Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Tere. Auto vw passat b5,5 1,9tdi 96kw automaat 2003a. Probleem siis selline, paar päeva tagasi auto käima pannes lõi armatuuris esp, airbag, absi tuled põlema ja ekraanil hakkas õlikann vilkuma alla tuli kiri stop oil pressing, stop motor service manual. Auto käis kusagil 10sek ja siis suretas ennas automaatselt välja, uuesti käima pannes läheb ainult hetkeks mootor käima. Sai siis auto tartus ühte teenindusse lohistatud et diagnosti teha, kuid seal nad arvutiga kuskile ligi ei pääsenud. Sai lohistatud siis edasi mehe juurde kes tegeleb igapäevaselt auto elektroonikaga. Seal sama probleem et ei saanud esialgu arvutiga ligi, mingi teise kaabliga proovides ütles et kusagilt liin maas ja arvatavasti kusagilt mõni juhe või plokk ära oksudeerunud. Mässas seal auto kallas mõningad tunnid ja oli siis kuidagi ajule ligi pääsenud. Veakoode oli ehk mingi kümmekond oli saanud need ära kustutada ja ütles et pm peaks auto korras olema aga et spidoplokile oleks vaja uus soft peale lasta. Sain need veakoodide lehed ka kaasa. Töökojast tagurpidi välja sõites tundus kõik okei aga nii kui draiv käigu sisse tõmbasin viskas kõigepealt airbagi ja esp põlema ja siis kohe ka sama teema mis hommikul käima pannes. Uuesti arvutit järele pannes enam spidoplokki ja käigukasti ligi ei pääsenud. Sealt öeldi siis et arvatavasti tegu ikka käigukasti veaga kuna draivi peale tõmmates tulevad probleemid ja et arvatavasti see käigukasti viga tõmbab liini maha. Ja edasi soovitati minna tehase tänavale. Koju sõitsin siis avariireziimis. Käigud lähevad sisse kõva jõnksuga. Ja selline tähelepanek ka et draivi pealt parkimise peale panna hakkab tahhokas tööle, draivi peal ta pendeldab seal 0-1000 vahel ja enamus aega on nullis.
Paar kuud tagasi sai lastud ka käigukasti õli vahetatud koos filtri ja tihendiga. Varem käigukast töötanud korralikult.
Keegi ehk sama probleemi kogenud ja oskab kuskile remonti soovitada.
Ja selline küsimus et kas eelmisel passatil (b5) sama tiptronic kast ja aju?
Paar kuud tagasi sai lastud ka käigukasti õli vahetatud koos filtri ja tihendiga. Varem käigukast töötanud korralikult.
Keegi ehk sama probleemi kogenud ja oskab kuskile remonti soovitada.
Ja selline küsimus et kas eelmisel passatil (b5) sama tiptronic kast ja aju?
Viimati muutis kevva, 02 Mär 2012, 18:05, muudetud 1 kord kokku.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Neid tiptronicuid on ikka mitmeid erinevaid. Alustaks sellest, mis on pealoleva kasti kood?
Ilmselt tasuks vaadata ka kõrvalistuja jalgealuse katte alla, kus paikneb TCM (käigukasti aju), mis võib olla vett saanud.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]
Ilmselt tasuks vaadata ka kõrvalistuja jalgealuse katte alla, kus paikneb TCM (käigukasti aju), mis võib olla vett saanud.
[ Postitus tehtud Android'i kaudu ]

Viimati muutis HawkHill, 01 Veebr 2012, 22:36, muudetud 2 korda kokku.
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Vaatasin kõrvalistuja mati alla ja kusjuures oli seal natuke jäätunud vett. Sai siis uuesti auto remonti viidud, hommseks peaks selguma kas asi oli siis käigukasti ajus mis seal all.
Hommikul remonti sõites oli asi parem (põles ainult airbagi tuli), asi arvatavasti selles et vesi oli seal jäätunud? auto soojenedes viskas mõne tulukese armatuuri juurde.
Hommikul remonti sõites oli asi parem (põles ainult airbagi tuli), asi arvatavasti selles et vesi oli seal jäätunud? auto soojenedes viskas mõne tulukese armatuuri juurde.
