passat 1.9 tdi 2001a eelsoojendusküünlad.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
passat 1.9 tdi 2001a eelsoojendusküünlad.
kas eelsoojendusküünalde korrasolekut saab ka ilma maha võtmata kontrollida(olen kuulnud ,et saab) ja kui saab siis kuidas?
-
- Huviline
- Postitusi: 315
- Liitunud: 13 Juul 2011, 20:59
- Auto: VW Sharan, 1.9 TDI 81 kw
- Asukoht: Võru
Re: passat 1.9 tdi 2001a eelsoojendusküünlad.
Proovilambiga saad kontrollida. Aga kui küünlad on ühise massiga, siis tuleb see liist enne maha võtta.
Re: passat 1.9 tdi 2001a eelsoojendusküünlad.
sain teada,et kui juhe pealt ära võtta ja otse aku pealt + juhe vastu panna siis korras küünla puhul peab särtsuma. kui ei särtsu siis on tuksis.
-
- Huviline
- Postitusi: 225
- Liitunud: 01 Veebr 2010, 16:07
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: passat 1.9 tdi 2001a eelsoojendusküünlad.
Kontrolllambiga teed sama asja aga inimese kombel ju siiski?
Särtsu otsides millegi kontrollimisest kuulen küll esimest korda,
kuid eks igalühel omad huvitavad viisid...
Särtsu otsides millegi kontrollimisest kuulen küll esimest korda,
kuid eks igalühel omad huvitavad viisid...
Diagnostika ja elektritööd. 56052094
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: passat 1.9 tdi 2001a eelsoojendusküünlad.
Ei tea kust see "viis" tekkinud on...kus see särtsumine peab siis tekkima? küünla ja juhtme vahel? samasugune särtsumine tekib kui võtad seljast staatilise elektriga laetud riide ja pimedas on näha ka seda sädet. Selleks et otse aku pealt küünlale voolu andes pead küünla maha võtma...küünla keha(massi saamiseks) paned miinus klemmi peale ja piisavalt pika juhtmega tood + poole pealt sinna voolu kuhu muidu küünaldele voolu andvad piibud peale lähevad ja vaatad kas hakkab küttekeha piisavalt kiiresti ja õigesti hõõguma(st ei ole et ainult tipp v siis kuskilt poole pealt vms...10sec jooksul peaks ikkagi juba peaaegu terves pikkuses hõõguma. eeldan et sinu masinal küülad pmt 12 v peal....pidavat olema ka 5V vms peal töötavaid ja siis ei tasu otse akult anda sest üsna tõenäoliselt põletad sellisel juhul läbi.volver kirjutas:sain teada,et kui juhe pealt ära võtta ja otse aku pealt + juhe vastu panna siis korras küünla puhul peab särtsuma. kui ei särtsu siis on tuksis.
Mingi "sädeeffekt" on puhtalt füüsikaline nähtus kus sisuliselt laeng kandub ühelt esemelt teisele õhu kaudu ja ei tõesta mitte mingil moel küünla korrasolekut. sai sel teemal ühes teises teemas kah vaieldud...ei tea millised "targad" selle mõtte peale tulnud ja seda ka levitavad nagu näha. Füüsika tunnid igatahes osadel vahele jäänud. LOL
http://en.wikipedia.org/wiki/Electric_spark
sisuliselt on nn elektrisäde ka välk...
Viimati muutis copilot, 15 Veebr 2012, 19:00, muudetud 2 korda kokku.
Diesel Power KEEPS ME GOING