Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- argo
- Foorumi arendaja
- Postitusi: 2667
- Liitunud: 17 Dets 2009, 14:39
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 51 korda
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Chip-Tuuning – on mootori juhtimise programmi optimeerimine, eesmärgiga suurendada selle võimsust.
Kasutage vähemalt googlet.
Kasutage vähemalt googlet.
Kahe sõnaga, mis ajaks sysadminni närvi? Eile töötas; arenduses töötab; reedel laivi






- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Küll sa tead mis asi see chip on. Kui nii Tark oled, ole nii hea ja anna sellele asjale hea EESTI keelne vaste kah siis, mis koosneks ühest sõnast, mitte pikast lause jorust. Kõva keele filoloog tuli välja, ise ei suuda arusaadavalt kahesõnalisi lauseidki moodustada.T6nis2 kirjutas:Siin teemas hea vastus- Rääkige EESTI keeles.
edit: teemasse kah -- 2,0 103kw. Kui kiirused lubatud piiridesse jäävad maanteel ja 99% püsikaga kulgen, tavaliselt täislastis ca 2000kg, siis ca 5.6l/100km.
keskmine linn/maantee ca 6.6-7.2, oleneb kaalukausist linna - maantee suhtes.
Viimati muutis jussike, 06 Juul 2011, 21:46, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Miks tehasest väljatulev auto ei ole optimeeritud võimsusega? Kas lolli kari on tehases? Teevad meelega(teadlikult) lahjema seadistuse mootorile? Et siis oleks Chipi vendadel raha küsimuse koht. Lõhkuge oma mootoreid. Osta kohe võimsam mootor,mis on tehasest tulnud.(vastavalt ka tugevus varu).
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Vot seda me nüüd ei tea kas on tegu lollikarjaga v karjaga mis kuulub lollile(mis siis peaks olema VAG grupp??). Ja kui rääkida sellest, et mida sa endale tänapäeval siin maailmas lubada saad, siis on tõepoolest küsimus ainult rahas. Aga las see filosoofia jääb nüüd mõne teise foorumi jaoks, eks ole T6nisT6nis2 kirjutas:Miks tehasest väljatulev auto ei ole optimeeritud võimsusega? Kas lolli kari on tehases? Teevad meelega(teadlikult) lahjema seadistuse mootorile? Et siis oleks Chipi vendadel raha küsimuse koht. Lõhkuge oma mootoreid. Osta kohe võimsam mootor,mis on tehasest tulnud.(vastavalt ka tugevus varu).

rääkides teemast, siis usun, et peale tchippimist v peale mis iganes säärast mootorituuningut ei pruugi kesta see mootor v jõuülekanne väga kaua ehk siis kõigepealt on võimsus välja kompunnitud piisava varuga. lisaks sellele on ikkagi mõeldud erinevate kasutajagruppide peale vast...igaüks ei soovi endale vb 110 kw pilli vms ja ei ole nõus selle eest ka vastavalt rohkem sulli välja käima v kuidas? kindlasti uutemate masinate puhul tulevad mängu ka erinevad keskkkonna nõuded, ökonoomsuse ja mootori võimekuse omavahelised suhted ja teab mis veel. selle kohta oskab ehk jussike rohkem kosta.
selge on see näiteks mingist 66kw TDI st 100kw kanti olevat pilli ei chipi ilma ökonoomsust ning saastet mõjutmata(räägin siinkohal tahmast) sest et tehase 66kw ja 100kw kandis oleva moto sisselase jne jne juba hoopis teine rääkimata softist.
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Kisub offtopicuks, kuid:T6nis2 kirjutas:Miks tehasest väljatulev auto ei ole optimeeritud võimsusega? Kas lolli kari on tehases? Teevad meelega(teadlikult) lahjema seadistuse mootorile? Et siis oleks Chipi vendadel raha küsimuse koht. Lõhkuge oma mootoreid. Osta kohe võimsam mootor,mis on tehasest tulnud.(vastavalt ka tugevus varu).
- Sinu esimene küsimus on "õige", sest tehasest väljatulev auto on OPTIMEERITUD võimsusega (vastupidavus koos varuga, heitgaasinormid, müratase, kasutusmugavus +1000 asja veel).
- Lollide kohta ma ei oska öelda, kas neid tehases on, aga Eestimaalt tundub, et mõne ikka leiab.
- Chipi vendadel raha küsimise koht? No kas auto tehasest ei peaks tulema nii, et seal hea lõhn sees on. Kui ei ole - kas tehases on lollid ja lõhnakuuse müüjatel raha küsimise koht? Tuunimine on tuunimine, võimsuse kasvatamine on kindlasti millegi arvelt, aga tark inimene oskab sellega arvestada.
- Osta kohe võimsam mootor. Ma OLEKS OSTNUD, kuid 2003 aastal Eestis uusi G4 TDI 110kW mootoriga ei müüdud. Pidin mingi hädise 96kW ostma ja siis hiljem aju välja vahetama.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Ära nüüd meelita, ega minagi mingi ulme insener polecopilot kirjutas:.......ja teab mis veel. selle kohta oskab ehk jussike rohkem kosta.....

Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Noh sina peaksid üks nendest foorumlastest olema kes selle VW hingeeluga ja muude VW puudutavates küsimustes sina peal olema?jussike kirjutas:Ära nüüd meelita, ega minagi mingi ulme insener polecopilot kirjutas:.......ja teab mis veel. selle kohta oskab ehk jussike rohkem kosta.....
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 38
- Liitunud: 27 Juun 2011, 23:03
- Auto: VW Passat universaal 1,9 Td 81kw
- Asukoht: L-Viru
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Lõpuks tegin ka oma teise tankimise ära ja kuna kompuutrit pole, sain ka keskmise küttekulu teada, mis on 5,70. Sõita sai nii linnas, kui ka pikki otsi. Rohkem ikka maanteel ca2/3. (81kw 99 tdi, universaal) Olen rahul, ikkagi suure auto kohta väga hea tulemus. Tea mis bensukad passatid ka võtavad?
-
- Veteran
- Postitusi: 563
- Liitunud: 30 Apr 2003, 19:57
- Telefon: 5141494
- Auto: Vw T5 Multivan Higline 2,5TDI 128kw 2004a. , Vw Golf 1 2,0 16v 111kw. 1981a.
- Asukoht: Tallinn-Saue
- Kontakt:
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Ise olen saanud ligi 1350km. sõidetud täis tangitud paagigaNurtzique kirjutas:Passat 1,9 TDI 81kw universaal tangin 60L ja sõidan sellega üle 1210km!

Tankige kurguni ja sõitke palju tahate ,siis tankige uuesti ja saate täpse kulu teada.See kompuutri teema ala`mul võtab nii ja mul naa palju

Pole mõtet vaielda muidugi ,aga tankides kurguni saab kõige õigema tulemuse.
Jutt siis Passat universaal 97a. 1,9TDI 81kw. ja tegemist on isendiga millel hakkab juba 400 tuh. täis saama