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Sai vahepeal siis lastid kontrollida kas käigukasti aju oli vett saanud, aga sinnani see jõudnud ei olnud. Nii et viga ei leitud. Hetkel töötab auto küll normaalselt aga üks tähelepanek on et kui muidu kast panna käsitsi vahetuse peale siis näitab armatuuris mitmes käik sees on ja nii, aga need käigud on nüüd seal koguaeg ees ja ei näita.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Kui kõik käigud korraga displeil põlevad, siis on atm kast ja aju avariireziimis ning tuleks skännida veakoode.Allar011 kirjutas:Sai vahepeal siis lastid kontrollida kas käigukasti aju oli vett saanud, aga sinnani see jõudnud ei olnud. Nii et viga ei leitud. Hetkel töötab auto küll normaalselt aga üks tähelepanek on et kui muidu kast panna käsitsi vahetuse peale siis näitab armatuuris mitmes käik sees on ja nii, aga need käigud on nüüd seal koguaeg ees ja ei näita.
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Täna hommikul siis jälle see teema et auto käima ei läinud. Hetkeks nagu läheb käima aga sureb ära. Kas see muidu võimalik et käigukasti aju plokib käivitamist? Mitu korda käivitada proovisin siis tuli jällegist see kiri stop oli pressing, stop motor, service manual.HawkHill kirjutas:Kui kõik käigud korraga displeil põlevad, siis on atm kast ja aju avariireziimis ning tuleks skännida veakoode.Allar011 kirjutas:Sai vahepeal siis lastid kontrollida kas käigukasti aju oli vett saanud, aga sinnani see jõudnud ei olnud. Nii et viga ei leitud. Hetkel töötab auto küll normaalselt aga üks tähelepanek on et kui muidu kast panna käsitsi vahetuse peale siis näitab armatuuris mitmes käik sees on ja nii, aga need käigud on nüüd seal koguaeg ees ja ei näita.
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Sai siin uuritud mitme koha pealt ja mõtlesin et prooviks käigukasti ajule restardi teha, restart tehtud läks auto käima nagu peab ja ka käike näitas kompuutris. Arvatavasti see restart ajutine lahendus. Kas oleks kasu kkaju tarkvara uuendusest vms või mõttekas välja vahetada? Küsiks veel ühe probleemi kohta nimelt kui auto käima panna jookseb auto keskmine kütusekulu paari minutiga 99,9l/100km sõitma asudes hakkab tasapisi langema.Allar011 kirjutas:Täna hommikul siis jälle see teema et auto käima ei läinud. Hetkeks nagu läheb käima aga sureb ära. Kas see muidu võimalik et käigukasti aju plokib käivitamist? Mitu korda käivitada proovisin siis tuli jällegist see kiri stop oli pressing, stop motor, service manual.HawkHill kirjutas:Kui kõik käigud korraga displeil põlevad, siis on atm kast ja aju avariireziimis ning tuleks skännida veakoode.Allar011 kirjutas:Sai vahepeal siis lastid kontrollida kas käigukasti aju oli vett saanud, aga sinnani see jõudnud ei olnud. Nii et viga ei leitud. Hetkel töötab auto küll normaalselt aga üks tähelepanek on et kui muidu kast panna käsitsi vahetuse peale siis näitab armatuuris mitmes käik sees on ja nii, aga need käigud on nüüd seal koguaeg ees ja ei näita.
-
- Huviline
- Postitusi: 206
- Liitunud: 05 Okt 2009, 15:27
- Auto: Passat 1,9 TDI 74kw 2003`
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Ma ei tea, kui sarnased või ka üldse saab võrrelda tiptronic kasti ja tavalist 01N kasti. Aga 01n kastiga mul sama jama olnud, ja veaks oli multi-function switch. Sümptomid tunduvad samad olevad, et terve auto läheb lolliks ja avarii reziimi. Ka vea lõi välja siis, kui panna kast D asendisse.
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Palju kompuuter siis hetkelist kulu näitab, kui keskmine 99 liitrit? See peaks ikka alla paari-kolme liitrit olema täiesti külma mootoriga kohapeal seistes.
Pole küll kunagi vaadanud kas kompuuter alustab keskmise näitamist päeva alguses 99,9 liitrist aga homme võin järgi vaadata.
