2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
Foorumis on siin ja seal üht koma teist 2.0TDI mootori kohta mainitud, aga siiski. Sõbral on käsil B6 Passati ostmine, mootoriks 2.0TDI-PD 103KW, aastast 2007. Kõik muu on vinks-vonks, Highline varustus jne, aga nüüd hakkas ta pabistama mootori pärast. Tuttav autoremondi töökoja omanik väidab tal, et tema jutul käib palju pihusti probleemidega 2.0TDI mootoritega autode omanikke. Tuttavad kellel selle mootoriga masin väidavad ka kõik kui ühest suust, et kõigil on vähem või rohkem pihustitega jamasid olnud ja väga kalleid jamasid.
Tahaks kuulda teiste kasutajate ( või kellel kasvõi tuttav omab) kogemusi. Kas teil on sellel 2.0TDI-PD-l pihustitega probleeme olnud ning kui kallilt või mil moel probleemid lahenenud on?
Auto on kena, ei taha ostmata ka jätte mingite "naised saunas rääkisid" juttude pärast.
Läbisõit on autol 180 000km, DSG kast ja hooldusajalugu esinduses olemas. Auto muidu Saksast.
Tahaks kuulda teiste kasutajate ( või kellel kasvõi tuttav omab) kogemusi. Kas teil on sellel 2.0TDI-PD-l pihustitega probleeme olnud ning kui kallilt või mil moel probleemid lahenenud on?
Auto on kena, ei taha ostmata ka jätte mingite "naised saunas rääkisid" juttude pärast.
Läbisõit on autol 180 000km, DSG kast ja hooldusajalugu esinduses olemas. Auto muidu Saksast.
Viimati muutis argo, 05 Mai 2012, 01:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Lisatud kategooria.
Põhjus: Lisatud kategooria.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
Ka minu üks tuttav on käinud leedus neid pihusteid toomas kuna ära suresivad ja eestist ostmine oli kordades kallim kui ise seal järel käimine. Aga see minu jutt on ka seeriast "naised saunas rääkisid" vb jussike oskab rohkem rääkida sel teemal.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
Võin tuua samuti näitena nii minu naise venna kel kah 2007 aasta väljalase sama motoga(temal tegelik läbisõit siis kuskil seal 300tkm kandis) ja kes teab kas ka ennem mõni pihusti vahetamist vajanud. Ostis siis platsilt, prantsusmaalt toodud ja lõpuks kui kui sai kaabli taha siis selgus et tegelik läbisõit 300tkm kanti...kellade peal miskine 200tkm kanti...osadel 2.0 tdi motodega masinatel kah siis selline lisa mälu olemas kuhu veel eraldi läbisõit salvestatakse.
Teine näide siit inglismaalt kus ühel töökaaslasel 2008 v 2009 a ja läbisõit miskine 150tkm ja 100tkm vahel ning samuti pidanud 1 pihusti juba vahetama. nende motode pihusti surmaga veel selline asi kah et kui peaks manala teed minema siis sureb välja ka moto ja ennem ei käivitu kui korras pihusti peal....ei ole vist eriti lõbus ja ohutu rike kui sõita kuskil lääne euroopa tiheda liiklusega nn kiirteedel. Temal siis 125 kw variant. Tal veel läks vist õnneks et sai vist garantii alla kui ei eksi sest siin garantii 100t miili mitte km nii et päris 160tkm täis tal kindlasti pole.
Lisaks veel kuulnud et DSG kastiga masinate puhul et ei pidavat kõige töökindlam olema nende kastide mingi juhtblokk vms mis siis suht kirves pidi samuti olema...ennem manuaal millel küll probleeme hoorattaga aga see vist veidi odavam jubin kui see DSG kasti viga.
Nii et kui ei ole soovi mingi pihusti eest 600 eur v rohkem lambist magama panna v siis veel kallimaks osutuda võiv kasti jama, kuna aasta kah selline et suht algus aastad sellel 2.0 tdi l ja samuti DSG l, siis hoiaks sellest jamast eemale. Sai ise kah vahepeal sellele 2.0 TDI peale mõeldud diislipe**e nagu ma olen, aga eih...2.0 PD kohe kindlasti mitte, vb kunagi CR aga paar aastat ootama et kuidas kestavad ja kas on nii massiliselt mingeid kindlaid vigu v mitte...praegu enamustel läbisõidud väiksed nendel motodel.
PS! see 600 eur ja 800 eur vahemik pihusti kohta on siis uue pihusti hind. eks saab ka odavamalt kasutatuid v siis vb ka taastatuid kuid jah...kirves.
Nii et rahakott peaks selle moto puhul ikka natuke ootamatuid ja suht kulukaid väljaminekuid kannatama, kui plaan aastake-kaks selle masinaga sõita siis ei ole vast hullu ja ei pruugi juhtuda midagi aga risk on suht suur minu arvates.