Evens
Viimati muutis Evens, 15 Juul 2011, 14:30, muudetud 1 kord kokku.
UUS KOHT ON Liimi 3A UUED RUUMID
Avatud uus kodukas meil :) www.sadulsepp.ee
Avatud uus kodukas meil :) www.sadulsepp.ee
-
- Huviline
- Postitusi: 306
- Liitunud: 17 Juun 2004, 13:43
- Auto: (oli) Golf IV TDI 2003
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Just, ja odomeeter (läbisõidu näitaja) peab ka õigesti kilomeetreid lugema. Ehk õiges läbimõõdus rattad jne.Evens kirjutas:Pole mõtet vaielda muidugi ,aga tankides kurguni saab kõige õigema tulemuse.
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Golf 4 74KW PD, 5,1L keskmine arvutuslikult(Kõrini täis,tühjaks ja uuesti täis). Kompuutri järgi näitas 0,2L rohkem. ökorekordiks 51 Liitriga 1160 Km(enamus maanteel kiirus 80 -100). 70 ga maanteel 3,3-3,5 L tuli keskmine kulu,70ga bussi järel 2,9L keskmine. 66KW mootoriga passat või golf ei tohiks keskmiselt üle 5 Liitri kulutada. Kellel numbrid oluliselt suuremad-kas raske jalg või mittekorras kapotialune.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Kuidas me siis sul seda kütusekulu arvestame? et siis 60L sõidad 1210km või 1310? mis on üle 1210:)Nurtzique kirjutas:Passat 1,9 TDI 81kw universaal tangin 60L ja sõidan sellega üle 1210km!
Konkreetne minu 66kw 96.a. olen saanud ( kompuutri järgi ) alla tuult 70km/h 3,2L/100KM ja sõit oli ka 110km.
Keskmine maantee jääb siiski sinna 4,2.4,4 vahele ning linnas 6-7 oleneb päevast/tujust/tööülessanete rohkusest.
Kuigi peale nädalakest töristamist oli turbo kinni, niet siiski tuleb lasta ka asi stabiilselt pöördesse, et ei tekiks olukorda kus sead sammud remondimehe juurde ja annad talle turbo tegemise eest mõned uued eesti rahatähed.
Viimati muutis rako, 15 Aug 2011, 19:55, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 65
- Liitunud: 15 Okt 2010, 04:47
- Telefon: 55623975
- Auto: Vw Passat universaal 2.0 bitdi 2020 . vw passat sedaan 2.0bitdi 2015
- Asukoht: tallinn
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
passat 2.0 tdi dsg 70 liitrit paagiga olen maximumi saanud 1710 kilomeetrit sõita aga see oli enamus maantee.linnas hirmsati tallates kuskil 6,5-7 sajale.müügikuulutusi vaadates ei mahu küll pühe kust need numbri võetakse linn 9 maantee 6 sajale siis vist autol midagi paigast ära.
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
No eks see kütusekulu ole ikka inimeses kinni, selles mis rehvidega auto liigub, kus sõidetakse ja kuidas sõidetakse. Sõitsin 2004.aasta 96kw passatiga mnt ja keskmine tuli 5,2 ja keskmine kiirus jäi 65 kilomeetri juurde. Kasutades püsikat ja kliima oli auto peal. Enda 2000.aasta 85kw Golfiga on keskmine 6.8-7,6 kliima töötab auto peal ja linna sõitu on 60prossa.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 11 Mär 2011, 22:07
- Telefon: 56110580
- Auto: VW Bora 1,9 TDI
- Asukoht:
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Mul 96kw mootoriga masinal on turbo töö hetkel nullilähedane ja keskmine on 7,1 komputri järgi. Maanteel liiter vähem. Kui kõik toimiks oleks see näitaja umbes 4,5-5,5, oleneb sõidustiilist. Papsil on Volvo V70, 2,5 TD ja see elukas näitab keskmist 5,3-5,6. Et see 4l meeste jutt 1,9l TDI puhul võib täitsa tõene olla. Talvel on ikka kulu suurem 1-1,5l.
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
No ingel [VW Bot: "Keel korda!"], 96 kw 1,9tdi (5käiguline manuaal) - puhas maantee 5,2 l/100 km ( ja seegi Tartu-Pärnu-Tallinn marsruudil). Muidugi rehv on 225/45 R17 - eks see paneb ka natuke juurde.
-
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 11 Mär 2011, 22:07
- Telefon: 56110580
- Auto: VW Bora 1,9 TDI
- Asukoht:
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
"natuke"walkman kirjutas:No ingel, 96 kw 1,9tdi (5käiguline manuaal) - puhas maantee 5,2 l/100 km ( ja seegi Tartu-Pärnu-Tallinn marsruudil). Muidugi rehv on 225/45 R17 - eks see paneb ka natuke juurde.

Ennem oli 195 65 15 siis oli kulu 4.9 maanteel
vahepeal 225 65 15 6.1 maantee
nüüd 205 55 15 5.1

