Veepumba kättesaadavus

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
generaator
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Apr 2011, 15:16
Auto: VW-passat universaalid 87 ja 93 a, mis ei sõida. Liigun sharaniga, diisel 98.
Asukoht: Lääne Virumaa

Veepumba kättesaadavus

Lugemata postitus Postitas generaator »

Üritades 1,9 TD (55KW - 93 a.) veepumpa vahetada murdusid 4 poldil pead otsast, umbes pooltel seega.
Nüüd on vist kaks varianti:
1) mingi nipiga need umbes poole cm pikkuselt väljas olevat poldid kätte saada. Halb ligipääs, välja puurida raske.
2) lammutada niikaua edasi, kuni pumba peidus oleva osa kätte saab, kui saab.

kas kellegil on olnud analoogilist probleemi?

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Veepumba kättesaadavus

Lugemata postitus Postitas GTI »

Poldid saab keevitusega välja - oleneb muidugi kui hea on keevitusega ligipääs. Keevitad mutrid otsa, tavaliselt sellest piisab, samas ei tee paha ka korpus kus sees nad istuvad korra pitsiga kuumaks lasta. Kas murdusid ära hammasrihma poolt keeratavad poldid või juba korpuse omad mis mootoribloki külge lähevad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

generaator
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28 Apr 2011, 15:16
Auto: VW-passat universaalid 87 ja 93 a, mis ei sõida. Liigun sharaniga, diisel 98.
Asukoht: Lääne Virumaa

Re: Veepumba kättesaadavus

Lugemata postitus Postitas generaator »

Hammasrihma poolt keeratavad.
Keevituse peale jõudsin mõelda, kuid ennem jõudis gripp kallale. Üks mõte veel, et peene relakaga poldi otsale pragu sisse, siis mutter otsa ja sellest pilust kruvikeerajaga keerata. Nüüd on juba ligi nädal poldiotsi ka poroloonitükikeste abil roostesurmaga niisutatud.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7963
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 177 korda

Re: Veepumba kättesaadavus

Lugemata postitus Postitas GTI »

Kui hammasrihma poolt puruks siis proovi veepumba korpus ploki küljest käte saada (murdunud poldid on ju veepumba korpuse sees) - ei pea keevitama, leotama või muud moodi nendega mässama. Samas soovitaks enne keeramist need poldid kuumaks lasta - eks ole need sama moodi kinni jäänud kui purunenud poldid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Riho72
Huviline
Postitusi: 556
Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
Asukoht: Tln
Tänatud: 2 korda

Re: Veepumba kättesaadavus

Lugemata postitus Postitas Riho72 »

Pakun ka et laual kergem tegutseda, ning kui midagi nihu läheb siis aja kokkuhoiu mõttes uus/kasutatud pumbakorpus sebida.
Lugupidamisega Riho

Rahulolu on peamine

Vasta

Mine “Diislid”