Teine näide siit inglismaalt kus ühel töökaaslasel 2008 v 2009 a ja läbisõit miskine 150tkm ja 100tkm vahel ning samuti pidanud 1 pihusti juba vahetama. nende motode pihusti surmaga veel selline asi kah et kui peaks manala teed minema siis sureb välja ka moto ja ennem ei käivitu kui korras pihusti peal....ei ole vist eriti lõbus ja ohutu rike kui sõita kuskil lääne euroopa tiheda liiklusega nn kiirteedel. Temal siis 125 kw variant. Tal veel läks vist õnneks et sai vist garantii alla kui ei eksi sest siin garantii 100t miili mitte km nii et päris 160tkm täis tal kindlasti pole.
Lisaks veel kuulnud et DSG kastiga masinate puhul et ei pidavat kõige töökindlam olema nende kastide mingi juhtblokk vms mis siis suht kirves pidi samuti olema...ennem manuaal millel küll probleeme hoorattaga aga see vist veidi odavam jubin kui see DSG kasti viga.
Nii et kui ei ole soovi mingi pihusti eest 600 eur v rohkem lambist magama panna v siis veel kallimaks osutuda võiv kasti jama, kuna aasta kah selline et suht algus aastad sellel 2.0 tdi l ja samuti DSG l, siis hoiaks sellest jamast eemale. Sai ise kah vahepeal sellele 2.0 TDI peale mõeldud diislipe**e nagu ma olen, aga eih...2.0 PD kohe kindlasti mitte, vb kunagi CR aga paar aastat ootama et kuidas kestavad ja kas on nii massiliselt mingeid kindlaid vigu v mitte...praegu enamustel läbisõidud väiksed nendel motodel.
PS! see 600 eur ja 800 eur vahemik pihusti kohta on siis uue pihusti hind. eks saab ka odavamalt kasutatuid v siis vb ka taastatuid kuid jah...kirves.
Nii et rahakott peaks selle moto puhul ikka natuke ootamatuid ja suht kulukaid väljaminekuid kannatama, kui plaan aastake-kaks selle masinaga sõita siis ei ole vast hullu ja ei pruugi juhtuda midagi aga risk on suht suur minu arvates.
Viimati muutis copilot, 02 Dets 2011, 00:05, muudetud 3 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
Minul pole pihustitega miskit probla olnud. Nende vastupidavus pidi olema seotud mootori koodiga (minul BMP see tahmafiltriga). Meie regiooni jaoks on tehtud kõik eelnevab B6-d ilma tahmafiltrita ja need lagunevadki aeg-ajalt mingil põhjusel, miks seda ei tea.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
Kui on 2007 aasta masin Saksa turule, Highline varustuses, kas siis võib eeldada, et on ka ikka tahmafiltriga masin ja ei ole selle nö probleemse mootoriga?
VIN on muidu selline kui siit mootori koodi välja loeb: WVWZZZ3CZ8E026493
Auto ise selline: http://www.auto24.ee/used/917163" onclick="window.open(this.href);return false;
VIN on muidu selline kui siit mootori koodi välja loeb: WVWZZZ3CZ8E026493
Auto ise selline: http://www.auto24.ee/used/917163" onclick="window.open(this.href);return false;
- anti555
- Huviline
- Postitusi: 145
- Liitunud: 09 Aug 2006, 11:22
- Auto: VW Passat B8 Variant 4Motion Highline 2.0TDi 140kw
- Asukoht: tartu
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
Need pihusti jamad on seotud siemesi pihustitega millel sureb elektroonika pool ära.Nende pihustite pärast oli tehase recall ka ja vist pikendatud garantii pihustitele need millel pihustid välja vahetatud ei tohiks seda jama olla enam.(allikad tdifoorum ,VWVortex.com)
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
Vin annab jah BMP mootori. Sellel jääb ainukeseks komistuskiviks tahmafilter ise, millega mina hetkel olen dilemma ees, kas vahelt välja visata koos mootoriaju ümber programmeerimisega (teeb seda HMK Auto) või nagu soomlased, kes puurivad lihtsalt filtrist kolm ca 14mm auku läbi. Mõlemad on mahukad tööd, sest ligipääs on tõsiselt kehvake.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
Kas sul Jussike on filtri eluiga läbi või tahad lihtsalt profülaktika mõttes ette võtte sellega midagi? Kas neil on mingi fikseeritud vahetusvälp ka või vahetatakse siis kui gaas enam läbi ei käi?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
Eluiga hakkab läbi saama, sest reaalne läbisõit küünib 260000 peale ja juba pea iga paarisaja km tagant toimub põletusprotsess (sest filter on tuhka juba praktiliselt servini täis), mis peaks väga harva tegelikult toimuma. Täpset välpa minuteada pole ette nähtud.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 15 Okt 2010, 04:47
- Telefon: 55623975
- Auto: Vw Passat universaal 2.0 bitdi 2020 . vw passat sedaan 2.0bitdi 2015
- Asukoht: tallinn
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
mina olen vahetanud 2 pihustit(läheb lühisesse).ebay.de saab umbes 400-eur.eestis maksab vana pihusti vastu andes 613.-uue koodiga pihustid pidid täiendatud versioon olema ja nendega ei ole seda probleemi enam.tahmafilter õnneks puudub minu autol nii et üks mure vähem.DSG kastiga kah ei ole mingeid probleeme olnud.vahetanud olen veel hooratta ja puhastuses käis ka turbo kuna hoovastik ja geomeetria oli kinni tahmanud.vahetatud veel pooltelje otsasid ratta laagreid.nii et hetkel tundub üsna kulukas see auto aga ma ei virise kuna kõik mis liigub see kulub.ja kõik need tööd on teostatud läbisõidu vahemikus 88000-134000 km.säästnud olen selle arvelt et kõik tööd ise teostatud ja tööraha jäi taskusse.
