Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Kõige "targem" on Maanteeameti tehnoosakond selles osas. Mine kohale Mäepealse 19 või kirjuta neile info@mnt.ee (kiri edastatakse mõnele tehnoosakonna spetsialistile, kes sulle siis vastab).
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
-
- Huviline
- Postitusi: 620
- Liitunud: 17 Jaan 2007, 12:37
- Telefon: 56218835
- Auto: Golf Plus 2006 1,6 FSI
- Asukoht: Pärnu
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
see kiri peab olema nii palju tehnilisi ja korrektseid küsimusi näiteid mõõte täis ?Tanel kirjutas:Kõige "targem" on Maanteeameti tehnoosakond selles osas. Mine kohale Mäepealse 19 või kirjuta neile info@mnt.ee (kiri edastatakse mõnele tehnoosakonna spetsialistile, kes sulle siis vastab).
et kui sa sinna kirjutad tahan nii ja naa teha nad vb ei vastagi sulle ...ma arvan tulek kellegil osaval lasta kiri korralikult kirjutada siis sinna saata
või mis teised arvavad...
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Nii, natuke asjale juurde, sai corri 1.8 kompressori asemele 2.0 vabalt hingav pandud, seda mootorit ka tehase poolt corri kapoti alla pandud, kuid küsimus järgmine, et kui ma nüüd lähen autot enda nimele vormistama, hetkel tuttava nimel, kas on võimalik kohe kõik korraga ära teha, ümber kirjutamine + muudatus passis, peaks nagu mõtekam olema kui nüüd ümber kirjutada ja siis päev hiljem minna passis muudatust tegema, ning sammuti kuidas on lood värvuse muudatusega passis, kas peab kusagil näitamas käima või piisab et lähen arki ja ütlen et värvin auto seda värvi ja nüüd vaja see passi sisse kanda.
Ehk siis kas saab korraga ümber kirjutada+ mootori vahetus+ värvi muudatus teha ?
Ja sain ma nüüd õieti aru et kõige pealt tehno ülevaatus punkti mootorit näitama ja siis ARKi muudatusi tegema ?
Ehk siis kas saab korraga ümber kirjutada+ mootori vahetus+ värvi muudatus teha ?
Ja sain ma nüüd õieti aru et kõige pealt tehno ülevaatus punkti mootorit näitama ja siis ARKi muudatusi tegema ?
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Omanikuvahetuse ja värvi ja mootori uued andmed saad kõik korraga ka teha. Kaks korda dokumente vahetades maksad ka kaks korda ju 
Mootorit ei lähe sa tehnoülevaatuspunkti näitama, vaid Mäepealse tn tehnokontrolli (Maanteeameti oma). Seal samas "garaažis" teed avalduse, et soovid teist mootorit peale panna, aga kuna see sul juba peal ja tehase poolt seda ka paigaldatud ja kõik lubatud/lihtne tegevus, siis saad kohe loa ka, kus on siis uue mootori andmed kirjas. Värvi koha pealt ma ei tea, aga uut mootorit ilmselt väga pingsalt ei uurita, VIN koodi kontrollivad küll.
Lühidalt siis:
1. Käid tehnokontrollis (avaldus/ümberehitusluba/auto ette näitamine)
2. Saadud paberiga lähed büroosse ja lased uued dokumendid vormistada

Mootorit ei lähe sa tehnoülevaatuspunkti näitama, vaid Mäepealse tn tehnokontrolli (Maanteeameti oma). Seal samas "garaažis" teed avalduse, et soovid teist mootorit peale panna, aga kuna see sul juba peal ja tehase poolt seda ka paigaldatud ja kõik lubatud/lihtne tegevus, siis saad kohe loa ka, kus on siis uue mootori andmed kirjas. Värvi koha pealt ma ei tea, aga uut mootorit ilmselt väga pingsalt ei uurita, VIN koodi kontrollivad küll.
Lühidalt siis:
1. Käid tehnokontrollis (avaldus/ümberehitusluba/auto ette näitamine)
2. Saadud paberiga lähed büroosse ja lased uued dokumendid vormistada
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Asi viimasest lihtsaim sel juhul, eks seda värvi asja saab ka ARKist kohapealt küsida.
Teine probleem see et tallinna selle pärast sõitma ei taha hakkata, peab otsima kusagilt lähemalt, ehk isegi rakveres olemas.
Kuid tänud vastuse eest.
Teine probleem see et tallinna selle pärast sõitma ei taha hakkata, peab otsima kusagilt lähemalt, ehk isegi rakveres olemas.
Kuid tänud vastuse eest.
VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Natuke siis jäi minujaoks asi segaseks.
