Mure selles, et see mootori vibrata sõitmise rõõm jäi üürikeseks. VCDA viskab viga 00522 mis tähendab temp sensori lahtiolemist või lühist (temp.andur uus ja vanaga proovides sama jama). Ross techis kirjeldati sümptomeid just nii kuidas minu auto käitub. Seega viga kuskil kaabelduses.
Kiskusin mootorilt juhtmestiku maha (see mis ühendab mootoril olevaid andureid), massikaablitele peale puhastamist panin uued kingad, puhastasin selle ümmarguse konnectori pinnid, kuid ikka annab mingit lühise veakoodi.
Kuhu võiks veel vaadata? Kus osas wieringust võiks oksiidi tekkida ning sellist lühist anda?
Kert
K: üldlevinud kaablite oksüd. kohad G3'l
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 31 Jaan 2008, 21:19
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
K: üldlevinud kaablite oksüd. kohad G3'l
Borbet veljed FaceBookis
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
Borbet veljevalikuga saab tutvuda http://www.phoenixwheels.eu (võimalik ka liisida) ja Forss OÜ, Mooni 30 Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 360
- Liitunud: 14 Apr 2009, 09:11
- Auto: Toyota Avensis '08
- Asukoht: Tallinn
Re: K: üldlevinud kaablite oksüd. kohad G3'l
3 asja :
Vesi / niiskus (tekkitad korralist lühist)
Oksiid ( üheduse probleem , kord annab kontakti , kord mitte )
Mehaaniline vigastus
Ehk vaata kaablikimp üle veel kord. Otsi kõigipealt mehaaniliselt vigastatud kohad. Ehk leab neid seal kus kimp kinnitatakse kere külge ( igasugused nippusiided , klambrid jne) . Vaata , näiteks , akku alla , kui seal jookseb see punt. Neid kohti on mittu G3 kapotti all , kus kaabel võib vibratsiooniga oma isolatiooni ja / või osa kiud ära kaotada.
Vaata selle anduri kontaktid üle , kas kinnituvad lõppuni ja korralikud . Lõppude luppuks võtta skeem ette , ja vaata kuhu mis jookseb ,mõõda testriga töötava mootori pealt (ettevaatlikult
), siis võtta kas või traadijupp ja proovi otse ühendada ja vaata , mida siis arvuti ütleb.
Võib kasutada kontakt cleanerit , niiskuse ja oksideerimise vastu .
Kuidagi nii.
Vesi / niiskus (tekkitad korralist lühist)
Oksiid ( üheduse probleem , kord annab kontakti , kord mitte )
Mehaaniline vigastus
Ehk vaata kaablikimp üle veel kord. Otsi kõigipealt mehaaniliselt vigastatud kohad. Ehk leab neid seal kus kimp kinnitatakse kere külge ( igasugused nippusiided , klambrid jne) . Vaata , näiteks , akku alla , kui seal jookseb see punt. Neid kohti on mittu G3 kapotti all , kus kaabel võib vibratsiooniga oma isolatiooni ja / või osa kiud ära kaotada.
Vaata selle anduri kontaktid üle , kas kinnituvad lõppuni ja korralikud . Lõppude luppuks võtta skeem ette , ja vaata kuhu mis jookseb ,mõõda testriga töötava mootori pealt (ettevaatlikult

Võib kasutada kontakt cleanerit , niiskuse ja oksideerimise vastu .
Kuidagi nii.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: K: üldlevinud kaablite oksüd. kohad G3'l
G3 nõrk koht on mootori peapistik - asub käigukasti kohal plokikaane juures, must ümmargune, keerates saab lukusti lahti.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..