PD pihustite väärtuse erinevus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
saar20
Huviline
Postitusi: 69
Liitunud: 07 Veebr 2010, 17:15
Auto: Audi A4 2.0TDI
Asukoht: Tallinn

PD pihustite väärtuse erinevus

Lugemata postitus Postitas saar20 »

Tere Diisli sellid

Mul selline asi, et vaatasin vag-comiga pihusteid. Selgus et pihustid 1 ja 2 olid miinus väärtusega ja pihusti 3 ja 4 olid plus väärtusega. Kas keegi oskab midagi kosta või peaksin tegema pildi???
Viimati muutis argo, 11 Sept 2012, 02:24, muudetud 1 kord kokku.

meelo
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 16 Dets 2003, 22:36
Auto: Vw Golf 4 Variant 1,9TDI, C6 A6 3,0 TDIQ
Asukoht: Tartu

Re: PD pihustite väärtuse erinevus

Lugemata postitus Postitas meelo »

Kõik ikka oleneb, mis väärtuste vahedega need +osas olevad pihustid erinevad -osas olevate pihustitest. Aju korrigeerib vastavalt:
-väärtustega kompenseerivad + väärtusega pihusteid, et mootor võimalikult ühtlaselt töötaks.

koemets
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 20 Dets 2011, 18:52
Telefon: 51966886
Auto: 1987 1.6D golf II , Passat 1992 1.9td, passat 1990 1.8
Asukoht: Lõuna - Võrumaa

Re: PD pihustite väärtuse erinevus

Lugemata postitus Postitas koemets »

kas mitte ei ole nii et plussid ja miinused peaksid kokku andma summaks nulli lähedase arvu siis korras.

Kasutaja avatar
HawkHill
Foorumi ja kodulehe admin
Postitusi: 3360
Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
Telefon: 58043333
Auto: VW CC Sport Plus
Asukoht: Tallinn / Haapsalu
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 56 korda

Re: PD pihustite väärtuse erinevus

Lugemata postitus Postitas HawkHill »

Vähemalt kõrgsurve pumbaga oli lubatav survete erinevus silindrite vahel pluss või miinus 1,5 maksimaalselt.
Ja uuem VCDS peaks näitama soovituslikud piirid testimisel ette ja seda ilmselt ka pumpihustite korral.

Natuke infot leiad siit:
https://sites.google.com/site/1810marti ... alth-check" onclick="window.open(this.href);return false;

[ Postitus tehtud Android'i kaudu ] Pilt
Viimati muutis HawkHill, 15 Jaan 2012, 19:31, muudetud 2 korda kokku.

cesar
Huviline
Postitusi: 130
Liitunud: 01 Okt 2009, 22:51
Auto: Golf IV 1.9 TDI 4motion
Asukoht:

Re: PD pihustite väärtuse erinevus

Lugemata postitus Postitas cesar »

pumppihustite väärtused peavad jääma +1 ja -1 vahele tühikäigul... siis töötab mootor veel pööretel ühtlaselt... kui pihustid on üle selle siis võib järgmiseks peale pihustite vahetuse ka kahemassilise hooratta vahetuseks raha hakata koguma... kehvemaks võib pidada ka juba üle +-0.7 olevaid väärtusi... sõites seda ei saa aru kuna DMF summutab selle ülemäärase vibra. paraku aga DMF-i eluiga võib kukkuda vaid 17000km-ni pihustite tõttu.

Vasta

Mine “Diislid”