Golf MK1 tuli tehasest 1,8 67kw mootoriga ( GTI/US ) ja EU 1.8 82kw, kuid minu plaan siis sinna panna Golf MK3 1.8 66kw kas seal on ka vahe mille pealt see mootor tuleb ja mis on mootori kood?
Kuna mootori kinnitused tuleb ümber teha siis pean viima auto Viljandist - Tallinna tehno kontrolli nemad vaatavad üle kas uued kinnitused on ikka nõuetekohased?
Golf MK1 tuli tehasest 1,8 67kw mootoriga ( GTI/US ) ja EU 1.8 82kw, kuid minu plaan siis sinna panna Golf MK3 1.8 66kw kas seal on ka vahe mille pealt see mootor tuleb ja mis on mootori kood?
Kuna mootori kinnitused tuleb ümber teha siis pean viima auto Viljandist - Tallinna tehno kontrolli nemad vaatavad üle kas uued kinnitused on ikka nõuetekohased?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Veteran
- Postitusi: 2255
- Liitunud: 04 Juun 2004, 11:44
- Telefon: viis kuus kuus üheksa O I null üks
- Auto: T***a P***s+
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 17 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
G1 mootorikinnituste kruvimine selle 1,8 l 66kW mootori külge vast küll nüüd mootorikinnituste ümbertegemiseks ei kvalifitseeru. Ja angaarid, kus kerenumbreid jne kontrollitakse, on iga Maanteeameti Liiklusregistri büroo juures ju olemas.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Tohoh, kas GTI'd mitte 1.6 81kw mootoriga ei tunud?rako kirjutas:Natuke siis jäi minujaoks asi segaseks.
Golf MK1 tuli tehasest 1,8 67kw mootoriga ( GTI/US ) ja EU 1.8 82kw, kuid minu plaan siis sinna panna Golf MK3 1.8 66kw kas seal on ka vahe mille pealt see mootor tuleb ja mis on mootori kood?
Kuna mootori kinnitused tuleb ümber teha siis pean viima auto Viljandist - Tallinna tehno kontrolli nemad vaatavad üle kas uued kinnitused on ikka nõuetekohased?
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Nu selge, ma kunagi ühe ülevaatajaga rääkisin siis tema ütles, et kuni 30kw lisa ei pea isegi passi ümber tegema. Aga vb ta mõtles siiski mootori ümber ehitust.pppp kirjutas:G1 mootorikinnituste kruvimine selle 1,8 l 66kW mootori külge vast küll nüüd mootorikinnituste ümbertegemiseks ei kvalifitseeru. Ja angaarid, kus kerenumbreid jne kontrollitakse, on iga Maanteeameti Liiklusregistri büroo juures ju olemas.
No ma eitea miks mina siis olen 1,8l GTI d näinud. Kui natuke guugeldada siis üks sait annab 112hbp ja teine said 110hbp ehk siis 83kw ja 82kwbotzor kirjutas:Tohoh, kas GTI'd mitte 1.6 81kw mootoriga ei tunud?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
See mingi umbes jutt vastrako kirjutas:Nu selge, ma kunagi ühe ülevaatajaga rääkisin siis tema ütles, et kuni 30kw lisa ei pea isegi passi ümber tegema. Aga vb ta mõtles siiski mootori ümber ehitust.


Veidi uurisin veel seadusi ja määrusi hiljuti, kokkuvõtteks ei oska muud öelda, kui et üsna kehva värk on nendega. Osad asjad on üle reguleeritud/vananenud ja osad on üldse ära unustatud või polegi midagi kirjas. Ümberehituse definitsiooni ka pole kuskil.
Viimati muutis Tanel, 17 Jaan 2012, 18:46, muudetud 1 kord kokku.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Okei, iseenesest sain asja omale enamvähem nii selgeks kui olla saab.
Kuid nüüd siis uurisin seda tehnokontrolli asja. Tuleb välja, et seda ei tee siiski ARK büroo ise vaid viljandis Krister Kivistik ehk siis arvatavasti ettevõte Vilvo Auto AS.
Ja selle kontrolli eest tuleb siis tasuda ettevõttele X nende hinnakirja järgi? või on pandud miski fix summa mis sellise töö eest küsida võib?
Kuid nüüd siis uurisin seda tehnokontrolli asja. Tuleb välja, et seda ei tee siiski ARK büroo ise vaid viljandis Krister Kivistik ehk siis arvatavasti ettevõte Vilvo Auto AS.
Ja selle kontrolli eest tuleb siis tasuda ettevõttele X nende hinnakirja järgi? või on pandud miski fix summa mis sellise töö eest küsida võib?
