Tere Diisli sellid
Mul selline asi, et vaatasin vag-comiga pihusteid. Selgus et pihustid 1 ja 2 olid miinus väärtusega ja pihusti 3 ja 4 olid plus väärtusega. Kas keegi oskab midagi kosta või peaksin tegema pildi???
PD pihustite väärtuse erinevus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 16 Dets 2003, 22:36
- Auto: Vw Golf 4 Variant 1,9TDI, C6 A6 3,0 TDIQ
- Asukoht: Tartu
Re: PD pihustite väärtuse erinevus
Kõik ikka oleneb, mis väärtuste vahedega need +osas olevad pihustid erinevad -osas olevate pihustitest. Aju korrigeerib vastavalt:
-väärtustega kompenseerivad + väärtusega pihusteid, et mootor võimalikult ühtlaselt töötaks.
-väärtustega kompenseerivad + väärtusega pihusteid, et mootor võimalikult ühtlaselt töötaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 21
- Liitunud: 20 Dets 2011, 18:52
- Telefon: 51966886
- Auto: 1987 1.6D golf II , Passat 1992 1.9td, passat 1990 1.8
- Asukoht: Lõuna - Võrumaa
Re: PD pihustite väärtuse erinevus
kas mitte ei ole nii et plussid ja miinused peaksid kokku andma summaks nulli lähedase arvu siis korras.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: PD pihustite väärtuse erinevus
Vähemalt kõrgsurve pumbaga oli lubatav survete erinevus silindrite vahel pluss või miinus 1,5 maksimaalselt.
Ja uuem VCDS peaks näitama soovituslikud piirid testimisel ette ja seda ilmselt ka pumpihustite korral.
Natuke infot leiad siit:
https://sites.google.com/site/1810marti ... alth-check" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Ja uuem VCDS peaks näitama soovituslikud piirid testimisel ette ja seda ilmselt ka pumpihustite korral.
Natuke infot leiad siit:
https://sites.google.com/site/1810marti ... alth-check" onclick="window.open(this.href);return false;
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Viimati muutis HawkHill, 15 Jaan 2012, 19:31, muudetud 2 korda kokku.
Re: PD pihustite väärtuse erinevus
pumppihustite väärtused peavad jääma +1 ja -1 vahele tühikäigul... siis töötab mootor veel pööretel ühtlaselt... kui pihustid on üle selle siis võib järgmiseks peale pihustite vahetuse ka kahemassilise hooratta vahetuseks raha hakata koguma... kehvemaks võib pidada ka juba üle +-0.7 olevaid väärtusi... sõites seda ei saa aru kuna DMF summutab selle ülemäärase vibra. paraku aga DMF-i eluiga võib kukkuda vaid 17000km-ni pihustite tõttu.