Pole küll kunagi vaadanud kas kompuuter alustab keskmise näitamist päeva alguses 99,9 liitrist aga homme võin järgi vaadata.
Viimati muutis HawkHill, 01 Veebr 2012, 22:41, muudetud 1 kord kokku.
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
hetkeline on nagu peab, külmalt mingi 1,5lh, aga jah hommikul kerib nagu kohapeal ülesse.HawkHill kirjutas:Palju kompuuter siis hetkelist kulu näitab, kui keskmine 99 liitrit? See peaks ikka alla paari-kolme liitrit olema täiesti külma mootoriga kohapeal seistes.
Pole küll kunagi vaadanud kas kompuuter alustab keskmise näitamist päeva alguses 99,9 liitrist aga homme võin järgi vaadata.
mis muidu sellest eelmiselt asjast arvad? käigukasti aju vast?
- HawkHill
- Foorumi ja kodulehe admin
- Postitusi: 3360
- Liitunud: 03 Mai 2009, 23:51
- Telefon: 58043333
- Auto: VW CC Sport Plus
- Asukoht: Tallinn / Haapsalu
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 56 korda
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Mis ma ikka arvan. Arvuti või muu diagnostikaseade tuleks autole külge panna ja vigu skaneerida. Selliste käivitamisprobleemide ja atm kasti jamade korral on ajusse kindlasti midagi salvestunud.
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Sai autole siis uut käigukasti aju proovitud kuid ikka käima ei lähe. Just käis inimene diagnosti ka tegemas ja ei näita mitte kui midagi et viga oleks. äkki keegi tartus oskab aidata kuhu pöörduda või on endal aega vaadata. Võibolla tuleks kütte süsteem üle vaadata ja midagi sellist, aga endal puudub ka soe graaz et asjaga tegeleda.
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Diagnost ka uuesti tehtud aga viga ei näita.HawkHill kirjutas:Mis ma ikka arvan. Arvuti või muu diagnostikaseade tuleks autole külge panna ja vigu skaneerida. Selliste käivitamisprobleemide ja atm kasti jamade korral on ajusse kindlasti midagi salvestunud.
-
- Huviline
- Postitusi: 75
- Liitunud: 21 Mai 2011, 10:13
- Telefon: 53071552
- Auto: VW Passat 1999, 2,5 V6 110KW, VW Golf 3 1994 1,9 55kw, BMW 525 2003 120kw
- Asukoht: Jõgevamaa
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Ma olin ka oma tiptronicuga hädas ja jamas see MF lüliti käigukasti vasakul küljel, vahetasin selle ära kuid muutusi esialgu ei olnud (minul ei käivitunud mootor üldse)
MF lüliti juurest juhtmeid pidi edasi minnes selgus et need olid vastu raami puruks hõõrdunud ja lühises.
Huvitav on muidugi see et kui kast sul avarii režiimi läheb peaks kindlasti diagnost midagi näitama. Seega tekib küsimus kuidas sa üldse kasti avarii režiimist välja saad kui vigasid ei näita?
Ja see küttekulu nali huvitab ennasti, minul küll seistes hetke kulu ei näita, aga sõidu keskmine küttekulu tiksub kah vahest harva 99,9-ni
MF lüliti juurest juhtmeid pidi edasi minnes selgus et need olid vastu raami puruks hõõrdunud ja lühises.
Huvitav on muidugi see et kui kast sul avarii režiimi läheb peaks kindlasti diagnost midagi näitama. Seega tekib küsimus kuidas sa üldse kasti avarii režiimist välja saad kui vigasid ei näita?
Ja see küttekulu nali huvitab ennasti, minul küll seistes hetke kulu ei näita, aga sõidu keskmine küttekulu tiksub kah vahest harva 99,9-ni

Viimati muutis raitojas, 09 Veebr 2012, 20:59, muudetud 1 kord kokku.
http://foorum.vwklubi.ee/viewtopic.php?f=50&t=89147" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 197
- Liitunud: 02 Jaan 2011, 10:01
- Auto: Passat Alltrack 2015 2.0 TDI
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
kompuuter keribki 99.9 ära seistes, see on tavaline, ta ongi nii tehtud, see minu teada kõigil. Uuematel B6 on ehk asi juba etem ja seda viga enam pole, etk ohapeal kütekulule juurde ketrab, muidugi ta peabki ketrama, mootor ju käib .)
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
kui auto mingi teatud aja seisab ja uuesti käima paned siis ongi algul 99,9 ja hakkab sealt maha kerima
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Küsiks ka nats nõu tarkadelt.Nimelt täna sõitsin passatiga 2002 aasta mudel 1,9 mootor 96 kw atm kastiga,kui ristmikult sõites läksid pöörded põhja käis jõnks ja kasti kõik tuled armatuuril olid aktiivsed.suretasin auto välja tuled kustusid .kohalt liikudes jälle samuti.sõitsin siis dia diagnostika juurde seal see 5 boks tegeleb kastide remondi ja diagnostikaga.tuli välja et kast laotud selles samas garaazis kokku ja garantii lõppes just 4 päeva tagasi.rääkisid miskit differist või millegist .rääkisid ka veel et remont võib maksta kuni 1000 euri.samas helistasin Politsei maja taga asuvasse automaat kastidega tegelevasse firmasse ja seal öeldi et differ või mis iganes see oli maksab 10 eurot ja kasti maha ja peale panek maksab umbes 100-150 eurot.äkki kellegil sama jama olnud ?
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Jutt väga seganerenku22 kirjutas:Küsiks ka nats nõu tarkadelt.Nimelt täna sõitsin passatiga 2002 aasta mudel 1,9 mootor 96 kw atm kastiga,kui ristmikult sõites läksid pöörded põhja käis jõnks ja kasti kõik tuled armatuuril olid aktiivsed.suretasin auto välja tuled kustusid .kohalt liikudes jälle samuti.sõitsin siis dia diagnostika juurde seal see 5 boks tegeleb kastide remondi ja diagnostikaga.tuli välja et kast laotud selles samas garaazis kokku ja garantii lõppes just 4 päeva tagasi.rääkisid miskit differist või millegist .rääkisid ka veel et remont võib maksta kuni 1000 euri.samas helistasin Politsei maja taga asuvasse automaat kastidega tegelevasse firmasse ja seal öeldi et differ või mis iganes see oli maksab 10 eurot ja kasti maha ja peale panek maksab umbes 100-150 eurot.äkki kellegil sama jama olnud ?
Diisel
Re: Probleem Passat b5,5 tiptronic kastiga?
Autoks passat b5.5 highline 2002/1.9tdi, automaat/tiptronic. Mure selline et tagurpidi käik väga kehv. Tagurdama hakkab paremini siis kui käik sisse lülitada ning hetke oodata, ja siis lasta tal ise liikuma hakata, ning alles siis gaasi juurde vajutada. Mäest ülesse tagurdada on üldiselt suhteliselt võimatu. Edaspidi 1- 5 käiguni, ka kiirendades, toimub vahetus hästi- ei jõnksuta ega nö "peksa" käiku sisse. Muidugi kiirendus maanteel on kuidagi libisev, tähendab, et mööda sõidul, gaasi põhja vajutades, ei ole sellist teravat tõmmet nagu peaks.
Mida teha? Kas on kogemusi kellegil? Mida arvate kas tasub hakata õlivahetust tegema või võib asi minna hullemaks kui seda teha?
Midagi kuulsin ka remondikomplektist, et vahetatakse sisu uue vastu ning mure peaks kaduma.
Küsiks veel kas selline kasti käitumine võib mõjutada ka kütusekulu? Linnas kompu järgi alla 11 ei saa (samas kõige rahulikumalt ei sõida ka) kuid maanteel ca 6,5/100km. Paagitäiega saan ca 700km sõita 60% linn/ 40% maantee.
Mida teha? Kas on kogemusi kellegil? Mida arvate kas tasub hakata õlivahetust tegema või võib asi minna hullemaks kui seda teha?
Midagi kuulsin ka remondikomplektist, et vahetatakse sisu uue vastu ning mure peaks kaduma.
Küsiks veel kas selline kasti käitumine võib mõjutada ka kütusekulu? Linnas kompu järgi alla 11 ei saa (samas kõige rahulikumalt ei sõida ka) kuid maanteel ca 6,5/100km. Paagitäiega saan ca 700km sõita 60% linn/ 40% maantee.
Diisel