Üritades 1,9 TD (55KW - 93 a.) veepumpa vahetada murdusid 4 poldil pead otsast, umbes pooltel seega.
Nüüd on vist kaks varianti:
1) mingi nipiga need umbes poole cm pikkuselt väljas olevat poldid kätte saada. Halb ligipääs, välja puurida raske.
2) lammutada niikaua edasi, kuni pumba peidus oleva osa kätte saab, kui saab.
kas kellegil on olnud analoogilist probleemi?
Veepumba kättesaadavus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 28 Apr 2011, 15:16
- Auto: VW-passat universaalid 87 ja 93 a, mis ei sõida. Liigun sharaniga, diisel 98.
- Asukoht: Lääne Virumaa
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Veepumba kättesaadavus
Poldid saab keevitusega välja - oleneb muidugi kui hea on keevitusega ligipääs. Keevitad mutrid otsa, tavaliselt sellest piisab, samas ei tee paha ka korpus kus sees nad istuvad korra pitsiga kuumaks lasta. Kas murdusid ära hammasrihma poolt keeratavad poldid või juba korpuse omad mis mootoribloki külge lähevad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 15
- Liitunud: 28 Apr 2011, 15:16
- Auto: VW-passat universaalid 87 ja 93 a, mis ei sõida. Liigun sharaniga, diisel 98.
- Asukoht: Lääne Virumaa
Re: Veepumba kättesaadavus
Hammasrihma poolt keeratavad.
Keevituse peale jõudsin mõelda, kuid ennem jõudis gripp kallale. Üks mõte veel, et peene relakaga poldi otsale pragu sisse, siis mutter otsa ja sellest pilust kruvikeerajaga keerata. Nüüd on juba ligi nädal poldiotsi ka poroloonitükikeste abil roostesurmaga niisutatud.
Keevituse peale jõudsin mõelda, kuid ennem jõudis gripp kallale. Üks mõte veel, et peene relakaga poldi otsale pragu sisse, siis mutter otsa ja sellest pilust kruvikeerajaga keerata. Nüüd on juba ligi nädal poldiotsi ka poroloonitükikeste abil roostesurmaga niisutatud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7963
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 177 korda
Re: Veepumba kättesaadavus
Kui hammasrihma poolt puruks siis proovi veepumba korpus ploki küljest käte saada (murdunud poldid on ju veepumba korpuse sees) - ei pea keevitama, leotama või muud moodi nendega mässama. Samas soovitaks enne keeramist need poldid kuumaks lasta - eks ole need sama moodi kinni jäänud kui purunenud poldid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 556
- Liitunud: 23 Dets 2009, 10:50
- Auto: 4x4 Bora Variant, Bora Variant
- Asukoht: Tln
- Tänatud: 2 korda
Re: Veepumba kättesaadavus
Pakun ka et laual kergem tegutseda, ning kui midagi nihu läheb siis aja kokkuhoiu mõttes uus/kasutatud pumbakorpus sebida.
Lugupidamisega Riho
Rahulolu on peamine
Rahulolu on peamine