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Lisaks ka paar asja, kuna ise olen teinud nii margi kui ka mudelipõhist mootori vahetust.
Tegelikuses on asi nii:
Kas saab kohe omaniku vahetuse ajal mootori ümbervahetuse kirja panna?
EI SAA! Sellepärast, et avalduse mootori vahetuseks peab tegema AUTO OMANIK. Avaldus on iseenesest lihtne väljatrükitud blankett, mille pead täitma. Auto omanikuks saad sa alles peale auto oma nimele vormistamist. Ostu-müügi leping ei tee Sinust ARKi arvates omanikku. Võimalik, et Tartu ja Põlva bürokraatia...
Kas saab ilma katalüsaatorita kirja mootori?
SAAB KÜLL ! Juhul kui antud mootor on olnud tehasest ka ilma katalüsaatorita. Näide: Minu ühel viimasel projektikal oli 1,3 mootor tehasest, pritsega bensiin/kat. Peale panin 1,8 (79 /82) kw mootori. Uuema digfant prisega. Kuna 89.a. oli ka see mootor lühikest aega (79kw) ILMA KATITA, siis sain ka ta kirja ilma katita ja passis ka kirjas 1,8 bensiin ja 82 kw.
Kas 1,3 40kw g2-le saab panna näiteks 2,0 85kw mootorit?
Tartus saab aga põlvas näiteks väideti, et enam ei saavat. Tegu on sel juhul margi põhise mootori vahetusega. (olgugi ,et USAs on selline auto olemas 2,0 85kw) aga see ei oma euroopa tüübikoodi ja ei kvalifitseeru mudelipõhiseks mootori vahetuseks. Ka võimsamaid G2 on olemas kui see 85 kw ja siis saab vaheta´da kui jääb lubatavate % piiridesse. Põlvas võeti aluseks TEHASEST väljunud mootor !??
Kui on veel küsimusi, siis PS või 5141947
Tegelikuses on asi nii:
Kas saab kohe omaniku vahetuse ajal mootori ümbervahetuse kirja panna?
EI SAA! Sellepärast, et avalduse mootori vahetuseks peab tegema AUTO OMANIK. Avaldus on iseenesest lihtne väljatrükitud blankett, mille pead täitma. Auto omanikuks saad sa alles peale auto oma nimele vormistamist. Ostu-müügi leping ei tee Sinust ARKi arvates omanikku. Võimalik, et Tartu ja Põlva bürokraatia...
Kas saab ilma katalüsaatorita kirja mootori?
SAAB KÜLL ! Juhul kui antud mootor on olnud tehasest ka ilma katalüsaatorita. Näide: Minu ühel viimasel projektikal oli 1,3 mootor tehasest, pritsega bensiin/kat. Peale panin 1,8 (79 /82) kw mootori. Uuema digfant prisega. Kuna 89.a. oli ka see mootor lühikest aega (79kw) ILMA KATITA, siis sain ka ta kirja ilma katita ja passis ka kirjas 1,8 bensiin ja 82 kw.
Kas 1,3 40kw g2-le saab panna näiteks 2,0 85kw mootorit?
Tartus saab aga põlvas näiteks väideti, et enam ei saavat. Tegu on sel juhul margi põhise mootori vahetusega. (olgugi ,et USAs on selline auto olemas 2,0 85kw) aga see ei oma euroopa tüübikoodi ja ei kvalifitseeru mudelipõhiseks mootori vahetuseks. Ka võimsamaid G2 on olemas kui see 85 kw ja siis saab vaheta´da kui jääb lubatavate % piiridesse. Põlvas võeti aluseks TEHASEST väljunud mootor !??
Kui on veel küsimusi, siis PS või 5141947
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Mina ei olnud auto omanik. Vormistasin mootorivahetuse ja koos sellega lisasin ennast uude passi kasutajaks ja eemaldasin ühe eelmise kasutaja. Omanik jäi samaks.NOTFAST kirjutas:Kas saab kohe omaniku vahetuse ajal mootori ümbervahetuse kirja panna?
EI SAA! Sellepärast, et avalduse mootori vahetuseks peab tegema AUTO OMANIK. Avaldus on iseenesest lihtne väljatrükitud blankett, mille pead täitma. Auto omanikuks saad sa alles peale auto oma nimele vormistamist.
