passat 2007 probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 15 Okt 2010, 04:47
- Telefon: 55623975
- Auto: Vw Passat universaal 2.0 bitdi 2020 . vw passat sedaan 2.0bitdi 2015
- Asukoht: tallinn
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
passat 2007 probleem
juhtus siis nii et eelsüüte kuunalde tuli hakkas sõidu ajal vilkuma ja auto avarii resiimis käigud vahetb 2000 pöörde juures ära ja kõrgemale ei lase pöördeid.auto seisma uuesti käima ja kõik jalle korras.veaks kirjutab-00564 Boost Pressure Regulation Limit Exceeded (Overboost Condition).ehk on keegi kokku puutunud sellise asjaga ja oskab sõna sekka öelda et mis viga võiks olla.passat 2007 2.0 tdi BKP, DSG
- snakey
- Veteran
- Postitusi: 496
- Liitunud: 06 Mär 2005, 13:38
- Telefon: +372 53 4II 937
- Auto: Passat B8.5 Var. 4Motion Black Edition
- Asukoht: Eesti, Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: passat 2007 probleem
viskab tahma ka tagant või, turbo lõdvikud kusagilt lahti
Küsi, küsi julgelt +372 53 4II 937
Re: passat 2007 probleem
Muidugi on lõdvik lahti, siis tekib kindlasti ülerõhk.snakey kirjutas:viskab tahma ka tagant või, turbo lõdvikud kusagilt lahti
Viimati muutis ejay, 26 Nov 2011, 12:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: passat 2007 probleem
16618/P0234/000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Boost Pressure too high
Reduced Power Output
Possible Causes
Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G13) faulty
Turbo Charger stuck/faulty
Possible Solutions
Check Charge Pressure Control System
Perform Output Test (to check the Turbo Charger)
Perform Basic Setting (to check the Charge Pressure Control)
Perform Pressure Test to locate Leaks
Check/Replace Boost Pressure Control Valve (N75)
Check/Replace Boost Pressure Sensor (G13)
Check/Replace Turbo Charger
Ehk siis ei pruugi olla ainult rõhu leke.
Possible Symptoms
Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Boost Pressure too high
Reduced Power Output
Possible Causes
Hoses incorrectly connected, disconnected, blocked or leaking
Boost Pressure Control Valve (N75) faulty
Boost Pressure Sensor (G13) faulty
Turbo Charger stuck/faulty
Possible Solutions
Check Charge Pressure Control System
Perform Output Test (to check the Turbo Charger)
Perform Basic Setting (to check the Charge Pressure Control)
Perform Pressure Test to locate Leaks
Check/Replace Boost Pressure Control Valve (N75)
Check/Replace Boost Pressure Sensor (G13)
Check/Replace Turbo Charger
Ehk siis ei pruugi olla ainult rõhu leke.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 15 Okt 2010, 04:47
- Telefon: 55623975
- Auto: Vw Passat universaal 2.0 bitdi 2020 . vw passat sedaan 2.0bitdi 2015
- Asukoht: tallinn
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: passat 2007 probleem
täna jälle ülerõhk tekkis ,võtsin turbo maha hoovastik liigub raskelt br tusbos öeldi et turbo ise korras hoovastik liigub raskelt,puhastamine 60eur-i uued tihendid 15eur-i neljapäeva õhtuks saab turbo kätte.
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 15 Okt 2010, 04:47
- Telefon: 55623975
- Auto: Vw Passat universaal 2.0 bitdi 2020 . vw passat sedaan 2.0bitdi 2015
- Asukoht: tallinn
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: passat 2007 probleem
kui lõdvik katki või lahti näitab õhulugeja viga oli juba see probleem ja lõdvik sai suvel vahetatud.ejay kirjutas:Muidugi on lõdvik lahti, siis tekib kindlasti ülerõhk.snakey kirjutas:viskab tahma ka tagant või, turbo lõdvikud kusagilt lahti
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 15 Okt 2010, 04:47
- Telefon: 55623975
- Auto: Vw Passat universaal 2.0 bitdi 2020 . vw passat sedaan 2.0bitdi 2015
- Asukoht: tallinn
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt: