Kuna käsil on Golf MK1 detailide taastamine korteris põlveotsas siis tekkis küsimus klaasidega. Kuna uusi klaase nii naljalt ei saa ja kui saab siis hinnad on ikka korralikult
Seega, otsisin võimalust kuidas klaase poleerida.
Leidsin sellise vahendi: http://www.autostuudio.ee/tooted/detail ... l?sef=hcfp" onclick="window.open(this.href);return false;
Kas keegi on sellega midagi teinud ning kas ta reaalselt ka peale puhastamise midagi teeb?
Või on kellegil ideid kuidas klaasid saada natuke paremaks.
Viimati muutis argo, 02 Mär 2012, 18:35, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Omaarust üsna selgelt väljendasin end. Klaas = klaas ( esiklaas küljeklaas jne )
Leidsin sellise asja veel: http://www.glassscratchrepair.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Üldiselt esiklaasi poleerimisse erilist usku pole, käsi pole ikkagi nii kindel ja võib hakata pärast moonustama ja valgust murdma. Parandage mind kui väga mööda panen. Tegelikult plaan siiski kasutada poleerimist uste klaasidel ja tagumistel klaasidel.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Üks proffi toode veel on Diamondite® Glasswork System see siis käsitsi variant [VW Bot: "Keel korda!"] youtubes videosi ka ! .Aga üldiselt see põhjalikum töö võrreldes nt esi tulede plastiku poleerimine vms .
*See umbes sama mis minu pakutud variant [VW Bot: "Keel korda!"]!
Viimati muutis VwBoy, 16 Jaan 2012, 20:07, muudetud 1 kord kokku.
Vaatasin seda Diamondite toodet ka. üldiselt juutuub jah sellistes asjades kõige informatiivsem koht.
Kuid kellegil ehk isiklike kogemusi nii üle jutuubi siiski.
Eestis ka midagi müüakse? või tuleks siiski mujalt tellida?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
PunaneGolf kirjutas:Üldiselt oleksin mina ka selles asjas käsi. Peaks enda G1-l kah klaasi ära poleerima.
Olen vaadanud, et saksast saaks klaase tellida miski jebimise peale. kuid hinnad on ikka päris soolased. Ja sellest ka plaan need normaalselt särama saada kodustev vahenditega.
Sul avataris õiged veljed masinal all hetkel ootan ka pakkumist G1 jaoks samadele.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Ma kunagi läksin ühte klaasiettevõttesse oma B4-ga sooviga lasta klaas ära poleerida ja sain sealt vastuse, et nemad ei riski selliseid asju teha. Miks, seda ma ei tea. Aga kui leiad hea mooduse nii, et toimib ja ei moonuta pärast, siis tee kohe DIY eksole, sest võtaks ka võib-olla esiklaasi uuel autol kätta.
daff kirjutas:Ma kunagi läksin ühte klaasiettevõttesse oma B4-ga sooviga lasta klaas ära poleerida ja sain sealt vastuse, et nemad ei riski selliseid asju teha. Miks, seda ma ei tea. Aga kui leiad hea mooduse nii, et toimib ja ei moonuta pärast, siis tee kohe DIY eksole, sest võtaks ka võib-olla esiklaasi uuel autol kätta.
Kui lugeda mu ülemist posti siis ma esiklaasi kallale ka ei läheks. Pigem tagumine ja külge klaasid.
Kuigi juutuubis venelased poleerisid miskil merusl eiklaasi väga eduliselt. Kuid jah eitea ju mis seal lõpptulemus tuli.
Tglt Tartus miski klaasifirma poleerib ka esiklaase ( mitte tervet klaasi ) vais miskit osa, ja see töö oli ropp kallis odavam tuleb uus klaas osta.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Klaase poleerib ka Smartservice aga hind oli tööl küll selline, et kui numbrit kuulsin siis kadus kohe isu küljeklaasi kriimude eemaldamist seal teha lasta. Samast tasuks neilt küsida, et võibolla nad ka müüks seda keemiat.
daff kirjutas:Ma kunagi läksin ühte klaasiettevõttesse oma B4-ga sooviga lasta klaas ära poleerida ja sain sealt vastuse, et nemad ei riski selliseid asju teha. Miks, seda ma ei tea. Aga kui leiad hea mooduse nii, et toimib ja ei moonuta pärast, siis tee kohe DIY eksole, sest võtaks ka võib-olla esiklaasi uuel autol kätta.
Kui lugeda mu ülemist posti siis ma esiklaasi kallale ka ei läheks. Pigem tagumine ja külge klaasid.
Kuigi juutuubis venelased poleerisid miskil merusl eiklaasi väga eduliselt. Kuid jah eitea ju mis seal lõpptulemus tuli.
Tglt Tartus miski klaasifirma poleerib ka esiklaase ( mitte tervet klaasi ) vais miskit osa, ja see töö oli ropp kallis odavam tuleb uus klaas osta.
Ka rubriigist "naised saunas rääkisid " ei soovitatud mul kunagi bemmi esiklaasi poleerida. Oma agaral algatusel panin sinna klaasivaha peale ja no plätt olen ma igast jama elus kokku keeranud ,too oli küll lüke mille oleks võind tegemata jätta
Ehk et kuhu ma enda targutamisega sihin ,kõiki asju tasub- võib- peab poleerima va esiklaas
daff kirjutas:Ma kunagi läksin ühte klaasiettevõttesse oma B4-ga sooviga lasta klaas ära poleerida ja sain sealt vastuse, et nemad ei riski selliseid asju teha. Miks, seda ma ei tea. Aga kui leiad hea mooduse nii, et toimib ja ei moonuta pärast, siis tee kohe DIY eksole, sest võtaks ka võib-olla esiklaasi uuel autol kätta.
Kui lugeda mu ülemist posti siis ma esiklaasi kallale ka ei läheks. Pigem tagumine ja külge klaasid.
Kuigi juutuubis venelased poleerisid miskil merusl eiklaasi väga eduliselt. Kuid jah eitea ju mis seal lõpptulemus tuli.
Tglt Tartus miski klaasifirma poleerib ka esiklaase ( mitte tervet klaasi ) vais miskit osa, ja see töö oli ropp kallis odavam tuleb uus klaas osta.
Ka rubriigist "naised saunas rääkisid " ei soovitatud mul kunagi bemmi esiklaasi poleerida. Oma agaral algatusel panin sinna klaasivaha peale ja no plätt olen ma igast jama elus kokku keeranud ,too oli küll lüke mille oleks võind tegemata jätta
Ehk et kuhu ma enda targutamisega sihin ,kõiki asju tasub- võib- peab poleerima va esiklaas
Tuleb natuke tuttav ette see esikaasile liiga suure vahakoguse "sattumine".
Pärast ei aita ei kojamees ega ükski klaasipesuvedelik.
Kui mul selline asi aataid tagasi juhtus, siis lõpuks maksin natuke Smartservice meestele ja nad eemaldasid kõik ülearuse esiklaasilt mingi kemikaaliga korduva puhastamise teel. Mis ainega täpselt tegu oli ei ole enam meeles.