Unustage palun ära need protsendid. Enam selgemalt ei saa kirjutada vist, et need tulevad mängu siis kui tehase poolt on masinale paigaldatud AINULT ÜHTE mootorit. Mina ei tea ühtegi sellist seeriaautot kohe peast öeldagi. Seega võid probleemideta paigaldada neid mootoreid, mida tehas ette nägi, teiste puhul on Maanteeametiga pikemad jutuajamised, kui tõesti väga tahad.NOTFAST kirjutas:Ka võimsamaid G2 on olemas kui see 85 kw ja siis saab vaheta´da kui jääb lubatavate % piiridesse. Põlvas võeti aluseks TEHASEST väljunud mootor !??
Viimati muutis Tanel, 18 Jaan 2012, 13:34, muudetud 1 kord kokku.
"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Täpselt nii ma ju kirjutasingi. Vähemalt püüdsin. Esimeses variandis ei muutunud siiski auto omanik ja sellepärast oligi see võimalik. Nimelt vaid auto omanik saab täita selle avalduse. Teises punktis vast siis kõige selgemalt on nii, et kui on mudeli põhine mootori vahetus, siis % ei arvestata. Kui on margi põhine mootori vahetus, siis arvestatakse neid kubatuuri ja võimsuse %.
"Põlvas võeti aluseks tehasest väljunud mootor" Selle all pidsin simas seda konkreetse auto mootorit, millele plaanisin panna võimsama. Ehk siis toorik väljus tehasest 1,3 40 kw mootoriga ja jutt on just sellest, mitte muudest mootoritest mis on sellele autole thasest paigaldatud.
Ehh, kui ise kirjutan, siis saan oma mõttest aru
aga teistel on suur tegu, et sellest aru saada 
"Põlvas võeti aluseks tehasest väljunud mootor" Selle all pidsin simas seda konkreetse auto mootorit, millele plaanisin panna võimsama. Ehk siis toorik väljus tehasest 1,3 40 kw mootoriga ja jutt on just sellest, mitte muudest mootoritest mis on sellele autole thasest paigaldatud.
Ehh, kui ise kirjutan, siis saan oma mõttest aru



Viimati muutis NOTFAST, 19 Jaan 2012, 07:11, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Mis need Põlva tegelased tahtsid mingeid kubatuuri ja võimsuse lubatud erinevuse protsente arvutada? Ja seda veel selle 1.3 moto põhjal?
Nüüd vist sain aru, mis seis sul oli. Ei saanud algul pihta, kuna see on nii jabur ARK'i poolt kui veel vähegi annab.
Nende protsentide koha pealt... meil "golfimeestel" või millega iganes keegi sõidab, ei ole absoluutselt mingit pistmist nendega ja ei saagi kuidagi olla! Kui veel Maanteeametis/ARK'is töötajad nendega midagi öelda tahavad, siis nad ei ole seaduste ja määrustega piisavalt tutvunud.
Kui keegi kahtleb, siis vaadaku.. Kood 701 teema esimese postituse lõpu poole

Nende protsentide koha pealt... meil "golfimeestel" või millega iganes keegi sõidab, ei ole absoluutselt mingit pistmist nendega ja ei saagi kuidagi olla! Kui veel Maanteeametis/ARK'is töötajad nendega midagi öelda tahavad, siis nad ei ole seaduste ja määrustega piisavalt tutvunud.
Kui keegi kahtleb, siis vaadaku.. Kood 701 teema esimese postituse lõpu poole

"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Täpselt nii see oli. Läksin Tartusse ja seal sain asja korda.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Kui nüüd minu teema kiirelt kokku võtta siis peaks asi toimuma järgnevalt:
1. Viskan mootori ümber 1.1 37kw -> 1.8 66kw
2. Lähen tehno kontrolli - teen avalduse
3. Lähen ARK i lasen passi muudatuse sisse kanda.
4. Lähen rõõmsalt ülevaatusele
Varemalt oli peal 1.3 44kw mille lasin laiali panin peale uue mootori siis 1.1 37 kw ( arvasin ise, et sama mootor ) läksin arki autot oma nimele regama see oli miski 2001 ehk või nii. Seal vaadati, et teine mootor midagi kobiseti ning tehti passi korraga mootori muudatus ja omaniku vahetus. Ju siis oli teine aeg ja teised seadused.
1. Viskan mootori ümber 1.1 37kw -> 1.8 66kw
2. Lähen tehno kontrolli - teen avalduse
3. Lähen ARK i lasen passi muudatuse sisse kanda.
4. Lähen rõõmsalt ülevaatusele
Varemalt oli peal 1.3 44kw mille lasin laiali panin peale uue mootori siis 1.1 37 kw ( arvasin ise, et sama mootor ) läksin arki autot oma nimele regama see oli miski 2001 ehk või nii. Seal vaadati, et teine mootor midagi kobiseti ning tehti passi korraga mootori muudatus ja omaniku vahetus. Ju siis oli teine aeg ja teised seadused.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Homme töölt vaba päev, kui aega siis ehk hüppan arkist läbi ja uurin, kas saab korraga või ei saa, no nii kindluse mõttes.