Et mida parankam, seda vähem kütet kulub on minu arusaam asjas
1.9 74 kw PD TDI Octavia siis. (Golf Mk4 põhja peal, kaal ka suht sama )
-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
81 kw 97 aasta
Ikkagi suht ulmelised numbrid siin. Nii vähe pole lihtsalt võimalik, ärge kujutage ette. Mul 7.3 keskmine 50/50 sõitu, ja seda veel ökotades. Mootori ja veermiku koha pealt pole vigu täheldanud. Täna hommikuse külmaga -8 käivitus nagu sooja mootoriga, see tähendab eeskujulikult niiet mootor peaks korras olema.
Ikkagi suht ulmelised numbrid siin. Nii vähe pole lihtsalt võimalik, ärge kujutage ette. Mul 7.3 keskmine 50/50 sõitu, ja seda veel ökotades. Mootori ja veermiku koha pealt pole vigu täheldanud. Täna hommikuse külmaga -8 käivitus nagu sooja mootoriga, see tähendab eeskujulikult niiet mootor peaks korras olema.
Viimati muutis ristokkk, 23 Jaan 2012, 18:38, muudetud 1 kord kokku.
- rako
- Huviline
- Postitusi: 5765
- Liitunud: 10 Aug 2011, 08:49
- Auto: 1 Kolhv 1
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
7.3 on praeguse ilma/teega normaalne ju. Need numbrid siin ikka suvest võetud ( enamuses )
Nagu ka kirjas kõik oleneb rehvist jne jne jne... ei tasu kohe hakata tõmblema siin, et kõik jama ajavad.
E: Võin näita tuua kahe auto erinevusest:
Minul 1,9 TDI 66 kw 96.a. B4 suvel keskmine 5.2L
Vennal 1,9 TDI 66 kw 95.a. B4 suvel keskmine 6.1L
täpselt ühtemoodi hooldatud, oleme sõitnud ka sama trajektoori koos ja silm nähtavalt on küttekulu vahe. Oleneb kuidas on pumpa peale keeratud ka ntx.
Minu rehvid 195/65/15 temal 185/65/14
Nagu ka kirjas kõik oleneb rehvist jne jne jne... ei tasu kohe hakata tõmblema siin, et kõik jama ajavad.
E: Võin näita tuua kahe auto erinevusest:
Minul 1,9 TDI 66 kw 96.a. B4 suvel keskmine 5.2L
Vennal 1,9 TDI 66 kw 95.a. B4 suvel keskmine 6.1L
täpselt ühtemoodi hooldatud, oleme sõitnud ka sama trajektoori koos ja silm nähtavalt on küttekulu vahe. Oleneb kuidas on pumpa peale keeratud ka ntx.
Minu rehvid 195/65/15 temal 185/65/14
Viimati muutis rako, 23 Jaan 2012, 18:43, muudetud 1 kord kokku.
Päikesepaneelide müük ja paigaldus - Kaevetööd 2,7T - 25T igasugune transport ja tõstetööd kraanaga kuni 27m
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 14 Nov 2010, 10:30
- Auto: Passat B5 1,9 TDI (85kW); Golf Mk3 1,9 TDI (66kW) Variant
- Asukoht: Raplamaa
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Ei ole ulme midagi: mul 81 kW -00 sedaan Passat 5-se manuaalkastiga võtab praegu külmaga, talverehvidega vurades 5,5 - 5,9 kanti (olenevalt ilmast ja teeoludest)ristokkk kirjutas:81 kw 97 aasta
Ikkagi suht ulmelised numbrid siin. Nii vähe pole lihtsalt võimalik, ärge kujutage ette. Mul 7.3 keskmine 50/50 sõitu, ja seda veel ökotades. Mootori ja veermiku koha pealt pole vigu täheldanud. Täna hommikuse külmaga -8 käivitus nagu sooja mootoriga, see tähendab eeskujulikult niiet mootor peaks korras olema.
Üle 6 ei ole keskmist veel saanud (mõõdetud ka liitreid ja kilomeetreid arvutades, mitte ainult kompu järgi)
Sõidan asulates, maanteel ja ka kruusateid mööda, ei veni ega "ökota", kuid asjata ka kütust ei hävita

-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 14 Nov 2010, 10:30
- Auto: Passat B5 1,9 TDI (85kW); Golf Mk3 1,9 TDI (66kW) Variant
- Asukoht: Raplamaa
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Ei tea kas on õige teema...
aga huvitaks see, kui palju langeks kütusekulu talvisel ajal peale plokisoojenduse paigaldamist?
Praegu külmaga veerema hakates näitab kompu esimestel kilomeetritel ikka ingli [VW Bot: "Keel korda!"] koledaid numbreid 15 - 20
Eks mootori tervisese peale mõeldes oleks plokisoojendus ikkagi mõtekas paigaldada, kui erilist kütuse kokkuhoidu ka poleks
aga huvitaks see, kui palju langeks kütusekulu talvisel ajal peale plokisoojenduse paigaldamist?
Praegu külmaga veerema hakates näitab kompu esimestel kilomeetritel ikka ingli [VW Bot: "Keel korda!"] koledaid numbreid 15 - 20

Eks mootori tervisese peale mõeldes oleks plokisoojendus ikkagi mõtekas paigaldada, kui erilist kütuse kokkuhoidu ka poleks

-
- Huviline
- Postitusi: 288
- Liitunud: 14 Nov 2011, 19:50
- Telefon: 53550592
- Auto: B5(81kw), B6(77kw)
- Asukoht: Lõuna- Eesti
Re: Passati küttekulu 66 kw, 81kw ja 85 kw
Kas ta näitab neid numbreid kiirendades või kiirust hoides maanteel või keskmine?