Selline jutt siis, et Golf 1'l millel on Golf 2 mootor vahel oleks vaja vahetada ära sidur. Niisiis, kuna mul pole kogemusi siduritega siis ehk oskate aidata ?
Sooviks siis õpetust kuidas vahetada sidurit.
Pilt mootorist:
õ
Oleks siis jah vaja abi , kuna talv on käes ja lumi maas siiis sooviks ikka natuida talve
Lugupidamisega APPLE !
Viimati muutis Apple, 21 Dets 2011, 22:56, muudetud 1 kord kokku.
VW GOLF 1 ; VW GOLF 3 ; VW PASSAT B5.5 ; Audi A4 ; Audi A6
Keerulist ei tohiks midagi olla kui tööriistad käes püsivad. Kõigepealt keera poolteljed ja käiguhoovastik lahti. Seejärel vaata et käigukasti küljes ühtegi jubinat poleks(juhtmed ja trossid). Ja siduri tross. Siis hakka järjest polte lahti keerama käigukasti küljest, kuni lõpuks kõik on lahti ja siis edasi peaks juba käigukast küljest tõmmates ära tulema.
Edasi vaatad hoorattal on siduri korv ja see kinnitub sinna poltidega, keerad poldid lahti ja tuleb ka korv lahti ning seejärel kukub korvi ja hooratta vahelt välja siduriketas.(Korv võib kinnituda hooratta külge poltitega millel on 12-kant pea, tavalise padruniga seda ei keera, vajalik on 12-kant padruni olemasolu või keerad siis silmusvõtmega.)
Tagasipanek vastupidises järjekorras, vaata ainult, et ketta õigetpidi paned ja, et ketta ava keskpunkt jääks korvi ava keskpunktiga üheks.
Piltlikult siis umbes midagi sellist.
PS. Kuna pole antud kooslust lähemalt näinud siis võib(ei pea) tulla juurde komplikatsioone mida pildi järgi tuvastada ei saa. Näiteks kui pole võimalik käigukasti ruumipuuduse tõttu küljepeale tõmmata, siis tuleb kas sild kere küljest lahti lasta ja keret upitada või mootor õhku tõsta.
Viimati muutis R36, 22 Dets 2011, 01:22, muudetud 2 korda kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Mootoril jääb vaid rihmapoolne kinnitus külge, teised 3 kinnitust tuleb lahti võtta koos kastiga, ning mootori kastipoolse otsa pead kuidagi rippu panema.
Kui kanalit pole, siis pead auto nina pukkidele toetama, et poolteljed ja käiguhoovastik lahti lasta, ning seejäärel tuleb kast allapoole välja.
Ketta vahetus on kõige lihtsam töö selle juures, pead aind jälgima, et ketas ilusti tsentrisse jääb.
Edu.
Kas G2 mootoril (vähemalt suurema plokiga 1,6/1,8-isenditel) pole sidur peegelpildis - s.t. sidurikorv on otse vända küljes, hooratas eemaldatakse korvi küljest ning survelaager on kasti tagaotsas?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
GTI kirjutas:Kas G2 mootoril (vähemalt suurema plokiga 1,6/1,8-isenditel) pole sidur peegelpildis - s.t. sidurikorv on otse vända küljes, hooratas eemaldatakse korvi küljest ning survelaager on kasti tagaotsas?
1,6 ja 1,8 just nii ongi.
Viimati muutis Corra, 22 Dets 2011, 13:54, muudetud 1 kord kokku.
Tänan "golfi_vend" . Tänud ka teistele, eks ma siis homme hakkan kanalis tegema, täna sai tehtud õlivahetus, aga ma vaatasin,et kasti ei anna eriti paremale poole liigutada kui ainult max 3 CM, sest seal jääb juba ratta koobas ette.
VW GOLF 1 ; VW GOLF 3 ; VW PASSAT B5.5 ; Audi A4 ; Audi A6
Mootor tuleb osaliselt rippu lasta, nii et kast tuleks madalamale ja saaks lansekast mööda. Teine probleem on, et kasti mahavõtmisel tuleb teda vastupäeva veidi keerata, et differ pääseks üle esisilla tala küljes oleva kasti kronsteini, muidu teda kätte ei saa. tagasipanek sama moodi - ehk difri pool veidi ülesse lükata ja viimases faasis alla tagasi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tekkinud on probleem... Rattad on maha võetud kuid ei saa hoovasid kuidagi maha ning samuti ei saa ketaspiduri keskel olevat 31mm mutirt ka lahti kuidagi. Keegi oskab aidata ?
VW GOLF 1 ; VW GOLF 3 ; VW PASSAT B5.5 ; Audi A4 ; Audi A6
Hoovad on mis asjad? Aga eks sa pead auto uuesti maha ajama ja kuhugi lähimasse töökotta sõitma kus sul need poldid suruõhuvõtmega(ei teagi kuidas selle riista õige nimetus on) lahti keeravad ja siis vähe lõdvemalt uuesti kinni. Teine võimalus on muidugi pika varrega kangutada, aga ega see vist hea pole. Ja kui hoovad on äkki näiteks rooliots siis see tuleb esimese asjana lahti võtta. ajad mingi kangi kuhugi vahele, kangutad rooliotsa ülespoole ja samal ajal annad koputad haamriga küljepealt vastu rooliotsa.
Ma arvan et need hoovad on ikka poolteljed, aga kas seal mitte 30mm padrun ei käi? Või millega üldse proovitakse praegu avada. Pane nüüd uuesti rattad alla tagasi, lase auto maha ja siis otsi korralik narre, mis väänamist ka kannatab. Suure tõenäosusega on sinna veel mingit torujuppi ka otsa vaja, et korralikult tõmmata jõuaks. Mina olen ühelt töömehelt laenanud nii meetri pikkust narret, mis selliseid jõudusid kannatama mõeldud. Sinna siis veel mingi vana sumpsi toru otsa, mis ka veel mingi 1,5 pikk. Rattad peavad maas sellepärast olema, et siis surub differ ennast kinni, muidu keerutad ju ainult teist poolt ringi. Aga samas on neid üldse vaja maha võtta? Kasti poolt lahti lastes kätte ei saa? Ma muidugi pole kunagi ainult kasti maha võtnud, alati koos mootoriga, aga enmasti poolteljed jäävad ikka sisse. Pole nagu viitsinud niipalju lammutada, et pooltelg enne kätte saada.
Viimati muutis dellu, 26 Jaan 2012, 09:05, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335