Naast-ja lamellrehvide korraga kasutamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Naast-ja lamellrehvide korraga kasutamine
Kas nii voib et taga on 16 tollised naelad ja ees on 15 tollised lamellid all???
Viimati muutis pppp, 28 Nov 2011, 13:01, muudetud 1 kord kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: veljed
Võib olla vaid kas naelad või lamellid ning ühe telke peal täpselt samad. Et ei tohi olla 3 erineva mustriga.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 787
- Liitunud: 01 Aug 2011, 02:00
- Auto: Škoda Octavia VRS
- Asukoht: Maakeral
Re: veljed
Kas see on liiklusseadusest tulenev vastus ?rako kirjutas:Võib olla vaid kas naelad või lamellid ning ühe telke peal täpselt samad. Et ei tohi olla 3 erineva mustriga.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Viimati muutis Anonymous, 27 Nov 2011, 16:49, muudetud 1 kord kokku.
Re: veljed
Kood 509. Naastrehvid
Nõuded: 1) kui M1, N1, O1, O2 ja L kategooria sõidukil või eritalituse autol kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel. Kui O2 kategooria haagist vedaval vedukautol on naastrehvid, peavad naastrehvid olema ka haagisel. Kui M2, M3, N 2 , N3, O3 ja O4 kategooria sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad ühe ja sama telje mõlemal poolel olema naastrehvid.Paarisrataste puhul võib üks ratas olla naastamata. Kui rehvi vigastuse tõttu ollakse sunnitud kasutama varuratast, võib varuratas olla naastamata;
Nõuded: 1) kui M1, N1, O1, O2 ja L kategooria sõidukil või eritalituse autol kasutatakse naastrehve, peavad naastrehvid olema sõiduki kõikidel ratastel. Kui O2 kategooria haagist vedaval vedukautol on naastrehvid, peavad naastrehvid olema ka haagisel. Kui M2, M3, N 2 , N3, O3 ja O4 kategooria sõidukil kasutatakse naastrehve, peavad ühe ja sama telje mõlemal poolel olema naastrehvid.Paarisrataste puhul võib üks ratas olla naastamata. Kui rehvi vigastuse tõttu ollakse sunnitud kasutama varuratast, võib varuratas olla naastamata;
Viimati muutis rain290, 27 Nov 2011, 17:09, muudetud 1 kord kokku.
USA riistad, Vene riistad, ikka Taivanis tehtud
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: veljed
No peast. Aga sinna on ta vast jah liiklusseadusest saanud.fatedog kirjutas:Kas see on liiklusseadusest tulenev vastus ?rako kirjutas:Võib olla vaid kas naelad või lamellid ning ühe telke peal täpselt samad. Et ei tohi olla 3 erineva mustriga.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 352
- Liitunud: 07 Veebr 2007, 16:49
- Asukoht:
Re: Naast-ja lamellrehvide korraga kasutamine
Rehvitüübiga panid täppi, aga tegelikult võib sul olla igal teljel ka erinev muster.
G2 1.6
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Naast-ja lamellrehvide korraga kasutamine
Jah, ma ju kirjutasingi, et ei tohi olla 3 tüüpi mustriga. 2 telge 2 erinevat mustrit.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 601
- Liitunud: 06 Dets 2006, 00:25
- Auto: GMC Suburban 5.7, Golf III 1.8
- Asukoht: Rakvere-Tallinn
Re: Naast-ja lamellrehvide korraga kasutamine
Tegelikult võivad olla ka neli erinevat mustrit, tüüp peab sama olema ühe silla piires ja naastrehvide puhul peavad olema kõik naastudega va erijuhul kui varuratast vaja kasutada on. Ehk siis võib kasutada ees lamelle ja taga suverehve või vastupidi (suvel muidugi ja arvesse lähevad ka naastrehvid, millel naastud välja kakutud) ja kõik võivad olla erineva mustriga.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Naast-ja lamellrehvide korraga kasutamine
võivad olla kõik neli erineva mustriga, eeldusel et kõik on samat tüüpi st kui naelad siis naelad, kui lamell siis lamell ja kui suvekad siis suvekad kõik 4 mitte ei ole kombineeritud.rako kirjutas:Jah, ma ju kirjutasingi, et ei tohi olla 3 tüüpi mustriga. 2 telge 2 erinevat mustrit.
Ma ei tea kust on see arvamus v tõekspidamine paljudel tulnud et a la teljeti peab olema ühesugune muster jne...küllap rehvimüüjate "lobitöö" vms et meelitada/ajendada kliente alati vähemalt uus paar rehve ostma näiteks juhul kui üks rehv peaks niiviisi katki minema et parandada ei anna kuigi teised rehvid alles suht vähe kulunud. Siin inglismaal on suht sage nähtus kus teljeti erineva mustriga rehvid all ja ei taha mina uskuda et see kuidagi tõsiselt ohutusele peaks mõjuma kui ikka kasutada liikluses kainet mõistust.
ei ütle ma praegu, et sinul sellest see arusaam rehvide erinevuse lubatuse kohta aga paljudel see arusaam selline igatahes on.

Diesel Power KEEPS ME GOING