1,9tdi hakkas (P)lagisema!!
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
1,9tdi hakkas (P)lagisema!!
Tulenevalt starteri rikkes olen olnud sunnitud autoga sõitmiseks selle käima lükkama. eitea kas on võimalik, et viga tuleneb sellest aga igatahes viimastel päevade on auto hakkand hirmsasti lagisema, tundub et tuleb pumbast. sõites tekib just kuskil 2000rpm juures ja kohapeal tuuritades ka eriti kui lasta pöörded üle 3000 ja nende langedes kuskil 2000ni uuesti gaasi andes. Plagin kõlab justkui mõni eriti läbiaetud Ford Transit vedamas koormat mis tal ilmselgelt ülejõu käib:D autoks muidu 96a. 1,9 tdi Golf
Viimati muutis coollaager, 30 Aug 2011, 17:02, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9tdi hakkas (P)lagisema!!
pritse nurk ikka nii nagu peab? kui ei eksi siis mida varajasem seda hullem plagin aga see peaks tulema juba siis mootorist endast.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: 1,9tdi hakkas (P)lagisema!!
Võibolla käima lükates viskas hammasrihm pumba rihmarattal hamba valeks ja nüüd on süüde paigast ära. Tuleb süüde üle kontrollida.
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Re: 1,9tdi hakkas (P)lagisema!!
Ise kahtlustan ka et süüde vale, sest minuarust ei liigu ka auto nii nagu vanasti. Homme saan ilmselt starteri harjad siis vaatan mis edasi saab. viimaste kuulamiste järgi tundub et plagin on rohkem mootoris kui pumbas
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Re: 1,9tdi hakkas (P)lagisema!!
kui starteri korda tegin nägin miks tosool kippus ärakaduma, nimelt oli veepump õhtul. eile sai seeviga parandatud ja kuna veepumba vahetamisega tuleb ka hammasrihm mahavõtta oli näha et märgid on paigas, niiet rihma üleviskand ei ole. Diagnost olevat näidanud et mingi pihustite regull v mid vale vms eisaand aru täpselt mis seletati. Pritsenurka pole omal millegiga kontrollida. Eitea kas juhtpihusti vahetamisest võib abi olla? Lasnud paaril sõbral kuulata mootorit ütlevad et see heli tuleb pigem mootorist endast, et siis plokikaanest v kuskilt sealt.
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Re: 1,9tdi hakkas (P)lagisema!!
aeg läheb, lagin jääb:D tundub nii vähemalt. Vag-comiga kontrollitud pritset, selle näit seal 200+ norm vist NULL +-3 kui õigesti olen aru saand. Niisiis ütitasin pumpa pöörata tema võllil mis mul hästi ei õnnestunud kuna olles pumpa kinnihoidvat kolm polti ja kõrgsurve torud lahti keeranud õnnestus pumpa keerat vaid millimeeter-paar. saavutades pritsenurka iseloomustavas numbris vaid väga väikese paranemise. Kas pump ei peagi rohkem liikuma v jääb seal miskit ette mis vaja veel lahti keerata? proovisin ka hambavõrra rihma nihutada aga sellepale minu Vedur ei käivitunud ajas vaid halli auru tagant välja.
Re: 1,9tdi hakkas (P)lagisema!!
enda 66kw tdil sai ka kõike uuritud ja puuritud... lagin tuli õlipumbast...
-
- Huviline
- Postitusi: 234
- Liitunud: 20 Okt 2008, 13:37
- Telefon: 53817171
- Auto: G2 1.6d, G3 gt
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: 1,9tdi hakkas (P)lagisema!!
Üks samm edasi, kaks tagasi. Või kummas suunas rihma nihutasid?
Ütled märgid paigas, miks siis rihma nihutad?
Ütled märgid paigas, miks siis rihma nihutad?
Arbeitsmann.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1,9tdi hakkas (P)lagisema!!
ma ei saa nüüd aru mis see 200+ vms sul seal on. Kui tegu pritse nurgaga siis on asi vist ikka väga paigast ära. Endal sai just tehud rihma vahetus ja vag com kaabliga kontollides on pritse nurk graafiku järgi peaaegu selle ülemise joone ligidal st varajane kui veel lubatud piirides ja pritse nurgaks näitab 65-67. kütte temp oli miskine üle 130 v isegi rohkem veidi kui kindlasti vähem kui 200. Vaatasid sa ikka seda TDI timinguga?ja valisid õige moto koodi rippmenüü alt?
äkki seletad ära mida ja kus sa seal vag com iga vaatasid?vb vaatasid sa sellist asja nagu TDC v BTDC vms siis see peab olma vist jah ideaalis +-3 vms ja kui see sul 200 vms siis ikka pritse nurk väga paigast ära.
äkki seletad ära mida ja kus sa seal vag com iga vaatasid?vb vaatasid sa sellist asja nagu TDC v BTDC vms siis see peab olma vist jah ideaalis +-3 vms ja kui see sul 200 vms siis ikka pritse nurk väga paigast ära.
Viimati muutis copilot, 15 Dets 2011, 10:15, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 279
- Liitunud: 24 Aug 2008, 20:55
- Telefon: 55660241
- Auto: Passat B5 Variant TDI
- Asukoht: Tõrva
Re: 1,9tdi hakkas (P)lagisema!!
TDi Timminguga ikka nagu Ross-tech lehel õpetas http://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html Seal tabeli all see timingu näit oli üle 200. ütuse tempi küll ei mäleta aga mootor oli töösoe.