-
- Huviline
- Postitusi: 435
- Liitunud: 18 Juul 2005, 23:13
- Auto: VW Passat 1.6 77kw 2014a
- Asukoht: Harjumaa
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
Ei ole mõtet ulguda, ostad teise motoga auto ja alati jääb võimalus, et midagi "sureb" siis on juba lihtsam e uus võtta millel garantii vähemalt peal...
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
- Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
- Asukoht: Pärnu
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
lihtsalt infoks kui kõik hooldused on tehtud vw esinduses siis on pihustitel 7a garantiid auto tootmise päevast
kui autot on hooldatud jumal teab kus siis pole seda garantiid (jutt on siis 2,0tdi pihustitest)
Jussike kas sa oma autol oled kontrollinud õhulugeja tööd selle tahmafiltri probleemiga seoses ?
kui autot on hooldatud jumal teab kus siis pole seda garantiid (jutt on siis 2,0tdi pihustitest)
Jussike kas sa oma autol oled kontrollinud õhulugeja tööd selle tahmafiltri probleemiga seoses ?
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus
meie hoiame vw elus
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
Miks ma peaksin seda tegema?Vader kirjutas:
Jussike kas sa oma autol oled kontrollinud õhulugeja tööd selle tahmafiltri probleemiga seoses ?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 249
- Liitunud: 29 Aug 2005, 08:05
- Auto: vw passat 2008 2,0tdi DSG
- Asukoht: Pärnu
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
meil oli tore juhus kui tahma filtri vahetuseks pidi minema siis hiljem selgus, et õhulugeja andis vähe vigaseid andmeid välja
ja pärast õhulugeja vahetust oli ka tahmafiltri viga kadunud
autoks oli meil muidugi A6 aga toimetavad nad samal põhimõttel
ja pärast õhulugeja vahetust oli ka tahmafiltri viga kadunud
autoks oli meil muidugi A6 aga toimetavad nad samal põhimõttel
Viimati muutis Vader, 07 Dets 2011, 08:51, muudetud 1 kord kokku.
vw ei hoia meid elus
meie hoiame vw elus
meie hoiame vw elus
-
- Huviline
- Postitusi: 25
- Liitunud: 17 Mai 2010, 07:43
- Telefon: 55544324
- Auto: Passat B6 Variant 4Motion
- Asukoht: Tallinn/Jüri
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
kus kohast see info pärineb?Vader kirjutas:lihtsalt infoks kui kõik hooldused on tehtud vw esinduses siis on pihustitel 7a garantiid auto tootmise päevast
kui autot on hooldatud jumal teab kus siis pole seda garantiid (jutt on siis 2,0tdi pihustitest)
Jussike kas sa oma autol oled kontrollinud õhulugeja tööd selle tahmafiltri probleemiga seoses ?
_______________________________________________________________________________________________
Some say it's impossible for him to wear socks. And he can open a beer bottle with his testes. All we know is...
Some say it's impossible for him to wear socks. And he can open a beer bottle with his testes. All we know is...
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
Mul ei ole filtril ühtegi viga, lihtsal täis on saanud.Vader kirjutas:meil oli tore juhus kui tahma filtri vahetuseks pidi minema siis hiljem selgus, et õhulugeja andis vähe vigaseid andmeid välja
ja pärast õhulugeja vahetust oli ka tahmafiltri viga kadunud
autoks oli meil muidugi A6 aga toimetavad nad samal põhimõttel
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 290
- Liitunud: 05 Juul 2006, 09:22
- Auto: Passat B8.5
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
Sõbral läks ka sellel mootoril pihusti suvel. Garantii oli möödas aga Linna Auto maksis pool pihusti hinnast kinni, kuna oli tehase recall vms.
-
- Huviline
- Postitusi: 1151
- Liitunud: 19 Mär 2005, 20:38
- Telefon: +358401715165
- Auto: Passat B7 103kw Bluemotion TDI
- Asukoht: Soomes, aegajalt ka Tartu
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: 2.0TDI 103KW nõrgad pihustid- müüt või tegelikkus?
MA kõik neli välja vahetanud ja üldse ei nuta:D aga mul 125kw 2,0 TDI
Kunagi pole liiga palju lisvarustust! Kui tunned , et sulle jääb väheks tule ytle , ja panen juurde :) +358401715165. lhallimae@gmail.com
http://mauh-vw.blogspot.fi/
http://mauh-vw.blogspot.fi/