermed olid suhteliselt siledaks sulanud ja seetõttu ilmselt ei läinud ka uus lambda eriti lihtsalt sisse. Juhendis öeldi, et keera käega kinni ja 1/2 pööret juurde, kuid pidime kohe võtmega keerama ja kui enam üldse keerata ei jõudnud, jäi ikka 1-2 pööret lõpuni(1-1.5mm pragu jäi, kust vint paistis)

Kas peaks minema ja jõuga selle lambda kinni keerama ikkagi? Kas on lootust, et peale seda segu õigeks läheb?
Viimati muutis rpringi, 25 Nov 2011, 19:06, muudetud 1 kord kokku.

xpr
Huviline
Postitusi: 290
Liitunud: 05 Juul 2006, 09:22
Auto: Passat B8.5
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas xpr »

Summuti (kolektor,sukk) kõik korras? Jagelesime ka kunagi sõbra autoga ja lõpuks avastasime, et kolektoris pragu (kalts taga ees ja alles siis oli kuulda). Keevitati ära ja näidud korras.
Viimati muutis xpr, 25 Nov 2011, 19:42, muudetud 1 kord kokku.

rpringi
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 03 Apr 2010, 23:33
Auto: Golf 4 74kw
Asukoht:

Re: G4 jõuetus, segu vale, kütusekulu ja CO kõrged.

Lugemata postitus Postitas rpringi »

avastasime, et küünalde juuurest pritsib sädet.. selles võib ka viga olla?:D

Vasta

Mine “Mootor”