Juhul kui ei saa siis regan ümber, ning paar tunnikest hiljem lähen muudatust tegema, kui keegi küsib, siis asi käis ahvi kiirusel
Juhul kui ei saa siis regan ümber, ning paar tunnikest hiljem lähen muudatust tegema, kui keegi küsib, siis asi käis ahvi kiirusel

VW G3 VR6 -> Honda Accord CE8 -> VW Corrado G60 -> Audi 100 Avant Quattro 2.8 -> MB W124 E200D -> VW Jetta MK1 -> Vene auto ja bemm varsti ka VW
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Siin on jutt mootori vahetusest bens vr. bens. Vahetasin bens. mootori diisli vastu,mingit probleemi registreerimisel polnud. 1,8 55 KW, 1,6 51 KW. jETTA 1985.
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 03 Jaan 2011, 21:25
- Telefon: 55654483
- Auto: Vw Golf 3 1.8 66kw 93a
- Asukoht: Kivi-Vigala
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Selline teema siis, et soov on vaikselt hakata vw polol 1.0 33kw bensukas ja tahaks sinna 1.9 47kw diislit peale panna! Kas sellega võib ARK-is raskusi tulla või mitte? Pole ise veel ARK-is seda uurimas käinud. 

- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Kui Polol on tehasest mudel millel on 1.9 47kw mootor, siis pole probleemi aga kui pole siis tekivad probleemid kuna kubatuur ületab lubatud protsendid.AntiA kirjutas:Selline teema siis, et soov on vaikselt hakata vw polol 1.0 33kw bensukas ja tahaks sinna 1.9 47kw diislit peale panna! Kas sellega võib ARK-is raskusi tulla või mitte? Pole ise veel ARK-is seda uurimas käinud.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Sa ikka ajad neid % taga kui korduvalt rõhutated ju seda lauset:NOTFAST kirjutas:Kui Polol on tehasest mudel millel on 1.9 47kw mootor, siis pole probleemi aga kui pole siis tekivad probleemid kuna kubatuur ületab lubatud protsendid.AntiA kirjutas:Selline teema siis, et soov on vaikselt hakata vw polol 1.0 33kw bensukas ja tahaks sinna 1.9 47kw diislit peale panna! Kas sellega võib ARK-is raskusi tulla või mitte? Pole ise veel ARK-is seda uurimas käinud.
Tanel kirjutas: Lõpuks (hetkel), põhiline asi, miks teema tegin:
Unustage palun need protsendid ära, kui jutt on mingist "tavalisest sõiduautost" mida tahetakse ümber ehitada, a la Golf 1 ja 2 vms. Kui mingile automudelile on tehase poolt valikus 2 mootorit olnud, näiteks 1.3 40 kW ja 2.0 90kW, siis võib sinna paigaldada ilma ümberehitusloata maksimaalselt 2 liitrise töömahuga ja 90kW võimsusega mootori. Ümberehituse korras jällegi võib olla see mootor ükskõik milline - need protsendid ei piira seaduse järgi siis mitte midagi.Kood 701. Üldnõuded
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Veteran
- Postitusi: 896
- Liitunud: 19 Dets 2008, 19:47
- Telefon: 56902793
- Auto: '88 JETTA
- Asukoht: Hellfield
- Kontakt:
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Tore lugeda kohe, et vähemalt keegi aru on saanud! Aga Tõnisele vastuseks, et kogu jutt siin on õige olenemata kütuse tüübist. Saab ja võib vahetada bensiinilt diislile ja vastupidi, kuni see jääb tehasemootorite piiresse.
[ Postitus tehtud iPod'i kaudu ]
[ Postitus tehtud iPod'i kaudu ]

"kunagi arvasin et Rako normulks vend a nüüd tuleb välja et selline lamelli enn et ohohohohhhoooo." -tito
- MarioC
- Huviline
- Postitusi: 169
- Liitunud: 26 Jaan 2009, 23:58
- Auto: Volkswagen Corrado 16v, Subaru Impreza 94' STI
- Asukoht: Tartu
Re: Mootorivahetus, ümberehitus jms (ametlikult)
Kuidas maanteamet käitub olukorras kus soov panna Jetta mk2 peale G60 mootor, tehasest neid ameltlikult minuteada välja ei tulnud? Ometi Golf mk2 mootori nimistus see mootor on ja Golfi puhul oleks ilmselt lubatud?